En waarom zou ik medische problemen moeten krijgen dan?
niet luisteren het zijn allemaal player haters gewoon doorkuren is goed zo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waarom zou ik medische problemen moeten krijgen dan?
Ik kwam hier voor advies wat ik beter zou kunnen doen eventueel of wat ik zou moeten veranderen als jullie gwn niet normaal kunne reageren en op een normale manier mij antwoord of advies kunnen geven ondanks wat ik volgens jullie verkeerd doe in al die opzichten, hou dan stil en laat t met rust en ga niet zo kinderachtig lopen kwallen
---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------
Hou nou maar stil als je niks normaals te zegge heb op gwm advies hoe het dan WEL moet. Je kan volgens mij geen klap hebbe met je praatjes want dan lig je een week in t ziekenhuis blufbal
Stuur maar dan zullewe zien wat er gebeurt en jou rotkop erbij
heel veel mensen doen dit toch?
trouwens TS intelect kan je al van de titel afleiden
me nieuwe kuur
Rinkes ik adviseer methyltren, crimekillah kan je daarmee goed opweg helpen. Groetjes.
Weet niet waar ze last van hebbe maar goed slaat nerges op

yo gast,
om maar ff serieus te reageren op je kuur:
dit zijn inderdaad vrij lage doseringen: wat vaak een zeer positief effect heeft is veel test en veel tren. ik zou dan bijvoorbeeld gaan voor 2 gram test en 3 gram tren voor de laatste 5 weken, omdat je de afgelopen 5 weken al zo laag gedoseerd hebt kan dat prima de laatste 5 weken. als je perse bold mee wil laten lopen deze ook verhogen naar 2 gram maar met de test en tren verhoging zou je bold weg kunnen laten.
een paar mg methyltren per dag zou je ook flink op weg kunnen helpen.
hoop dat je hier wat aan hebt.
Groenten,
rock

Hij heeft zijn verhaal nog niet verteld. Misschien kunnen we er wel lering uit trekken, anders toch wel vermaak.
Hallo allemaal ik ben zon 5 weken terug een kuur begonnen van 250 mg test e, 200 mg tren e en 200 mg mast e per week. Train 6 dagen per week en heb al redelijk kracht toename gehad. Alleen lees nu op forums dat het een vrij lage dosis is. Zou het mij veel gains opleveren en zou ik het eventueel moeten verhogen? De doosjes geven aan 10 x 1 ml dus doe hem 10 weken. Mijn voeding is alz volgt; 07:00 bord ontbijtgranen met een whey protein shake, vitaminepil en aminozuur tablet. 09:30 halve bak kwark met whey protein poeder. 1 appel 2 boterhammen kipfilet. 12:00 bakje met rijst en kip, 2 eiwitten en 1 heel ei + kiwi of banaan en een aminozuur tablet. 14:30 blik tonijn of sardines + 3 boterhammen tonijnsalade of kipfilet. Na het trainen neem ik weer een whey protein shake (ook sogtend met water) en een aminozuur tablet en aardappelen groente en vlees. Savonds eet ik niks meer. Ben tot nu toe tevreden over de vooruitgang zover maar vraag me af of het genoeg is. Gr

En waaro eet je savonds niet meer Rinkes. 92 kilo en zo ff heel snel berekend nog geen 2500 KCAL in een kuur met 600 mg roids van 3 verschillende compounds-
Ik zou sowieso je KCAL inname verhogen naarmate je stilstaat , maar ook als je zwaarder word.....en voor mij persoonlijk zou 750 mg test beter werken dan 250 test, 200 tren, 200 mast, maar dat is persoonlijk en zul je zelf uit moeten vogelen![]()
Meeeeeeeer dan genoeg voor een beginner.
Je kan veel meer uit je voeding halen.voeding en training is de sleutel tot succes.aas is daarin een ondersteunende factor

Om een echte grote jongen te worden werkt het toch vaak andersom. ALs je off bent is eten simpelweg moeilijker, en kan je soms echt gaan tegenstaan. Daarnaast qua training bereik je soms plateau´s, die je zonder roids NOOIT kunt verleggen. Er bestaat ook nog zoiets als genetische max.
Ik zal wel weer een shitload aan kritiek over me heen krijgen, maar van alle kuurtjes rond de halve gram test als basis en wat deca, primo, winstrol of tren d´rbij ga je op een gegeven moment niet meer gainen.......Met STH, insuline, en peps word kuren ineens een ander verhaal.
EN laten we eerlijk zijn.....met een ruime dosis roids in je bloed word trainen en eten ineens beide een stuk makkelijker, en niet andersom, zoals de meesten graag willen geloven. IK denk dat de basis een gram test is, en geen voeding en training.![]()