AndroidHealthClinic

Mc Gregor VS Diaz 2

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Kwam deze tegen... weet niet of die gaat werken.

Even afspreken dat we wel alles in spoilers zetten in dit topic wat over het gevecht zelf gaat, dus uitslagen en video's. Wil het niet voor iemand verpesten.

[Link niet meer beschikbaar]

Kwam deze tegen, weet niet of die werkt.

Hoe laat begint het trouwens precies?

Ik heb geen werkende stream meer kunnen vinden... zou het heel erg op prijs stellen als iemand straks een full vid heeft van het gevecht en hem hied neer wil zetten zonder de uitslag erbij te zetten.

Thanks voor de link.
Was nog net op tijd om de laatste 2e rondes van het gevecht te bekijken.

Prachtig gevecht met een terechte winnaar (close)

Link naar gevecht?

net gekeken, heel hard gevecht een echt dog fight, met een mooie uitkomst

Ik vond dat Diaz de win verdiende. Denk dat Conor hem vooral kreeg om zijn reputatie niet te erg te schaden en mogelijke toekomstige partijen open te laten. Zoals natuurlijk Diaz vs Conor #3.

Mooie fight though

Ik vond dat Diaz de win verdiende. Denk dat Conor hem vooral kreeg om zijn reputatie niet te erg te schaden en mogelijke toekomstige partijen open te laten. Zoals natuurlijk Diaz vs Conor #3.

Mooie fight though

Niet helemaal mee eens. Diaz is 3 maal neer gegaan. In de clinch was hij wel sterk en wist hij te domineren, hij kon echter niet veel schade aanrichten. Diaz zijn hoofd daarentegen lag volledig open. Denk dat de meeste allang klaar zouden zijn, wat een pitbull is Diaz zeg. Verder was het gevecht wel redelijk close natuurlijk, maar het zou gek zijn om Diaz the win te geven, ook door wat jij al noemde natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Tot wanneer moet dit gespoilerd worden? Gevecht is allang geweest.

Terug
Naar boven