MuscleMeat

Review Maximize V2 - iForce

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Maximize V2 van I Force Nutrition is een hardcore pre workout booster die je waanzig veel energie, pomp en kracht geeft.

Maximize V2 geeft je:

•Extreme Trainingen
    •Geweldige Pomp
    •Enorme Focus
    •Meer Uithoudingsvermogen
    •Sneller herstel

Gebruik: Neem Maximize V2 een half uur voor je training. Neem de eerste keer niet meer dan 1 maatschep. Daarna kan je 1 tot 2 maatscheppen per keer nemen. Neem nooit meer dan 2 maatscheppen per keer. Voor het beste resultaat neem je Maximize V2 op een redelijk nuchtere maag.

Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Aantal malen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 tot 1,5 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, gratis goodies, volgende dag in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,90 (- kassakorting)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? 100% zeker

Mijn review:
Dankzij alle positieve berichten op DBB ook maar besloten om Maximize V2 te gaan proberen. En ik moet zeggen dat het 100% doet wat het beloofd. Het geeft je echt heel veel energie en een hele dikke pomp. Mensen denken meteen weer dat je begonnen bent met kuren (2,5maand off nu).

Met hetzelfde gewicht dat je normaal neemt maak je nu gewoon makkelijk 3 tot 5 herhalingen meer. Je kan maar door blijven gaan. Ik heb al heel wat pre workout boosters getest maar dit is toch wel de beste tot nu toe.

Iedereen reageert anders op pre workout producten maar dit is toch wel een hele dikke aanrader. 2 gasten waarmee ik train waren ook behoorlijk onder de indruk van dit spulletje :D

http://www.xxlnutrition.nl/maximize-v2/i-force-nutrition

Maximize_V2_iForce.jpg

Alleen al voor al die leuke gratis goodies zou ik bij ons bestellen :D

Je hebt goodies en goodies :D

haha de strijd is los ;P

Welke strijd? Mensen bestellen over het algemeen toch waar ze altijd bestellen, daar zullen "goodies" niet veel verandering in brengen. :)

De meeste zullen inderdaad wel hun favoriete webshop hebben. In dit geval maakt het inderdaad niet heel veel uit waar je het besteld :D

Kon die actie niet vorige week haha. Heb het een weekje binnen :P
Wel top spul!

Het werkt inderdaad wel goed voor focus en energie:) Er zijn meer goeie Pre-Workouts maar Maximize V2 past er prima tussen. We zijn blij dat we de importeur voor iForce Nutrition mogen zijn.:)

Kon die actie niet vorige week haha. Heb het een weekje binnen :P
Wel top spul!

Dat is altijd met weekaanbiedingen. Sommige zijn net iets te vroeg :D

Vermeld het even in de opmerking van je volgende bestelling, doen we er wat extra samples van.

De maximize V2 vliegt er uit :eek:

We hebben nu ook keuze uit 2 smaken Maximize V2. :)

-Raspberry en Fruit Punch

Zijn er ook samples van??

We zouden veel Maximize sampling van krijgen van iForce, deze hebben we echter niet gehad. Bij de volgende bestelling hebben ze een berg samples belooft. Zodra we die hebben geeft ik het direct aan op het forum:)
Maar dan is de aanbieding er waarschijnlijk niet meer:rolleyes:.
Als ik zeker weet dat het werkt bij mij, bestel ik nu die in de aanbieding is hem gewoon, alleen als die niks doet zit ik met een volle pot(je), vandaar de vraag naar 1 sample.:)

Laatst bewerkt:
Maar dan is de aanbieding er waarschijnlijk niet meer:rolleyes:.
Als ik zeker weet dat het werkt bij mij, bestel ik nu die in de aanbieding is hem gewoon, alleen als die niks doet zit ik met een volle pot(je), vandaar de vraag naar 1 sample.:)

Je mag mij dan een PM sturen. Ik stuur je dan een pot voor de aanbiedingsprijs!:)

Terug
Naar boven