- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JimmyH zei:is afhankelijk van hoe close jij met je supplier bent,, ik betaalde 10 euries de gr.

) . Zij heeft ookal met ghb ge experimenteerd. Ik zou in principe dat ook al eens willen proberen. En met haar lijkt me het slimste, zij heeft het al eens ervaren.Pumpin' zei:
JimmyH zei:je bent gewoon jalours dat jij 30 moest betalen :nana:

FireStarter zei:Ik heb tot nu toe alleen maar pillen gebruikt.
Volgende week zaterdag is het weer zover met Decibel Outdoor. Dan is het ook alweer 2 maanden geleden toen ik voor ut laatst heb gebruikt.
Zit nu op 2,5 tot 3 pilletjes per avond.
Volgende week komt ook een vakantie vriendin bij mij slapen voor een week (ben toch alleen thuis deze maand) . Zij heeft ookal met ghb ge experimenteerd. Ik zou in principe dat ook al eens willen proberen. En met haar lijkt me het slimste, zij heeft het al eens ervaren.
Iemand tips?
als ik jou een keer op een feest tegenkom dan mag je van mij snoepen, dan weet ik zeker dat je de 2,5 niet haald 
NaLiN zei:
)Pumpin' zei:ik heb ooit vernomen: 30 euro per gram. Maar ik heb GEEN idee of dit ook maar enigzins realistisch is.
Gaat Pumpin' ook naar decibel toevallig??Pumpin' zei:Tip: een week niet rukken, want dat wordt flink nken geblazen als je samen met haar GHB gaat gebruiken.
En 2,5-3 pilletjes..als ik jou een keer op een feest tegenkom dan mag je van mij snoepen, dan weet ik zeker dat je de 2,5 niet haald
![]()

FireStarter zei:
Die rode mercedessen en MDMA-capsules hakken er in