XXL Nutrition

Review Maximize V2 - iForce

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Maximize V2 van I Force Nutrition is een hardcore pre workout booster die je waanzig veel energie, pomp en kracht geeft.

Maximize V2 geeft je:

•Extreme Trainingen
    •Geweldige Pomp
    •Enorme Focus
    •Meer Uithoudingsvermogen
    •Sneller herstel

Gebruik: Neem Maximize V2 een half uur voor je training. Neem de eerste keer niet meer dan 1 maatschep. Daarna kan je 1 tot 2 maatscheppen per keer nemen. Neem nooit meer dan 2 maatscheppen per keer. Voor het beste resultaat neem je Maximize V2 op een redelijk nuchtere maag.

Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Aantal malen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 tot 1,5 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, gratis goodies, volgende dag in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,90 (- kassakorting)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? 100% zeker

Mijn review:
Dankzij alle positieve berichten op DBB ook maar besloten om Maximize V2 te gaan proberen. En ik moet zeggen dat het 100% doet wat het beloofd. Het geeft je echt heel veel energie en een hele dikke pomp. Mensen denken meteen weer dat je begonnen bent met kuren (2,5maand off nu).

Met hetzelfde gewicht dat je normaal neemt maak je nu gewoon makkelijk 3 tot 5 herhalingen meer. Je kan maar door blijven gaan. Ik heb al heel wat pre workout boosters getest maar dit is toch wel de beste tot nu toe.

Iedereen reageert anders op pre workout producten maar dit is toch wel een hele dikke aanrader. 2 gasten waarmee ik train waren ook behoorlijk onder de indruk van dit spulletje :D

http://www.xxlnutrition.nl/maximize-v2/i-force-nutrition

Maximize_V2_iForce.jpg

Veel verschil tussen deze en Noxipro?

Ik heb ook gemerkt dat er minder in de pot zit dan aangegeven. Er zit ook een zakje in, is dit tegen vocht?

super! mooi prijs ook!

maximize is veel beter. meer pomp, meer energie, eigenlijk alles meer. unleash en maximize blijven mijn toppers. binnenkort een keer jp8 proberen. erg beniewd wat dat gaat doen.

Dan moet je inderdaad wel heel hard gaan:D. Lijkt me wel wat... misschien binnenkort ook maar 's een potje van bestellen.

b&f,

Hoe zit er het eigenlijk met die combi van maximize v2 en die beta caps?

Wat is de beste inname? maximize uiteraard (half uurtje) voor het trainen maar de caps dan?

Al tijd gehad om dit na te checken Ilco/Leon/Paashaas?:D

Nog niet gedaan. Ik ben nu thuis. Dinsdag ben ik weer op kantoor. Ik mail het mezelf nu door zodat ik het niet vergeet:)

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

b&f,

Hoe zit er het eigenlijk met die combi van maximize v2 en die beta caps?

Wat is de beste inname? maximize uiteraard (half uurtje) voor het trainen maar de caps dan?

De inname kan gelijktijdig:) Maximize V2 bevat zelf ook al iets Beta-Alanine dus 2 caps is echt genoeg.

Weekaanbieding 45 Doses 34,90 29,90! + Gratis Beta-Alanine!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog niet gedaan. Ik ben nu thuis. Dinsdag ben ik weer op kantoor. Ik mail het mezelf nu door zodat ik het niet vergeet:)

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

De inname kan gelijktijdig:) Maximize V2 bevat zelf ook al iets Beta-Alanine dus 2 caps is echt genoeg.

Weekaanbieding 45 Doses 34,90 29,90! + Gratis Beta-Alanine!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is prima! Ik heb de maximize en de caps binnen hoor. Bedankt voor snelle levering. Maandag ga ik het testen. Fijne paasdagen/weekend:D

Heb gisteren Maximize V2 geprobeerd, idd goeie focus en en energie. Moest er ook hard van zweten.
Natuurlijk door mijn hoge inname van koffie en mijn vorige pré-workouts is het effect niet optimaal maar toch..1 van de betere!

Grtz

Heb gisteren Maximize V2 geprobeerd, idd goeie focus en en energie. Moest er ook hard van zweten.
Natuurlijk door mijn hoge inname van koffie en mijn vorige pré-workouts is het effect niet optimaal maar toch..1 van de betere!

Grtz

Klopt, mensen die veel koffie drinken zullen toch altijd iets minder merken van Pre Workout Boosters.

Bedankt voor je reactie! :)

-Leon

Ik vind maximize ook heel goed, behalve de smaak en de geur.. De hele keuken rook naar maximize na 2 dagen

Ik vind maximize ook heel goed, behalve de smaak en de geur.. De hele keuken rook naar maximize na 2 dagen

Echt goede pre workout boosters zijn bijna nooit lekker. Maximize v2, Unleash v3, JP8 allemaal erg goed, maar niet echt lekker :D

Heel erg jammer dat de PWO's in capsule vorm nauwelijks werken :(

Jezus christus, wat is dit voor spul zeg!

Leipe shit!

Terug
Naar boven