Fitness Seller

me nieuwe kuur VRAAG!!??

Zullen we ts 3 maanden laten nakuren ?
Als we zeggen dat we daar mensen hard op hebben zien gaan denk ik dat die het wel geloofd

TS beter ga je all true natty schaken oid

Rinkes, vertel eens wat over jezelf.
Misschien dat we je kunnen helpen :)

Dat dit kan in Nederland

Is TS al dood?

beste meneer chicken legs,

serieuze reactie:

tips die in dit topic gegeven zijn:

-tip 1! Lees dingen. Vergaar kennis. Je bent nu erg dom bezig en dat gaat je opbreken.

-maak een goed voedings schema
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=156380183&page=1
lees dit even door en hopelijk heb je dan wat beter idee over voeding. Als je kuurt heb je wel wat meer calls per dag nodig maar ja.

-maak een goed trainings schema.
als je met een split schema wil werken doe dan iets van:
dag 1 Borst Triceps
dag 2 Benen schouders
dag 3 Rug biceps
dag 4 rust
en herhaal dit

-als je zo graag wil gaan kuren doe dan een goede kuur. Maar als ik jou was zou ik even stoppen met kuren totdat je iee hebt wat je doet

groetjes
Meaantje

Benen en schouders op een dag ?

Hmmmkay...

Volgens mij is TS echt dood. Roid in peace TS.

Rinkes ik adviseer methyltren, crimekillah kan je daarmee goed opweg helpen. Groetjes.

Niemand geeft om jou man leer daar maar mee leven niemand maar dan ook echt niemand geeft om jou ;)

yo gast,

om maar ff serieus te reageren op je kuur:

dit zijn inderdaad vrij lage doseringen: wat vaak een zeer positief effect heeft is veel test en veel tren. ik zou dan bijvoorbeeld gaan voor 2 gram test en 3 gram tren voor de laatste 5 weken, omdat je de afgelopen 5 weken al zo laag gedoseerd hebt kan dat prima de laatste 5 weken. als je perse bold mee wil laten lopen deze ook verhogen naar 2 gram maar met de test en tren verhoging zou je bold weg kunnen laten.

een paar mg methyltren per dag zou je ook flink op weg kunnen helpen.

hoop dat je hier wat aan hebt.

Groenten,

rock

Topicstarter is zo gekrenkt, hij durft niet eens meer te reageren

Terug
Naar boven