NaLiN
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NaLiN zei:toen ik kristal had deed ik 2 volle ring vingers per keer.
Maar thnx anyway Nalin.FireStarter zei:Gister naar een discotheek gewoon in belgie.... DAAR GA IK VOOR ALTIJD NAARTOE!!!!!
Gewoon iedereen onder invloed, iedereen... hardstyle tot half 7. The Site heet ie. Echt mega.
Lekker 2,5 pilletje op, ff lekker uitleven.
Maar ik wil gewoon weten hoe schadelijk het voor mij is. Ik hoor altijd andere allemaal klachten krijgen, last van hun kaak ofzo, of op wangen bijten... pijn in gewrichten. Maar ik heb nergens last van, alleen het eerste uurtje als ik weer wakker ben smorgens vroeg.
Zou dit komen omdat ik voor en na gebruik een dubbele eiwitshake+ weightgainer + swollev2 + multisport vitaminepillen inneem? Of dat ik gewoon een goede conditie heb?

Marky zei:Ik had 't over kristal Pumping.Maar thnx anyway Nalin.
Weet ik., ... MAAAAAR, ik heb al 2 maanden niks gehad.Pumpin' zei:What did i say
Zie je wel dat je het nu ook gewoon bij het uitgaan doet en niet alleen op grote feesten
ik gebruik nu 2 jaar en heb ook niet veel last van bijwerkingen. Na een feest een paa uurtjes slapen en alles
ik merk wel dat ik tegenwoordig niet meer zo wazig wordt als vroeger zelfs als ik 5 pillen eet....zonde....daarom een tijdje niks doen...misschien dat het dan weer beter gaat.

Marky zei:
Als je echt goed hard gaat, krijg je vanzelf dat kauwreflex. En als je dan nog harder gaat, kan je wel kramp in je kaken krijgen ja.FireStarter zei:Maar ik wil gewoon weten hoe schadelijk het voor mij is. Ik hoor altijd andere allemaal klachten krijgen, last van hun kaak ofzo, of op wangen bijten... pijn in gewrichten. Maar ik heb nergens last van, alleen het eerste uurtje als ik weer wakker ben smorgens vroeg.
Zou dit komen omdat ik voor en na gebruik een dubbele eiwitshake+ weightgainer + swollev2 + multisport vitaminepillen inneem? Of dat ik gewoon een goede conditie heb?
Apenootje zei:En de pillen moeten ook goed van kwaliteit zijn, met k*t pillen heb je wel eens dat je je echt beroerd voelt de volgende dag.
Marky zei:Ja, dat vindt ik persoonlijk hét nadeel van pillen. Je weet niet wat erin zit en het is puur gebaseerd op vetrouwen met je supplier. Met pure MDMA weet je precies wat 't is en ben je ook veel minder rot de volgende dag.
Persoonlijk hou ik 't bij pure MDMA, GHB en cocaine, vooral cocaine vindt ik een klasse drug, maar dat zie je dan ook in de prijs terug. De rest vindt ik allemaal bagger. Speed, alcohol en heroine is de grootste rotzooi die er bestaat.

Ligt eraan waar je over de grens gaat hehPumpin' zei:coke, klasse drug maar ligt er wel aan hoeveel en waarmee het versneden is. Heb wel eens dat ik bijna over mijn nek ging van een lijntje. In Spanje heb je bijna pure en die is echt goed. Maar dat merk je ook wel 0.5gram = 60 euro ongeveer. Coke blijf ik zo veel mogelijk van af want ken genoeg jongens hier uit het dorp die het gebruiken en speed is gewoon smerig![]()
Speed-pillen zuigen!! Lig je om 7 uur smorgens nog wakker als je gewoon op een zaterdag uitgaat en om 1 uur je laatste pilletje hebt genomen.
Normaal zuip k wel gewoon bij pillen, maar doe het de laatste tijd niet meer, zodat ik niet HELEMAAAAL van de kaart ben en nog iets mee krijg van het feest waarvoor ik 45-60 euro entree betaal.
Q-base 18 september wordt denk ik drugsvrijwant de controles in duitsland zijn ZEER streng heb ik vernomen. Ze mogen daar honden gebruiken voor het opsporen van drug. Dus in je onderbroek heeft dannog geen zin....of je moet een vriendin hebben die bereid is het ergens te stoppen waar de zon niet schijnt
Het schijnt zelfs zo te zijn dat ze op de terugweg controleren en dat het mogelijk is dat ze de bestuurder van de wagen vragen zweet en bloed af te staan. Heeft die iets op....autosleutels inleveren en 2000 euro boete. ...maarja...wat hier van waar is.
@Firestarter: let wel op met The Site. Ik ken mensen die wel eens naar The Wall (in belgie) gaan en daar wordt regelmatig gecontroleeerd net over de belgisch grens.
, er zijn meerder wegen die naar the site leiden.Vince zei:Sorry dat ik onderbreek jongens maar ik vind dit maar zielige opschepperij hoor![]()
WTF is daar nu aan en daarbij, coke en andere shit gaat niet samen met BB.
Get a life.

Dat werkt voor mij toch ook het beste. Alleen blijft het k*t om met zweterige vingertjes zo'n ding open te lopen draaien.Pumpin' zei:ik had 2 capsules van 200mg, open maken , in cola en opzuipen. 15 minuutjes doen om het op te zuipen en werkte prima.

Agree. Maar get a life? Ach laat ze maar doen... Ieder z'n meningVince zei:Sorry dat ik onderbreek jongens maar ik vind dit maar zielige opschepperij hoor![]()
WTF is daar nu aan en daarbij, coke en andere shit gaat niet samen met BB.
Drugs zijn imo de grootste prutsen die er bestaan, net zoals sigaretten... Alcohol af en toe kan wel vind ik.