XXL Nutrition

MDMA gebruik

tja en dan die dinsdag-dip nog :(

Als je "verstandig" gebruikt (niet te veel een niet te vaak) valt het allemaal wel mee naar mijn mening.
Tijdens het vele dansen en gek doen veel water of sportdrank drinken (om niet overhit te raken) en aftoe de moeite nemen om toch wat te eten ook al heb je geen honger (om er voor te zorgen dat je lichaam brandstoff heeft en geen spieren gaat verbranden).
Na de tijd neem ik altijd vitamine C (moet voor snellere uitwerking zorgen) en voor het slapen neem ik een capsule L-tryptofaan ( zit ook in After-E zorgt er voor dat je de volgende dag wat minder vaag gevoel in je koppie hebt) en een sterk gedoseerd multivitamine.
Ook heb ik voor na de tijd altijd een shake en wat broodjes in de auto liggen die ik bij aankomst meteen wegwerk :D
En volgende dag ook gewoon goed blijven eten, gewoon naar binnen schuiven ook al heb je geen honger.

jamesz zei:
tja en dan die dinsdag-dip nog :(
hehe, die ken ik van vroeger alhoewel ik er niet zo veel last van heb als maten van me die de ghele week nog depri zijn..maar ja, die eten dan ook niet zo gezond als ik de dag(en) erna

mn 1e pil was echt een superervaring. had er die avond byw 2 op alhoewel de 2e meer was om de avond door te komen en die nam ik pas 5 uur later. had t icm met de nodige alcohol genomen maar nergens last van..enkel als bijwerking dat ik me superhappy voelde:)

die 1e keer was idd t leukst, daarna volgden ook een aantal leuke momenten ermee maar minder als toen
zou t zeker niet elke maand aanbevelen aangezien je dan ook na verloop van tijd minder van zal merken en dus meer en meer wilt nemen..onverhoopt btw

de 1e keer was gewoon bij uitgaan en daarna lekker met zn allen thuis vd kaart zitten en ouwehoeren en jaja, er moest geknuffeld worden:D
de keren daarp was enkel met feesten en dan merk je echt hoe leuk zon feest echt is. iedereen is daar superhappy, weinig alcoholagressie en een en al love en de muziek..tja, daar let ik dan toch minder op, wil alleen maar ouwehoeren dan en af en toe ervaar je dan die muziek zo intens en sta je volop te genieten.
mn max is 3 op een avond en daarmee zi ik ook aan mn max, was btw de 1na leukste avond:cool:

op een feest bijv neem ik gewoon een proteinereep mee om toch lekker te kunne eten in de auto naderhand. de 1e keer kreeg ik de dag naderhand echt helemaal niets weg..havermout deed ik echt te lang over en at t ook niet op maar als ik nu een pilletje neem eet ik de volgende dag gewoon weer volgens schema..alhoewel t dan wel nog steeds weekedn is

@marky, ik zou t je zeker niet aanraden om de reden dat ik mensen niet wil overhalen om drugs te gaan gebruiken maar een mdmaatje wil je gewoon wel een keer meegemaakt hebbebn:D
en zorg dan wel dat je t van een betrouwbaar iemand koopt..pm me maar, kan wel wat regelen:D

Kep nog 3 pillen in de koelkast liggen...denk vanavond s eentje nemen. :)

dandyman zei:
@marky, ik zou t je zeker niet aanraden om de reden dat ik mensen niet wil overhalen om drugs te gaan gebruiken maar een mdmaatje wil je gewoon wel een keer meegemaakt hebbebn:D
en zorg dan wel dat je t van een betrouwbaar iemand koopt..pm me maar, kan wel wat regelen:D
:rolleyes:

Ik heb een tijd bijna elke weekend gebruikt. Dat is het gevaar, ik kende heel veel lui die het doen dus je komt in het wereldje en het word normaal. Op het laatst vond ik op stap gaan zonder niks meer aan, maar toen ben ik gestopt en begonnen met trainen en dat motiveerd me op te b lijven stoppen. Heel af en toe neem ik nog wel eens..... En iedereen denkt het voor 1 x te proberen maak ik ken niemand die het 1 x nam en daarna nooit meer. Dus je kan het nemen voor een x, maar sta daarna sterk in je schoenen en doe het nooit meer of wacht in iedere geval een paar maanden.....

heb nog nooit pure mdma gehad.
een vriend van me vertelde net toevallig dat ie wat had liggen en was wel nieuwsgierig geworden door dit topic dus ben ff gaan kijken :) :)

kan iemand me een pm sturen met wat een grammetje ongeveer kost??

ben wel benieuwd of mijn prijs een beetje redelijk is....

ok nog eentje om het af te leren...

:rolleyes:

Afgelopen zaterdag naar SpeakerPlay geweest in de HMH. Daar ook wat schijven gegeten. Was al weer 5 maanden geleden en ik had 'eurotjes'. Ze waren lichtgroen met een eurotekentje r op. Ik had me al laten vertellen dat het goede schijven waren. Naja, wij om 1 uur allemaal 1tje genomen. En ik zweer het, om half 2 liep daar een groepje zombie's rond joh! Damnnn, wat een schijven!!! We waren met 7 man aan't zwiepen, en 5 minuten nadat ze werkte waren we al de helft kwijt. Naja, we bellen ze wel even. Makkelijker gezegt dan gedaan. Werkelijk waar een kwartier zitten schreeuwen tegen die telefoon waarvan niemand het schermpje meer kon lezen. En zweten dat we deden, allemaal helemaal doorweekt. Weet ik hoeveel mensen kwamen naar ons toe of we misschien pillen verkochten. We begonnen zelfs dingen te zien die r niet waren!! Naja, al met al hebben we echt ongelofelijk gelachen. Dat waren echt de beste pillen die ik ooit gehad heb. Super feestje was het!

Ik kreeg natuurlijk geen hap door mijn strot, dus de volgende dag geleeft op weight gainer en whey. Die gingen goed naar binnen dus ik ben weer goed hersteld. Nu weer lange tijd wachten voordat ik weer een pilletje neem. Maar eens in de tijd is het toch echt ongelofelijk lachen!

ghehe 1 goede raad.. fl**ker het liever door je drinken dan dat je het snuift :D

Hehe, Ik ging van het weekend ook weer aardig hard. Ben naar Hardcore Gladiators geweest in Oberhousen.
Tss.. Wat een feest zeg. Ik liep er ook weer aardig scheef bij moet ik zeggen;)

Maar ach af en toe moet dat kunnen

Rob G zei:
Naja, wij om 1 uur allemaal 1tje genomen. En ik zweer het, om half 2 liep daar een groepje zombie's rond joh! Damnnn, wat een schijven!!! We waren met 7 man aan't zwiepen

wow met 1 al van de kaart, your lucky ;)
en nog goedkoop ook :P

NaLiN zei:
wow met 1 al van de kaart, your lucky ;)
en nog goedkoop ook :P

Jah ik ben niet zo'n ervaren gebruiker he :) Doe het maar enkele keren per jaar dus dan heb je denk ik niet zo veel last van gewenning.

Ik heb er na een hele poos een extreme houding op nagelaten wat betreft Harddrugs.. . Heb al genoeg shit meegemaakt met m'n broer toen ik klein was en ik heb gezien wat heel die zooi veroorzaakt heeft. Wat een ellende. En ik kan je het verzekeren, echt verslaafd was ie niet maar voortdurend aan het experimenteren gedurende een hele poos (dwz jaren). School, ouders, vrienden, enz enz alles naar de klote. Nu is alles al een hele tijd goed weer maar zoiets vergeet je je hele leven niet.
Het kan best zijn dat jullie met de plak 'discipline' zwaaien maar het gaat bij mij nog altijd om het percentage dat er wel aan hangt na een tijdje.
En dan vinden jullie me maar een zeikerd, dat is dan maar zo, ik heb ook m'n mening maar voor mij mag heel die zooi doorgespoeld worden.

sow gisteren ging ie lekker, met paar maten naar de matrixx gegaan. We waren allemaal eigenlijk wel in de stemming om wat te gaan snacken. ff wat geregeld, eerst nog ff vlug naar de vreet hoek, ff 2 broodjes ham en 2 broodjes kaas naar binnen gewerkt. hoppa pilletje naar binnen.
Zeer goeie avond gehad, maar halve kilo verloren, ben toch aan het cutten dus moet kunnen :cool: .
had gelukkig ook 2000mg vit c naar binnen gegooid en na afloop ook nog ff 2000mg naar binnen gewerkt, voel me nu ook gewoon op en top. Helemaal niet derpri ofzo, heb ik ook nooit last van eigenlijk.
Zo nu kunnen we weer half jaar wachten, wil het niet vaker doen als 2 a 3 keer per jaar :cool:

Heb 1 keertje alleen MDMA poeder gedronken op een feest, ik werd er lekker licht en zweverig en vrolijk van enzo, net als Xt c.

Alleen werd ik er niet actief van, meer een beetje loom, zo van: ik vin alles wel best zo.
Had ook helemaal geen zin om te dansen, dus voor op een feest vind ik het niet zo geslaagd, dan moet het gewoon knallen :D .
MDMA dan liever met z'n allen thuis, en slap ouwehoeren :)

Maar zo te lezen ervaart iedereen het anders.
Enne, iedereen zegt dat het 1 malig is, maar in de praktijk gebeurt het vaker.
Zorg gewoon dat je het heel sporadisch doet, met grote pauzes ertussen, en flink gezond doen erna.
En als je het bij 1 keer laat, respect! :thumbs:

En veel plezier!
p.s.(ik weet niet of je een vriendin heb, maar die zou ik maar bij de hand houden) :banana:

Apenootje zei:
Alleen werd ik er niet actief van, meer een beetje loom, zo van: ik vin alles wel best zo.
Had ook helemaal geen zin om te dansen, dus voor op een feest vind ik het niet zo geslaagd, dan moet het gewoon knallen :D .
MDMA dan liever met z'n allen thuis, en slap ouwehoeren :)

van mdma word men vaak ook niet echt actief.
kheb ook met pillen dat ik ik niet echt actief word, dit komt denk ik door de gewenning voor speed die je vrij snel krijgt.
mdma poeder/kristalle zou je voor feest eingelijk ook altijd met speed moeten nemen.

Terug
Naar boven