jamesz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hehe, die ken ik van vroeger alhoewel ik er niet zo veel last van heb als maten van me die de ghele week nog depri zijn..maar ja, die eten dan ook niet zo gezond als ik de dag(en) ernajamesz zei:

dandyman zei:@marky, ik zou t je zeker niet aanraden om de reden dat ik mensen niet wil overhalen om drugs te gaan gebruiken maar een mdmaatje wil je gewoon wel een keer meegemaakt hebbebn
en zorg dan wel dat je t van een betrouwbaar iemand koopt..pm me maar, kan wel wat regelen![]()

Rob G zei:Naja, wij om 1 uur allemaal 1tje genomen. En ik zweer het, om half 2 liep daar een groepje zombie's rond joh! Damnnn, wat een schijven!!! We waren met 7 man aan't zwiepen

NaLiN zei:wow met 1 al van de kaart, your lucky
en nog goedkoop ook![]()
Doe het maar enkele keren per jaar dus dan heb je denk ik niet zo veel last van gewenning.
. 
.

Apenootje zei:Alleen werd ik er niet actief van, meer een beetje loom, zo van: ik vin alles wel best zo.
Had ook helemaal geen zin om te dansen, dus voor op een feest vind ik het niet zo geslaagd, dan moet het gewoon knallen.
MDMA dan liever met z'n allen thuis, en slap ouwehoeren![]()