MuscleMeat

Medicijn research...betaald proefpersoon spelen

Haha je weet toch dat je dan van alle andere shit moet afblijven? Jij zit dagelijks wel aan het één of het ander lijkt het.
bij sommige onderzoeken staat er dat je geen drugs mag nemen en bij anderen niet, maakt dus niet veel uit als je de voorwaarden goed leest:D

bij sommige onderzoeken staat er dat je geen drugs mag nemen en bij anderen niet, maakt dus niet veel uit als je de voorwaarden goed leest:D

Bij de voorwaarden die je uiteindelijk moet ondertekenen staat dat sowieso hoor. Hoe kunnen ze nu een onderzoek doen met voldoende interne validiteit terwijl in de bloeduitslag naar voor komt dat de proefpersoon xtc gebruikt heeft dat weekend? Als je een beetje over de methodologie van zo'n experimenten weet, dan weet je dat je zo'n factoren echt wel wil uitsluiten.

Ik sta trouwens al tijdje ingeschreven op die site van DRUG hier in Gent. Lijkt dat je ongeveer 10 euro per uur betaald krijgt en je verdient dan ook het meest met de studies waarbij je moet overnachten. Dan word je namelijk gewoon doorbetaald om te slapen.

Helaas is er altijd wel iets dat mij tegengaat. Nu zitten vinden ze geen pp'en voor hun laatste experiment. Je moet echter bijna een maand lang elke morgen om 10 u op het ziekenhuis je pil gaan innemen, sjaaa. Ook vaak beperkingen kwa voeding ed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

P O Box 200
Zuidlaren
9470 AE
Netherlands

+31 50 402 22 22

Pharma Bio-Research is an independent CRO, located in The Netherlands. We offer the full range of services for phase I/IIA clinical research, bioanalysis and biometrics with the most competitive time lines, excellent quality, reliability and efficiency.
;)

Maar niemand ervaring mee dus?

ooit wel eens een vooronderzoek gedaan, maar nooit echt geld verdiend, hooguit mijn reiskosten vergoed.

;)

Heb hier ook een poosje over nagedacht... Maar ik heb geen zin om proefkonijn te spelen omdat ik het toevallig een beetje financieel krap heb momenteel. Dat trekt wel weer bij als ik weer full time werk maar een kapot orgaan trekt niet meer zo makkelijk bij...

Ik denk dat ik het maar eens zal doen. Heb er geen probleem mee om proefkonijn te spelen, liever dit dan werken, ieder z'n keuze :)

ik betaal zelfs om als proefpersoon te spelen :D

Ik heb 'r ook wel eens over zitten te denken, ik ga het nu toch weer serieus overwegen.

Is toch lekker man, gewoon een paar keer doen en kan je een zeer luxe vakantie
van betalen... of een jaartje HGH :p

Ik zit er ook over te denken.
Ik zag dat ze mensen vroegen. Voor 4 dagen krijg je 700 euro.

Terug
Naar boven