AndroidHealthClinic

Review Maximize V2 - iForce

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Maximize V2 van I Force Nutrition is een hardcore pre workout booster die je waanzig veel energie, pomp en kracht geeft.

Maximize V2 geeft je:

•Extreme Trainingen
    •Geweldige Pomp
    •Enorme Focus
    •Meer Uithoudingsvermogen
    •Sneller herstel

Gebruik: Neem Maximize V2 een half uur voor je training. Neem de eerste keer niet meer dan 1 maatschep. Daarna kan je 1 tot 2 maatscheppen per keer nemen. Neem nooit meer dan 2 maatscheppen per keer. Voor het beste resultaat neem je Maximize V2 op een redelijk nuchtere maag.

Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Aantal malen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 tot 1,5 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, gratis goodies, volgende dag in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,90 (- kassakorting)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? 100% zeker

Mijn review:
Dankzij alle positieve berichten op DBB ook maar besloten om Maximize V2 te gaan proberen. En ik moet zeggen dat het 100% doet wat het beloofd. Het geeft je echt heel veel energie en een hele dikke pomp. Mensen denken meteen weer dat je begonnen bent met kuren (2,5maand off nu).

Met hetzelfde gewicht dat je normaal neemt maak je nu gewoon makkelijk 3 tot 5 herhalingen meer. Je kan maar door blijven gaan. Ik heb al heel wat pre workout boosters getest maar dit is toch wel de beste tot nu toe.

Iedereen reageert anders op pre workout producten maar dit is toch wel een hele dikke aanrader. 2 gasten waarmee ik train waren ook behoorlijk onder de indruk van dit spulletje :D

http://www.xxlnutrition.nl/maximize-v2/i-force-nutrition

Maximize_V2_iForce.jpg

Gister mijn eerste pot ontvangen. Zoals eerder vermeld hier, pot maar halfvol. Maar ook helemaal geen scoop erbij in! Hele pot over de kop gehad, niks... Had zelf nog wel een schepje, maar hoe kan dit nou?? Wat voor scoop zou er in moeten zitten, hoeveel gram?
Werking is verder wel top.

Ik zou het iig niet na 19.00 nemen als je nog normaal wilt kunnen slapen

Top spul

Vandaag mijn potje binnen gehad, ben gelijk gaan trainen na het consumeren van maximize v2. Heerlijk spul, lekker 1 uur zwaar rug en benen getraind en daarna 1 uur cardio, ik zweete als een gek en kon nog wel doorgaan. De pomp was ook enorm.

Heb um ook maars besteld ben benieuwd naar de werking! Ik lees en hoor iig veel positieve reacties. Ik ga 'm combineren met Agmatine v/d week, ben dan vooral benieuwd naar de pomp!

Aangezien er meerdere klachten zijn dat de dosering niet klopt wat ik wel apart vind, heb ik het zekere voor het onzekere genomen en heb het zelf maar gewogen aangezien ik gisteren heb medegedeeld dat dit mijn nummer 1 pre-workout supplement is.

3 personen wogen voor 1 scoop tussen de 17 en de 20 gram (het schepje niet meegerekend), terwijl op de label staat 570 gram bij 90 halve doseringen. 1 scoop is dan 570 / 45 = 12,67 gram. Dit zou betekenen dat er ongeveer 1/3 minder in zit, qua dosering.

Helaas kom ik tot de conclusie dat er inderdaad minder doseringen in zit en kwam uit op ongeveer 19 gram per scoop aangezien ik geen weegschaal heb die exact de gram aangeeft.

Nu begrijp ik waarom de pot slechts half 'gevuld' is...
Wat ik dan nog ook niet snap, is dat op mijn Maximize V2 potje staat 573 gram. Op internet zie ik alleen maar potjes van 570 gram Maximize V2 staan.

Voortaan ga ik toch maar beter opletten want vind dit werkelijk bezopen. Het is toch weer circa €11,- per potje die je zo even door de plee spoelt.

Om hier even op terug te komen, ik neem nu voor het eerst. Ik had deze besteld in de weekaanbieding afgelopen week bij b&f. Ik heb ook even nagewogen, maar het klopt gewoon.

Er staat dit op de pot:
For first time users begin by assessing your tolerance tot the power of Maximize v2 with one scoop serving (1 scoop to fill line)
Er staat dus een lijntje op het schepje en tot daar is 1 schep. Ik heb tot die lijn genomen en gemeten en mijn weegschaal gaf 13 gram aan.

Conclusie, de dosering klopt, mensen moeten gewoon beter lezen :)

1ste keer geprobeerd.

Had dus 1 scoop erin gedaan.

Ten eerste vond ik het echt vuil om te drinken, k*tsmaak :D

Energie was wel ietsje beter maar tbh niet veel van gemerkt.

volgende keer 1,5 scoops

Let je wel even op met deze shizzle als je besluit wedstrijden te gaan doen in België pie

Om hier even op terug te komen, ik neem nu voor het eerst. Ik had deze besteld in de weekaanbieding afgelopen week bij b&f. Ik heb ook even nagewogen, maar het klopt gewoon.

Er staat dit op de pot:
Er staat dus een lijntje op het schepje en tot daar is 1 schep. Ik heb tot die lijn genomen en gemeten en mijn weegschaal gaf 13 gram aan.

Ik heb het tot het lijntje niet gemeten maar je zal wel gelijk hebben. De dosering klopt dan dus gewoon. 1 scoop is normaliter tot die helemaal vol zit (wel gladgestreken) maar blijkbaar heeft Maximize V2 een andere aanpak. Vandaar dat er meerdere mensen de mist in zijn gegaan waaronder ikzelf. :)

Karma verdiend en gegeven :).

Heb ook Maximize eens gehad maar ik ben er persoonlijk geen fan van.
Moet wel zeggen dat het rond 'cut' periode was dat ik het nam dus was al wat ongevoelig voor caffeïne geworden maar het deed niet zoveel voor mij. Enorm last van aan mijn maag en halverwege training misselijk van geworden.

Mijn voorkeur gaat naar andere pre workouts uit.

Net een halve scoop genomen 30 min. voor de training in combinatie met 2 capsules Agmatine en ik moet zeggen dat ik idd een beetje licht in m'n hoofd werd (Best lastig met auto rijden ghehe) maar wat 't doet volgens de beschrijving qua meer volume in je muscles en kracht dat klopt. Ik heb m'n biceps getraint en dat ging me toch wel lekker! Behoorlijke pomp en uithoudingsvermogen en m'n hele lichaam leek meer volume te krijgen vooral m'n schouders die pompte behoorlijk op! Volgende keer 1 á 1,5 scoop tryen en dan post ik nog een keer!

Heb dit product een tijdje geleden gekocht, maar voor mij was het verschrikkelijk.
Trilde als een gek, misselijk, duizelig, hoofdpijn en kon moeilijk in slaap gekomen. Heb goede dosering genomen etc. dus weet niet waar het aan heeft gelegen, niks voor mij in ieder geval!

Heb dit product een tijdje geleden gekocht, maar voor mij was het verschrikkelijk.
Trilde als een gek, misselijk, duizelig, hoofdpijn en kon moeilijk in slaap gekomen. Heb goede dosering genomen etc. dus weet niet waar het aan heeft gelegen, niks voor mij in ieder geval!

had ook daar last van behalve trillingen..

nu ik die troep niet meer gebruik gaan de training stukke beter

Er staat dit op de pot:

Hier ben ik dus te laat achter gekomen.. Op een gegeven moment zat ik op 2 scoops per workout.. Wat dus neerkomt op 3 a 4 servings..

Ging er wel lekker op! Goede krachtboost en goede pomp!
Zonder het nerveuze/agressieve gevoel dat ik van Noxipro had, en geen crash.

Toch wel weer een potje noxi ingeslagen :rolleyes:

Maximize V2 tov NO-Xplode 2.0

- Maximize wint, 1 scoop geeft net iets meer energie en kracht dan 2 scoops NO-Xplode ;-)

Zit te twijfelen tussen Maximize en Jack3d...

Deze pwo doet wat hij moet doen. Alleen vind ik het een nadeel dat de smaak zo sterk is. Deze proefde ik tijdens de training nog. Op het begin was dit niet erg, maar na een uur trainen werd ik er bijna misselijk van. Ook had ik een erg droge mond. Hebben meer mensen hier last verder? Ik heb nu Jack3D, MaxV2 en JP8x geprobeerd en MaxV2 doet voor mij toch wel het meeste.

Weet niet of het aan Maximize ligt, maar dumbbell curl 5kg erbij.. bankdrukken 15kg erbij..
pas 2x gebruikt :D

2 scoops werktte zelfs niet bij mij, verschillende malen geprobeerd.

Terug
Naar boven