XXL Nutrition

Review Maximize V2 - iForce

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Maximize V2 van I Force Nutrition is een hardcore pre workout booster die je waanzig veel energie, pomp en kracht geeft.

Maximize V2 geeft je:

•Extreme Trainingen
    •Geweldige Pomp
    •Enorme Focus
    •Meer Uithoudingsvermogen
    •Sneller herstel

Gebruik: Neem Maximize V2 een half uur voor je training. Neem de eerste keer niet meer dan 1 maatschep. Daarna kan je 1 tot 2 maatscheppen per keer nemen. Neem nooit meer dan 2 maatscheppen per keer. Voor het beste resultaat neem je Maximize V2 op een redelijk nuchtere maag.

Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Aantal malen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 tot 1,5 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, gratis goodies, volgende dag in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,90 (- kassakorting)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? 100% zeker

Mijn review:
Dankzij alle positieve berichten op DBB ook maar besloten om Maximize V2 te gaan proberen. En ik moet zeggen dat het 100% doet wat het beloofd. Het geeft je echt heel veel energie en een hele dikke pomp. Mensen denken meteen weer dat je begonnen bent met kuren (2,5maand off nu).

Met hetzelfde gewicht dat je normaal neemt maak je nu gewoon makkelijk 3 tot 5 herhalingen meer. Je kan maar door blijven gaan. Ik heb al heel wat pre workout boosters getest maar dit is toch wel de beste tot nu toe.

Iedereen reageert anders op pre workout producten maar dit is toch wel een hele dikke aanrader. 2 gasten waarmee ik train waren ook behoorlijk onder de indruk van dit spulletje :D

http://www.xxlnutrition.nl/maximize-v2/i-force-nutrition

Maximize_V2_iForce.jpg

Aangezien er meerdere klachten zijn dat de dosering niet klopt wat ik wel apart vind, heb ik het zekere voor het onzekere genomen en heb het zelf maar gewogen aangezien ik gisteren heb medegedeeld dat dit mijn nummer 1 pre-workout supplement is.

3 personen wogen voor 1 scoop tussen de 17 en de 20 gram (het schepje niet meegerekend), terwijl op de label staat 570 gram bij 90 halve doseringen. 1 scoop is dan 570 / 45 = 12,67 gram. Dit zou betekenen dat er ongeveer 1/3 minder in zit, qua dosering.

Helaas kom ik tot de conclusie dat er inderdaad minder doseringen in zit en kwam uit op ongeveer 19 gram per scoop aangezien ik geen weegschaal heb die exact de gram aangeeft.

Nu begrijp ik waarom de pot slechts half 'gevuld' is...
Wat ik dan nog ook niet snap, is dat op mijn Maximize V2 potje staat 573 gram. Op internet zie ik alleen maar potjes van 570 gram Maximize V2 staan.

Voortaan ga ik toch maar beter opletten want vind dit werkelijk bezopen. Het is toch weer circa €11,- per potje die je zo even door de plee spoelt.

Laatst bewerkt:
Dat klopt, heb ik ook al eens gewogen ;)
Toch blijft het voor mij de beste pre-workout qua werking :)

Aangezien er meerdere klachten zijn dat de dosering niet klopt wat ik wel apart vind, heb ik het zekere voor het onzekere genomen en heb het zelf maar gewogen aangezien ik gisteren heb medegedeeld dat dit mijn nummer 1 pre-workout supplement is.

3 personen wogen voor 1 scoop tussen de 17 en de 20 gram (het schepje niet meegerekend), terwijl op de label staat 570 gram bij 90 halve doseringen. 1 scoop is dan 570 / 45 = 12,67 gram. Dit zou betekenen dat er ongeveer 1/3 minder in zit, qua dosering.

Helaas kom ik tot de conclusie dat er inderdaad minder doseringen in zit en kwam uit op ongeveer 19 gram per scoop aangezien ik geen weegschaal heb die exact de gram aangeeft.

Nu begrijp ik waarom de pot slechts half 'gevuld' is...
Wat ik dan nog ook niet snap, is dat op mijn Maximize V2 potje staat 573 gram. Op internet zie ik alleen maar potjes van 570 gram Maximize V2 staan.

Voortaan ga ik toch maar beter opletten want vind dit werkelijk bezopen. Het is toch weer circa €11,- per potje die je zo even door de plee spoelt.

mooi gedaan, ik heb iedere keer opgeschreve of ik een hale hele 1,5 of 2 scoops nam en schrok dat het potje bijna leeg is en ik zit aan de 20x een hele scoop. En er zit bijna nks meer in.
vind het trouwens niet nr 1 ik merk er niks van haha. maar dat licht aan mij ik koop geen pre wo meer omdat ik er toch nisk van merk

mooi gedaan, ik heb iedere keer opgeschreve of ik een hale hele 1,5 of 2 scoops nam en schrok dat het potje bijna leeg is en ik zit aan de 20x een hele scoop. En er zit bijna nks meer in.
vind het trouwens niet nr 1 ik merk er niks van haha. maar dat licht aan mij ik koop geen pre wo meer omdat ik er toch nisk van merk

Ik heb nu 2 scoops er uit en als ik het zo bekijk vrees ik dat ik niet eens de 30 scoops ga halen (terwijl er 45 scoops in moet zitten). :o Volgens mij kan ik er hooguit maar 25 er uit halen, dat is bijna de helft minder, maar om er zeker van te zijn ga ik het bijhouden.

Maximize V2 vind ik echt een goed product, maar van oplichterij, want daar is hier sprake van, houd ik totaal niet van.
Misschien dat ik dit product maar links laat liggen nadat mijn potje op is en zal dan voortaan NoxiPro gaan gebruiken. Is vele malen goedkoper en het werkt ook goed.

Laatst bewerkt:
Heb je Iforce nutrition al gecontacteerd dan?

Heel jammer dat de inhoud/servings niet correct is, zelfs met een lagere kcal inname blijf ik pr's zetten ;)

Maximize V2 is in de weekaanbieding!:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Gvd!!! bestel ik woensdag weer Maximize V2!!! nu weekaanbieding!! maja soit 32euro valt dan nog mee :)

keiharde crash tijdens training, next up noxipro!

Gebruik dan de afterpay optie, bestel je nu met korting en betaal je als je, je centjes hebt :)

Dat is een goeie thanks! ik ga eventjes kijken :)!

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 11:05 ----------

En ik heb hem besteld! Handig die afterpay optie! Kan niet wachten tot ik hem binnen heb!

hoeveel servings heeft dit product?

Ik heb nog een pot Unleash V3. Heb er 3 scheppen uitgenomen maar krijg het niet weg.
Wil iemand dit ruilen tegen een pot Maximize?

Net voor het eerst gebruikt, 1 schep, aangezien dat aanbevolen is voor eerste keer gebruik. Moet zeggen dat ik wel enigszins effect voelde, kon wat meer reps doen en iets zwaarder tillen. Had wel het gevoel dat product meer energie gaf. Volgende keer 2 scheppen proberen. Vind het product na eerste keer gebruik wel goed.

edit: trouwens wel lichte crash nu :P

Laatst bewerkt:
keiharde crash tijdens training, next up noxipro!

Voor veel mensen is Noxipro echt een/de favoriet. Laat het maar even weten!:)

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 18:32 ----------

Net voor het eerst gebruikt, 1 schep, aangezien dat aanbevolen is voor eerste keer gebruik. Moet zeggen dat ik wel enigszins effect voelde, kon wat meer reps doen en iets zwaarder tillen. Had wel het gevoel dat product meer energie gaf. Volgende keer 2 scheppen proberen. Vind het product na eerste keer gebruik wel goed.

edit: trouwens wel lichte crash nu :P

Het geeft meer energie en je kunt ook meer gewicht/werk verzetten tijdens de training. Daardoor kun je je ook vermoeider voelen erna. Daar je meer impuls geeft aan de spieren is het een trigger voor spiergroei. Hou ons maar op de hoogte mbt je Maximize V2 bevindingen.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WHAM BAM BAM.

2 scheppen genomen. Oke, kan nu zeggen, Maximize V2 werkt :D

Zwaarder getild, meer reps. Ging ook gemakkelijk. Top product :D

Huge energy.. en huge crash.

Naja, slaap ik straks weer goed iig.

Laatst bewerkt:
1ste keer geprobeerd.

Had dus 1 scoop erin gedaan.

Ten eerste vond ik het echt vuil om te drinken, k*tsmaak :D

Energie was wel ietsje beter maar tbh niet veel van gemerkt.

volgende keer 1,5 scoops

Lol, om inderdaad even in te gaan over de smaak. Die is wel effin ranzig, bitter. Maar goed, binnen 2 seconden opgedronken dus ach.

Terug
Naar boven