XXL Nutrition

Review Maximize V2 - iForce

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Maximize V2 van I Force Nutrition is een hardcore pre workout booster die je waanzig veel energie, pomp en kracht geeft.

Maximize V2 geeft je:

•Extreme Trainingen
    •Geweldige Pomp
    •Enorme Focus
    •Meer Uithoudingsvermogen
    •Sneller herstel

Gebruik: Neem Maximize V2 een half uur voor je training. Neem de eerste keer niet meer dan 1 maatschep. Daarna kan je 1 tot 2 maatscheppen per keer nemen. Neem nooit meer dan 2 maatscheppen per keer. Voor het beste resultaat neem je Maximize V2 op een redelijk nuchtere maag.

Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Aantal malen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 tot 1,5 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, gratis goodies, volgende dag in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,90 (- kassakorting)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? 100% zeker

Mijn review:
Dankzij alle positieve berichten op DBB ook maar besloten om Maximize V2 te gaan proberen. En ik moet zeggen dat het 100% doet wat het beloofd. Het geeft je echt heel veel energie en een hele dikke pomp. Mensen denken meteen weer dat je begonnen bent met kuren (2,5maand off nu).

Met hetzelfde gewicht dat je normaal neemt maak je nu gewoon makkelijk 3 tot 5 herhalingen meer. Je kan maar door blijven gaan. Ik heb al heel wat pre workout boosters getest maar dit is toch wel de beste tot nu toe.

Iedereen reageert anders op pre workout producten maar dit is toch wel een hele dikke aanrader. 2 gasten waarmee ik train waren ook behoorlijk onder de indruk van dit spulletje :D

http://www.xxlnutrition.nl/maximize-v2/i-force-nutrition

Maximize_V2_iForce.jpg

Er klopt niks aan de dosering.

1/2 scoop = 90 servings
570g/90 = 6,3g

Ik weeg juist een halve scoop = 19g :p

Ik nam altijd gewoon een dikke volle scoop dus ik zou meer als 40g binnenkrijgen haha BOOM, gelukkig kan ik goed tegen stimulants!

Er klopt niks aan de dosering.

1/2 scoop = 90 servings
570g/90 = 6,3g

Ik weeg juist een halve scoop = 19g :p

Ik nam altijd gewoon een dikke volle scoop dus ik zou meer als 40g binnenkrijgen haha BOOM, gelukkig kan ik goed tegen stimulants!

Dan ga ik ook maar even checken dan op de zaak. :D

Ik nam ook altijd een volle scoop! ;)

-Leon

1 volle scoop, iets meer effect dan 2 scoops Jack3d. Pomp en focus maar geen 'ziek' verschil tegenover zonder trainen.

Maximize V2 + Gratis Beta-Alanine !!!!

We hebben weer Gratis 40 capsules Beta-Alanine bij deze populaire pre-workout van iForce.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1x 570 Gram + Gratis Beta-Alanine 34,90!
2x 570 Gram + Gratis Beta-Alanine 64,50!

Maximize V2 + Gratis Beta-Alanine !!!!

We hebben weer Gratis 40 capsules Beta-Alanine bij deze populaire pre-workout van iForce.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1x 570 Gram + Gratis Beta-Alanine 34,90!
2x 570 Gram + Gratis Beta-Alanine 64,50!
Deze heb ik net besteld bij jullie (samen met whey perfection en andere stuff), hoorde van iedereen dat maximize zo goed is. Ik wou hem eigenlijk vorige week al bestellen maar toen was ie uitverkocht :o nu is hij binnen en koop ik hem direct! :D btw, ben erg tevreden over jullie service, elke keer ik bestelde, was het de dag erna al geleverd (zoals op de site beloofd). Top hoor jongens! Als jullie van hier of daar nog samples te veel hebben, gooi er maar bij haha :p
Referentienummer: 214852

Grtz

Deze heb ik net besteld bij jullie (samen met whey perfection en andere stuff), hoorde van iedereen dat maximize zo goed is. Ik wou hem eigenlijk vorige week al bestellen maar toen was ie uitverkocht :o nu is hij binnen en koop ik hem direct! :D btw, ben erg tevreden over jullie service, elke keer ik bestelde, was het de dag erna al geleverd (zoals op de site beloofd). Top hoor jongens! Als jullie van hier of daar nog samples te veel hebben, gooi er maar bij haha :p
Referentienummer: 214852

Grtz

Bedankt voor je bestelling! en de complimenten natuurlijk!!:)
-Leon

Laatst bewerkt:
Heb Jack3d nu 2 keer genomen en zit er nu aan te denken om Maximize te bestellen.
Het leek bij mijn 2de potje Jack3d alsof de werking minder sterk was dan bij het eerste potje, daarom lijkt het mij beter een andere pre workout te nemen nu.
Uiteraard heb ik een redelijke pauze (5 weken) ertussen gehouden.

Heb Jack3d nu 2 keer genomen en zit er nu aan te denken om Maximize te bestellen.
Het leek bij mijn 2de potje Jack3d alsof de werking minder sterk was dan bij het eerste potje, daarom lijkt het mij beter een andere pre workout te nemen nu.
Uiteraard heb ik een redelijke pauze (5 weken) ertussen gehouden.

Dat is inderdaad normaal bij PreWorkoutBoosters. Je kan eventueel ook NoxiPro nog overwegen. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Geldt even voor de duidelijkheid voor alle pre workout boosters, of alleen als je achter elkaar het zelfde product gebruikt?

Afwisseling van verschillende producten wil in de praktijk wel eens helpen om gewenning te voorkomen inderdaad.:cool: Fanatieke gebruikers wisselen vaak 2-3 of meer:D pre-workouts af. Uiteindelijk zou ik wel om de 6-8 weken even minimaal een weekje helemaal rust houden. Zo bljif je lekker reageren.:)

mag je dit product constant gebruiken? heel het jaar door of met een tussen pauze?
hoe moet je dit gebruiken? hoelang voor de training?

grtz

vandaag voor de eerste keer Maximize V2 genomen. daarvoor heb ik al TMS en Superpump Max, Noxplode en noxipro gebruikt. Eerst en vooral is Maximize V2 niet echt lekker. zeg maar gerust het minst lekkere van de 5. maar dat is nu geen ramp. toen ik een kwartiertje bezig was in de fitness begon mijn hart flink tekeer te gaan. ik werd zelfs misselijk en draaierig. ik pakte meer gewicht als anders. het heeft zijn effect wel maar is het gezond? ik maakte me zorgen over de 'hartkloppingen' die toch wel redelijk hard waren op bepaalde momenten. hopelijk is de tweede keer mijn lichaam wat rustiger

Morgen krijg ik van iemand een sample Maximize.. Ik ben op de helft van mn pot NO-Xplode, mooi moment dus om te testen of het beter voor mij werkt!! Ik heb er hoge verwachtingen van als ik die reacties hier lees!

Zeer lekker spul

Ga een pot bestellen.

Dat wordt knallen de komende weken.

Mischien icm met hemavol of dexaprima van Iforce.

Yah :)

Vandaag heb ik de sample Maximize V2 van B&F genomen bij mijn traps en schouder training. 7 minuten na inname kreeg ik al tintelingen bij mijn oren en 35 minuten na inname heb ik getraind.

Wat heb ik gemerkt tijdens de training?
* Zeer goeie focus
* Krachtig gevoel
* Energie

Van een extra pomp heb ik niet veel gemerkt maar dat kan komen omdat ik de hele dag al met een pomp zit door de andere supplementen die ik gebruik. De focus was zoals gezegd zeer aanwezig en kan het vergelijken met de pre-workout power pill.
De training verliep lekker en de gewichten waren een stuk lichter, ondanks dat ik het al verzwaard had.

Niet zo gek dat dit voor vele een favoriet product is.

Conclusie: het doet wat er beloofd wordt. Top! :)

vandaag voor de eerste keer Maximize V2 genomen. daarvoor heb ik al TMS en Superpump Max, Noxplode en noxipro gebruikt. Eerst en vooral is Maximize V2 niet echt lekker. zeg maar gerust het minst lekkere van de 5. maar dat is nu geen ramp. toen ik een kwartiertje bezig was in de fitness begon mijn hart flink tekeer te gaan. ik werd zelfs misselijk en draaierig. ik pakte meer gewicht als anders. het heeft zijn effect wel maar is het gezond? ik maakte me zorgen over de 'hartkloppingen' die toch wel redelijk hard waren op bepaalde momenten. hopelijk is de tweede keer mijn lichaam wat rustiger

Zo te horen ben je er toch wel gevoelig voor. :) Volgende keer misschien een halve dosering?

Vandaag heb ik de sample Maximize V2 van B&F genomen bij mijn traps en schouder training. 7 minuten na inname kreeg ik al tintelingen bij mijn oren en 35 minuten na inname heb ik getraind.

Wat heb ik gemerkt tijdens de training?
* Zeer goeie focus
* Krachtig gevoel
* Energie

Van een extra pomp heb ik niet veel gemerkt maar dat kan komen omdat ik de hele dag al met een pomp zit door de andere supplementen die ik gebruik. De focus was zoals gezegd zeer aanwezig en kan het vergelijken met de pre-workout power pill.
De training verliep lekker en de gewichten waren een stuk lichter, ondanks dat ik het al verzwaard had.

Niet zo gek dat dit voor vele een favoriet product is.

Conclusie: het doet wat er beloofd wordt. Top! :)

Haha, alles om de pomp? :D Goed om te horen dat het beviel. :)

-Leon

daarnet getest, maar spijtig genoeg geen effect :-( bij de bodybuildingshots had ik tenminste nog jeuk :-) spijtig, had er wel meer van verwacht.

Up to the next one: Preworkout Power =)

De sample van Maximize V2 is me goed bevallen (zie mijn eerdere bericht) en heb daarom een pot aangeschaft en heb vandaag wederom mogen genieten van een super focus, energie en kracht die het tijdens mijn training geeft.

Dit is zeker weten mijn nummer 1 pre-workout supplement en als afwisseling ga ik NoxiPro gebruiken, en misschien nog de bodybuilding shots.

Leon, kan ik dit ook gebruiken voor de coïtus? :)

Laatst bewerkt:
2x gebruikt , 2x ziek van geworden, als iemand in omg. alkmaar interesse heeft stuur dan een PM

of toch nog 1x proberen :o:o:o

Terug
Naar boven