Fitness Seller

Medicijn research...betaald proefpersoon spelen

Ik had toen nachtdienst voor een zakelijk taxibedrijf. Ik had thuis een mobieltje van de zaak waarmee ik bestellingen moest aannemen en uitdelen aan chauffeurs. Dienst liep van 23:30 tot 8:00. Van 0:30 tot 5:30 belde er vrijwel nooit iemand. Rond half zes werd je gewekt door een eerste telefoontje en daarna probeerde je weer verder te slapen, daarna werd het geleidelijk drukker maar ook niet echt een gekkenhuis. Om acht uur droeg ik de dienst over naar de centrale, sliep nog een uurtje uit en was weer 80 euro rijker als ik opstond. :D

Soms had ik ook avonddienst van 18:00 tot 23:30, ook prima, mobieltje mee naar de kroeg en kijken of je sneller kon drinken dan je geld verdiende. :D

Precies zo'n werk dat ik zoek, moeten toch wel meer van die jobs zijn..

ik heb het een keer gedaan, 9dagen en nachten binnen, was voor een dieetpil (vetopnemen uit voedsel ofzoiets) 3kilo kwijt en 1800euro belasting vrij erbij :D

ik kijk wel zeer goed uit naar welke ik doe en niet. bijvoorbeeld testen met ruggeprik durf ik niet te doen. (was via sgs btw)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het een keer gedaan, 9dagen en nachten binnen, was voor een dieetpil (vetopnemen uit voedsel ofzoiets) 3kilo kwijt en 1800euro belasting vrij erbij :D

ik kijk wel zeer goed uit naar welke ik doe en niet. bijvoorbeeld testen met ruggeprik durf ik niet te doen. (was via sgs btw)

3kg vet of spier? :P

Die shit is helemaal veilig en dat is makkelijk knaken verdienen. Helaas kan ik niet zomaar twee of drie weken vrij nemen van school.

misschien een idee om het met een hele groep van DBB te doen

gaan we allemaal gelijk meedoen aan het zelfde onderzoek

:roflol:

Die shit is helemaal veilig en dat is makkelijk knaken verdienen. Helaas kan ik niet zomaar twee of drie weken vrij nemen van school.
Ik wil het ook doen, maar is het echt veilig?

Ik vroeg het aan mijn moeder en ze zij dat er afgelopen winter nog mensen aan dood gegaan waren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil het ook doen, maar is het echt veilig?

Ik vroeg het aan mijn moeder en ze zij dat er afgelopen winter nog mensen aan dood gegaan waren.

ja in engeland ofzo...maargoed, de kans dat je dood gaat tijdens de autorit erheen is groter dan doodgaan bij de tests zelf denk k :P

Ik kan me een verhaal herinneren dat er in Engeland een paar mensen overleden waren na zo'n grap, maar weet niet meer precies hoe en wat.

Ik kan me een verhaal herinneren dat er in Engeland een paar mensen overleden waren na zo'n grap, maar weet niet meer precies hoe en wat.

de kans dat er iets gebeurd is kleiner dan een autoongeval ofzo, er zijn gevallen maar als je weet dat er over heel de wereld constant van die proeven gebeuren is de kans enorm klein

Aan de ene kant easy money, Maar aan de andere kant heb ik van veel medicijnen de bijwerkingen dus neen bedankt.

Leuk die bedragen maar houd er rekening mee dat daar nog wel belasting over betaald dient te worden.

Daar ben dus jezelf verantwoordelijk voor, de bedragen zijn dus bruto!

Ik hoef geen rommel in me voor een paar honderd euro.

Maar dat waren al doodzieke patienten waarbij ze probeerde of probiotica nog effect zou hebben. Deze testen zijn voor gezonde mensen.

Er zijn verschillende stadia in het testen van een medicijn. Zo wordt een nieuw medicijn niet direct getest op mensen die ziek zijn. Eerst zal bijvoorbeeld bekeken moeten worden hoe het lichaam reageert op de medicijnen an sich. Dus in hoeverre neemt het lichaam het medicijn ook daadwerkelijk op. Pis je het medicijn direct weer uit, hoef je het ook niet te geven aan zieke mensen, want die hebben er niks aan. Ik weet dat dit een veel voorkomend onderzoek is. Vaak moet je dan 1 of 2 keer per week naar het lab, krijg je dat medicijn en dan wordt je elk uur, of om de paar uur, gecheckt om te zien in hoeverre je lichaam het medicijn heeft opgenomen. Lijkt me redelijk safe onderzoek dit, de voorwaarden waaraan dergelijke onderzoeken moeten voldoen zijn erg streng.

De opmerking dat dit volkomen 100% veilig is is simpelweg niet waar. Die bedragen zijn gebaseerd op de gespendeerde tijd EN lichamelijke belasting.

Zelf heb ik er ook aan gedacht als student, maar toch zeker meer dan tiental mensen die er blijvende klachten aan over hebben gehad. Zelfs iemand die er zijn leven lang psychoses aan over heeft gehouden door een antidepressiva medicijn.

Terug
Naar boven