Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bullshit ik ken jongens die veel slechtere eetgewoontes hebben dan mij hun gebruiken test en maken gewoon dikke gains waar ik als natty helemaal niet tegenop kan, jullie praten hier echt teveel onzin altijd.
Als je slechte eetgewoontes hebt maar wel boven je onderhoud uit komt groei je wel ja. Ik snap niet hoe mensen dat niet zien. Dus tenzij jij 24/7 die mensen in de gaten houdt en precies weet wat ze eten en wat ze nodig hebben kun je niet zeggen dat ze voor hun doen te weinig eten, zo simpel ligt het.
Daarbij, en dit is meer in het algemeen en niet perse naar jou, snap ik niet waar de trend vandaan komt dat ****ing natty's over ervaringen met AAS moeten gaan praten. Mss dat ik de term natty al tijden verkeerd begrijp maar slaat nergens op imo. "De broer van de achterneef van de aangetrouwde exvriendin van de melkboer van m'n zusje kuurt op merk X en doet het slecht dus dat merk of die kuur is k*t" lijkt een beetje de mentaliteit te worden.
bullshit ik ken jongens die veel slechtere eetgewoontes hebben dan mij hun gebruiken test en maken gewoon dikke gains waar ik als natty helemaal niet tegenop kan, jullie praten hier echt teveel onzin altijd.
Als je slechte eetgewoontes hebt maar wel boven je onderhoud uit komt groei je wel ja. Ik snap niet hoe mensen dat niet zien. Dus tenzij jij 24/7 die mensen in de gaten houdt en precies weet wat ze eten en wat ze nodig hebben kun je niet zeggen dat ze voor hun doen te weinig eten, zo simpel ligt het.
Daarbij, en dit is meer in het algemeen en niet perse naar jou, snap ik niet waar de trend vandaan komt dat ****ing natty's over ervaringen met AAS moeten gaan praten. Mss dat ik de term natty al tijden verkeerd begrijp maar slaat nergens op imo. "De broer van de achterneef van de aangetrouwde exvriendin van de melkboer van m'n zusje kuurt op merk X en doet het slecht dus dat merk of die kuur is k*t" lijkt een beetje de mentaliteit te worden.
Als je hullie net zo goed kun als nederlands dan zul t wel kloppen wat je zegt
Om een echte grote jongen te worden werkt het toch vaak andersom. ALs je off bent is eten simpelweg moeilijker, en kan je soms echt gaan tegenstaan. Daarnaast qua training bereik je soms plateau´s, die je zonder roids NOOIT kunt verleggen. Er bestaat ook nog zoiets als genetische max.
Ik zal wel weer een shitload aan kritiek over me heen krijgen, maar van alle kuurtjes rond de halve gram test als basis en wat deca, primo, winstrol of tren d´rbij ga je op een gegeven moment niet meer gainen.......Met STH, insuline, en peps word kuren ineens een ander verhaal.
EN laten we eerlijk zijn.....met een ruime dosis roids in je bloed word trainen en eten ineens beide een stuk makkelijker, en niet andersom, zoals de meesten graag willen geloven. IK denk dat de basis een gram test is, en geen voeding en training.![]()
nee hoor zit hier niet op om iemand te bekritseren of iemand een trap in de rug te geven.maar om iemand gewoon serieus te helpen.
ben het helemaal met je eens dat je om een echte grote jongen te worden je moet gebruiken en er een genetische max is..maar dat is hier nog lang niet aan de hand.
en als je nu al hoog gaat doseren wat moet dat dan als je echt groot bent??

.
nee hoor zit hier niet op om iemand te bekritseren of iemand een trap in de rug te geven.maar om iemand gewoon serieus te helpen.
ben het helemaal met je eens dat je om een echte grote jongen te worden je moet gebruiken en er een genetische max is..maar dat is hier nog lang niet aan de hand.
en als je nu al hoog gaat doseren wat moet dat dan als je echt groot bent??

Wat je dan zoals kunt doen?
Kijk maar eens in de ´advanced sectie´ hier......![]()