MuscleMeat

MDMA gebruik

Heeft die combinatie voor jouw nu hetzelfde effect als dat je vroeger op de pillen ging, of anders?

tis wel anders, tegenwoordig ga ik niet meer hard op mdma/pillies.
voortaan ga ik ook wat minder mdma naar binnen mikken en iets wat speed toevoegen.
de keren dat ik speed met *** gebruikte waren wel meer zoals eerder.

ok, ik doe het nu nog maar een keer of 5 per jaar, dus als ik een pilletje neem, gaat ie ook wel lekker :D

K'moet alleen wel minder gaan zuipen erbij, laatste paar keren flink beroerd geweest erna. Maar ja, dat water wordt je ook zo snel zat :barf:

• Topic Starter Topic Starter
Even deze thread gebumd, weet dat we het niet over handel van drugs mogen hebben. Maar ik ben nieuwsgierig wat volgens jullie de prijs van 1 gram MDMA poeder ongeveer is? (dus geen pillen) Want wil kijken of het een beetje in de buurt komt van de prijzen die ik gehoord heb.

Of iemand die hier een link van heeft?

ik heb ooit vernomen: 30 euro per gram. Maar ik heb GEEN idee of dit ook maar enigzins realistisch is.

LOL, karma voor jou bro!

Precies prijs van mijn supplier :D

is afhankelijk van hoe close jij met je supplier bent,, ik betaalde 10 euries de gr.

25 euries hiero

Ik heb tot nu toe alleen maar pillen gebruikt.

Volgende week zaterdag is het weer zover met Decibel Outdoor. Dan is het ook alweer 2 maanden geleden toen ik voor ut laatst heb gebruikt.

Zit nu op 2,5 tot 3 pilletjes per avond.

Volgende week komt ook een vakantie vriendin bij mij slapen voor een week (ben toch alleen thuis deze maand :D ) . Zij heeft ookal met ghb ge experimenteerd. Ik zou in principe dat ook al eens willen proberen. En met haar lijkt me het slimste, zij heeft het al eens ervaren.

Iemand tips?

FireStarter zei:
Ik heb tot nu toe alleen maar pillen gebruikt.

Volgende week zaterdag is het weer zover met Decibel Outdoor. Dan is het ook alweer 2 maanden geleden toen ik voor ut laatst heb gebruikt.

Zit nu op 2,5 tot 3 pilletjes per avond.

Volgende week komt ook een vakantie vriendin bij mij slapen voor een week (ben toch alleen thuis deze maand :D ) . Zij heeft ookal met ghb ge experimenteerd. Ik zou in principe dat ook al eens willen proberen. En met haar lijkt me het slimste, zij heeft het al eens ervaren.

Iemand tips?

Tip: een week niet rukken, want dat wordt flink nken geblazen als je samen met haar GHB gaat gebruiken.

En 2,5-3 pilletjes.. :D als ik jou een keer op een feest tegenkom dan mag je van mij snoepen, dan weet ik zeker dat je de 2,5 niet haald :D

moet je niet teveel ghb nemen ;)

Pumpin' zei:
ik heb ooit vernomen: 30 euro per gram. Maar ik heb GEEN idee of dit ook maar enigzins realistisch is.

Komt wel overheen...jaarje of 8 geleden toen ik nog in dat circuit rondwaarde kostte n grammetje zon 60 gulden.

Pumpin' zei:
Tip: een week niet rukken, want dat wordt flink nken geblazen als je samen met haar GHB gaat gebruiken.

En 2,5-3 pilletjes.. :D als ik jou een keer op een feest tegenkom dan mag je van mij snoepen, dan weet ik zeker dat je de 2,5 niet haald :D
Gaat Pumpin' ook naar decibel toevallig?? :D

FireStarter zei:
Gaat Pumpin' ook naar decibel toevallig?? :D

pumpin' is net terug van Mysteryland en laat het lichaam ff rusten een tijdje :D Die rode mercedessen en MDMA-capsules hakken er in :D

ZZZzzzZZZzzzz

ps. 4 september: straight on, bloemendalstrand
maybe 18 september Q-base

Hehe, effe wat anders, ik had vannacht wat MDMA poeder tot me genomen. Maar somehow voelde ik geen ****! Ik had om precies te zijn twee pinken. Maar in dat sealtje zal behoorlijk veel relatief gezien van wat ik ervan genomen had. Was 1 gram in totaal. Ik nam twee pinkjes, alleen de top van me pink zeg maar. Maar bedoelt men geen twee hele pinken, dus gewoon je hele pink twee keer?

Want ik had denk ik veels te weinig genomen. Maar goed, voorzichtigheid voor alles.

ben ff de weg kwijt....wat lul je allemaal over die pinken??

ik had 2 capsules van 200mg, open maken , in cola en opzuipen. 15 minuutjes doen om het op te zuipen en werkte prima.

Terug
Naar boven