Fitness Seller

Review Maximize V2 - iForce

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Maximize V2 van I Force Nutrition is een hardcore pre workout booster die je waanzig veel energie, pomp en kracht geeft.

Maximize V2 geeft je:

•Extreme Trainingen
    •Geweldige Pomp
    •Enorme Focus
    •Meer Uithoudingsvermogen
    •Sneller herstel

Gebruik: Neem Maximize V2 een half uur voor je training. Neem de eerste keer niet meer dan 1 maatschep. Daarna kan je 1 tot 2 maatscheppen per keer nemen. Neem nooit meer dan 2 maatscheppen per keer. Voor het beste resultaat neem je Maximize V2 op een redelijk nuchtere maag.

Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Aantal malen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 tot 1,5 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, gratis goodies, volgende dag in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,90 (- kassakorting)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? 100% zeker

Mijn review:
Dankzij alle positieve berichten op DBB ook maar besloten om Maximize V2 te gaan proberen. En ik moet zeggen dat het 100% doet wat het beloofd. Het geeft je echt heel veel energie en een hele dikke pomp. Mensen denken meteen weer dat je begonnen bent met kuren (2,5maand off nu).

Met hetzelfde gewicht dat je normaal neemt maak je nu gewoon makkelijk 3 tot 5 herhalingen meer. Je kan maar door blijven gaan. Ik heb al heel wat pre workout boosters getest maar dit is toch wel de beste tot nu toe.

Iedereen reageert anders op pre workout producten maar dit is toch wel een hele dikke aanrader. 2 gasten waarmee ik train waren ook behoorlijk onder de indruk van dit spulletje :D

http://www.xxlnutrition.nl/maximize-v2/i-force-nutrition

Maximize_V2_iForce.jpg

Ik heb mezelf dus ook zo'n pot aangeschaft via XXL een maand geleden. De reacties waren positief dus waarom niet. Heb een jaartje crack gebruikt. Dat ging altijd goed. Eerste 2 weken voelde ik wel degelijk verschil enkel dat ik er vaak een naar gevoel aan over hield op mijn maag en eetlust was er niet.

Op nuchtere maag nemen en geen probleem meer gehad. Focus is enorm, pomp ook maar vooral de uithouding. Heb vandaag een zware rug sessie gedaan, kwam thuis aan en had nog energie over voor een paar uur. Ben dan maar gaan lopen en heb mijn beste tijd op de 5k gelopen in maanden.

Enige nadeel, veel dorst, dus drinken en nog eens drinken. Crack kreeg ik makkelijker binnen. Maximize smaakt precies meer naar zout. Minder last van de uitwerking dan crack.

heb net mijn eerste training gehad met 1 scoop,
ging geweldig , duidelijk meer energie en heerlijke pomp

mijn broertje heeft het ook gehad vlak na het eten ( geen aanrader) hij kreeg er buikpijn van , ik heb er verder geen last van gehad hij is ook niks gewend

zeer tevreden over het product , pas alleen wel op dat je niet te laat neemt voor het slapen gaan en neem het op redelijk nuchtere maag

Ik gebruik het ook en ik vind het helemaal geweldig.
Pomp is bij mij echt abnormaal, en energie ook
Ik eet 2 uur voor het trainen, en een half uur voor het trainen de maximize en creatine
Werkt perfect voor mij

Zie ook mijn log...

Hey is het normaal dat er zoveel rode kleurstof? in zit..

Mijn vingers waren een beetje nat toen ik de scoop beet hield, waardoor me vingers knalrood werden. Na paar keer wassen ging het nog steeds niet weg..

Maar nu komt het.. net voordat ik naar buiten ging dacht ik laat ik eens in de spiegel kijken.. DAMN schrok van me zelf, me lippen waren roder dan een chick met lippenstift.. te erg gewoon. En dat ging ook met moeite eraf..

Dat wordt wat dan als dit normaal is..

allergie? ik zal eens kijken of ik dat ook heb, geloof et niet. mijn vingers worde wit van het poeder ;P

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

welke smaak heb je? misschien dat het door smaakkleursof ofzoiets licht, net mijn vinger in de pot gestoken :P maar die van mij zijn nog gewoon wit

allergie? ik zal eens kijken of ik dat ook heb, geloof et niet. mijn vingers worde wit van het poeder ;P

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

welke smaak heb je? misschien dat het door smaakkleursof ofzoiets licht, net mijn vinger in de pot gestoken :P maar die van mij zijn nog gewoon wit

Als je het poeder oplost dan krijg je een rood kleurtje. Natuurlijkr kleurstof; Beet Juice powder.:D

Als je het poeder oplost dan krijg je een rood kleurtje. Natuurlijkr kleurstof; Beet Juice powder.:D

weet ik ;), alleen ben ff naam vergete kreeg rode lippen en rode hande. dacht ga eens kijke of ik ook rode vingers krijg als ik poeder aan mijn vingers heb hehe. alleen nergens last van :)

weet ik ;), alleen ben ff naam vergete kreeg rode lippen en rode hande. dacht ga eens kijke of ik ook rode vingers krijg als ik poeder aan mijn vingers heb hehe. alleen nergens last van :)

Hey ik heb de smaak fruit punch slam, maak je vingers een beetje nat en raak het poeder aan.. lijkt net alsof je aan het bloeden bent..

Heb het vandaag weer ingenomen en weer hetzelfde verhaal met de lippen.. moest het iets van 10 keer wassen om het eraf te krijgen.. mijn hele mond wordt ook rood van binnen incl. tandvlees :p

Hmm ik zal er mee moeten leven denk ik.. trainingen zijn extreem ;)

Hey ik heb de smaak fruit punch slam, maak je vingers een beetje nat en raak het poeder aan.. lijkt net alsof je aan het bloeden bent..

Heb het vandaag weer ingenomen en weer hetzelfde verhaal met de lippen.. moest het iets van 10 keer wassen om het eraf te krijgen.. mijn hele mond wordt ook rood van binnen incl. tandvlees :p

Hmm ik zal er mee moeten leven denk ik.. trainingen zijn extreem ;)

:D De Beet Juice powder in Maximize V2 is volgens mij puur natuurlijk. Dus dat is ook geen probleem. Maar het had misschien iets minder gekund:D

Hey, kwam Maximize V2 net tegen in mijn zoektocht naar een nieuwe Pre Work out booster.. zie alleen dat ie weer is uitverkocht gheheh ..gewild spulletje :)

Vroeg mij af Benfshop of XXL wanneer ie weer terug is?

Thanks!

Blijft imo echt de beste pre workout booster. Super dat XXL hem naar Nederland heeft gehaald! Al veel lekkere trainingen gehad! :D
Het is vooral leuk om te zien hoe een onbekend merk/product opeens zo populair kan worden. Maar het is natuurlijk ook gewoon een topper! Samen met Unleash de sterkste pre workout booster verkrijgbaar.
Hey, kwam Maximize V2 net tegen in mijn zoektocht naar een nieuwe Pre Work out booster.. zie alleen dat ie weer is uitverkocht gheheh ..gewild spulletje :)

Vroeg mij af wanneer ie weer terug is?

Thanks!

Maximize v2 komt morgen of woensdag weer binnen!

Hoi Rene (en/of Body en Fit),

Heb net mn pot Maximize binnen, was even gaan wegen etc (omdat ik moet delen met een maat en moest vergelijken met een ander scoopje)..

Ging wegen en 1 volle scoop (afgestreken) weegt 17 gram! (het gewicht van het schepje niet meegerekend uiteraard) ..

Met een pot van 570 gram betekent dit 33,5 scoops. En geen 90 halve scoops zoals op de pot staat of 45 hele scoops op de xxl/BenF website.

Dit zijn meer dan 10 scoops minder, wil niet zeiken maar is niet niks..

Hoop te horen hoe het zit, misschien kunnen jullie bij I Force checken?

Thanks!!!

Hoi Rene (en/of Body en Fit),

Heb net mn pot Maximize binnen, was even gaan wegen etc (omdat ik moet delen met een maat en moest vergelijken met een ander scoopje)..

Ging wegen en 1 volle scoop (afgestreken) weegt 17 gram! (het gewicht van het schepje niet meegerekend uiteraard) ..

Met een pot van 570 gram betekent dit 33,5 scoops. En geen 90 halve scoops zoals op de pot staat of 45 hele scoops op de xxl/BenF website.

Dit zijn meer dan 10 scoops minder, wil niet zeiken maar is niet niks..

Hoop te horen hoe het zit, misschien kunnen jullie bij I Force checken?

Thanks!!!

Vreemd inderdaad. Kan het nu even niet checken want ze zijn bij ons uitverkocht. Als we zeer weer binnen hebben controleer ik dit direct voor je.:)

Vreemd inderdaad. Kan het nu even niet checken want ze zijn bij ons uitverkocht. Als we zeer weer binnen hebben controleer ik dit direct voor je.:)

Beste BenF, thanks!! Ken iemand die het ook heeft gewogen etc en die kwam tot dezelfde conclusie, dus ik neem aan jullie ook. Ben benieuwd, en uiteerd ook naar wat de mensen van I Force erover te melden hebben :):)

Beste BenF, thanks!! Ken iemand die het ook heeft gewogen etc en die kwam tot dezelfde conclusie, dus ik neem aan jullie ook. Ben benieuwd, en uiteerd ook naar wat de mensen van I Force erover te melden hebben :):)

We krijgen de Maximize rechtstreeks van IForce binnen. Zodra het er is ga ik wegen en laat het je weten! Als het inderdaad zo is dan stuur ik daarna direct iForce een email inderdaad. :) Keep you posted:cool:

Terug
Naar boven