MuscleMeat

Medicatie voor minder lichaamshaar?

BBwannabe

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Is er een of ander middel dat ervoor zorgt dat je minder lichaamshaar krijgt? Of je huidige lichaamshaar minder wordt?
Het laatste halve jaar heb ik behoorlijk veel extra haar op mijn benen en armen gekregen, wat ik helemaal niet fijn vind. Als ik het haar op mijn armen eraf scheer zie je gewoon stoppels zitten!

BBwannabe zei:
Is er een of ander middel dat ervoor zorgt dat je minder lichaamshaar krijgt? Of je huidige lichaamshaar minder wordt?
Het laatste halve jaar heb ik behoorlijk veel extra haar op mijn benen en armen gekregen, wat ik helemaal niet fijn vind. Als ik het haar op mijn armen eraf scheer zie je gewoon stoppels zitten!

misschien is een laserbehandeling iets voor jouw... lekker smoothie

BBwannabe zei:

als je je haar eraf scheert komt het alleen maar sneller terug!!
ligt er ook aan of je AAS gebruikt want dat kan ook vaak bijdragen tot extra haar groei.
ookm als je nog relatief jiong bent kan het zijn dat je bijv. tot je 18de weinig haargroei had, maar met je 19de begint het bijv. harder te groeien en komt het ook op plaatsen waar het voorheen niet zat.
dit alles heeft met je eigen hormoonhuishouding te maken en das gewoon de natuur!!

je kan het evt harsen of via laser weg laten halen, maar dat kost vaak de nodige euro,s

maar haar groei op benen en armen is ZEER normaal hoor of tenzij je liever een meisje was geweest dan kan ik het me voorstellen, maar 9 op de 10 mannen heeft haar op de armen benen etc.

ja ja zo wordt weer duidelijk dat wij toch echtwel van de apen afstammen :D :D :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja snap ik dat dat normaal is :D
Maare als je niet zoveel haar hebt, komt de definitie beter uit.

dat als je je haar eraf scheert is een mythe ff voor de duidelijkheid anders hadden vrouwen wel heel veel haar op hun benen en onder hun oksels!!!

daan1976 zei:
dat als je je haar eraf scheert is een mythe ff voor de duidelijkheid anders hadden vrouwen wel heel veel haar op hun benen en onder hun oksels!!!

Nu weet je natuurlijk niet hoe t dr uit gaat zien als ze het weer zouden laten groeien....k weet ook niet of ik dat wel wil zien :D

*sigh* dat haar he...word er gek van!

maar als je er dan toch vanaf wil,
gebruik dan hars of ontharingscreme (als je er tegen kunt) daar worden je haartjes zachter van ipv harder zoals met het scheren, en dan ben je vlak na het scheren ook "smoother" dan met het mesje...

of laserbehandeling natuurlijk..

maar medicatie? dunno

greetz!

Dit heb ik kunnen vinden...

Welke geneesmiddelen kunnen worden gebruikt bij buitensporige haargroei?

Anticonceptiepil met cyproteronacetaat
Deze pil bestaat uit twee geslachtshormonen: het oestrogeenhormoon ethinylestradiol en de op progestageenhormoon lijkende stof cyproteronacetaat. Cyproteronacetaat heeft een anti-androgene werking, dat wil zeggen dat het de werking van mannelijke geslachtshormonen tegen gaat. Hierdoor zal de haargroei op ‘mannelijke' plaatsen verminderen. Voorbeeld is de sub-50-pil met ethinylestradiol en cyproteronacetaat.

Nu wil je natuurlijk niet aan de anti-conceptie, maar misschien is de andere werkzame stof n optie (cyproteronacetaat). Alhoewel dit ook niet helemaal n te wensen werking voor je geeft (anti-androgeen).

BBwannabe zei:
Ja snap ik dat dat normaal is :D
Maare als je niet zoveel haar hebt, komt de definitie beter uit.

ik denk dat het voor mensen die geen wedstrijden doen niet veel uit maakt hoor wel of geen haat op de armen en benen.
als je GROOT genoeg bent komen die lijnen echt wel redelijk uit hoor als je haar op je benen en armen hebt.

ga je anders binnenkort wedstrijden doen dan??? of doe je mee aan een foto shoot??
zo niet lijkt het me onzin om je haren te verwijderen omdat je denkt dat de definitie veel beter is, gewoon hard trainen en GROEIEN :D :D :D

kheb gewoon wintervachtje van de zomer gaat t draf (alleen op buik en borst dan )

goedkope manier is toch echt harsen, en bij voorkeur met suikerwas, aangezien deze geen irritatie geeft na ontharing.

dure manier is de licht-pulse behandeling; reken op zo'n 40-120 euro per lichaamsdeel en dat dan 3x ( ivm groeifase haar )

Er zijn geen echte medicijnen voor; de hierboven genoemde medicatie lijkt me niet slim. ( bv Diane 35 )

Is het zo dat je echt een vacht hebt of gewoon normaal haar? In het laatste geval zou je het ook kunnen bleken ( dmv waterstof peroxyde, bij de drogist te krijgen )

Ik vind het persoonlijk een beetje onzin, mannen horen nu eenmaal haar te hebben, dat onderscheid je van de vrouwtjes, maar ieder zijn ding natuurlijk.

nou ik vind op de buik en borst dat t wel draf mag verder laat ik lekker alles zittenb maar kvind dat de defintie er gewoon beter uitkomt als t glad is. Heeft verdre niks met mannelijkehid te maken

Gewoon haar :)
De mannetjes onderscheiden zich van de vrouwtjes dmv hun lul, niet met haren :D Want er zijn ook vrouwen met overbeharing jatoch.

vrouwen hebben niet zoveel haargroei als mannetjes...heel veel minder zelfs, mits ze een hormonale afwijking hebben.

Ik snap dat menig bb-er zich onthaard hoor, dat hoort erbij..alleen dat scheren. ..niets is ranziger dan met je hand over een borst gaan en stoppels voelen. Dat is net zo ranzig als stoppelige vrouwenbenen.

Anyway, als je normaal haar hebt, zou ik lekker harsen. Geen stoppels, geen uitslag..wel een beetje pijn, maar dat hoort erbij.

Ja idd, het vreemde is dat ik geen haargroei op mijn borst, buik of rug heb. Gewoon het laatste half jaar wat extra op benen en armen gekregen. Maargoed harsen it will be :D
Je mag me wel helpen :P

beetje pijn??
Mijn pijngrens ligt behoorlijk hoog maar bij harsen op mijn buik springen me de tranen in de ogen dus ik denk dat ik volgende zomer voor de ontharingcreme ga. Scheren is idd geen optie voor mij na 2 dagen hebbik stoppels en das erger dan haar

Je benen en armen scheren is vrij gay als je geen wedstrijd gaat doen ofzo maar ja :D

Hoezo? Kom jij uit het jaar 1560 ofzo.

SHE zei:
vrouwen hebben niet zoveel haargroei als mannetjes...heel veel minder zelfs, mits ze een hormonale afwijking hebben.

Ik snap dat menig bb-er zich onthaard hoor, dat hoort erbij..alleen dat scheren. ..niets is ranziger dan met je hand over een borst gaan en stoppels voelen. Dat is net zo ranzig als stoppelige vrouwenbenen.

Anyway, als je normaal haar hebt, zou ik lekker harsen. Geen stoppels, geen uitslag..wel een beetje pijn, maar dat hoort erbij.

nou na harsen krijg je wel degelijk stoppels hoor!!

ik weet niet of SHE een mannetje of vrouwtje is, maar als ze van het vrouwelijke geslacht is moet ze toch zeker ook wel weten dat je ook na harsen stoppels terug krijgt want je nieuwe haartjes groeien gewoon weer aan!!

dat haar vlugger zou groeien omdat je het scheert, is dikke onzin. dat is kapperspraat.

Terug
Naar boven