idd! toch ff snel je vakantie verdiend dan he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik had toen nachtdienst voor een zakelijk taxibedrijf. Ik had thuis een mobieltje van de zaak waarmee ik bestellingen moest aannemen en uitdelen aan chauffeurs. Dienst liep van 23:30 tot 8:00. Van 0:30 tot 5:30 belde er vrijwel nooit iemand. Rond half zes werd je gewekt door een eerste telefoontje en daarna probeerde je weer verder te slapen, daarna werd het geleidelijk drukker maar ook niet echt een gekkenhuis. Om acht uur droeg ik de dienst over naar de centrale, sliep nog een uurtje uit en was weer 80 euro rijker als ik opstond.![]()
Soms had ik ook avonddienst van 18:00 tot 23:30, ook prima, mobieltje mee naar de kroeg en kijken of je sneller kon drinken dan je geld verdiende.![]()
De job van een rat inpikken voor wat geld, ik vind dat niet kunnen.

Hij zal toch wel meer dan een tientje per uur weg kunnen drinken ?![]()

ik heb het een keer gedaan, 9dagen en nachten binnen, was voor een dieetpil (vetopnemen uit voedsel ofzoiets) 3kilo kwijt en 1800euro belasting vrij erbij
ik kijk wel zeer goed uit naar welke ik doe en niet. bijvoorbeeld testen met ruggeprik durf ik niet te doen. (was via sgs btw)

Ik wil het ook doen, maar is het echt veilig?Die shit is helemaal veilig en dat is makkelijk knaken verdienen. Helaas kan ik niet zomaar twee of drie weken vrij nemen van school.
Ik wil het ook doen, maar is het echt veilig?
Ik vroeg het aan mijn moeder en ze zij dat er afgelopen winter nog mensen aan dood gegaan waren.

Die shit is helemaal veilig en dat is makkelijk knaken verdienen. Helaas kan ik niet zomaar twee of drie weken vrij nemen van school.
Ik kan me een verhaal herinneren dat er in Engeland een paar mensen overleden waren na zo'n grap, maar weet niet meer precies hoe en wat.
Die shit is helemaal veilig en dat is makkelijk knaken verdienen. Helaas kan ik niet zomaar twee of drie weken vrij nemen van school.
ssshtHaha als die shit helemaal veilig was zou het gewoon op de markt verschijnen zonder mensen als testratten te gebruiken.

Ik kan me een verhaal herinneren dat er in Engeland een paar mensen overleden waren na zo'n grap, maar weet niet meer precies hoe en wat.