AndroidHealthClinic

Meer dan 700 Tren-a per week gebruiken

Hmmm.. ik breek effe in op dit topic...
Stel, je zet elke dag 100mg tren-a, das dus 700mg/week.
Waarom is dat heftiger als wanneer je bijv 2x per week 400mg tren-e zet? Kickin vanwege korte ester?

Probeer t es ED te zetten dan. Ondanks dat hier mensen zeggen dat het makkelijk E4D moet kunnen en meer van dat soort onzin zou ik 't gewoon proberen.

Wil ook wel es 6 weken 150 ED pakken met low test er naast maar is zo duur man, als je op een gram E gaat voor 10 weken ben je 3 vials minder kwijt zo'n beetje.

Al een jaar lang bezig met een kuur waar je u tegen zegt, GH year round laten doorlopen, en dan gaan huilen dat zon tren kuurtje duur is......wel 3 vials minder kwijt hahaha :p

---------- Toegevoegd om 01:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:23 ----------

Hmmm.. ik breek effe in op dit topic...
Stel, je zet elke dag 100mg tren-a, das dus 700mg/week.
Waarom is dat heftiger als wanneer je bijv 2x per week 400mg tren-e zet? Kickin vanwege korte ester?

Omdat je van de Acetaat esther NETTO meer binnenkrijgt dan van de enanthaat esther.

Ace 87% en enanthaat 72 % ofzo, maar bind me niet exact vast op deze getallen.

Al een jaar lang bezig met een kuur waar je u tegen zegt, GH year round laten doorlopen, en dan gaan huilen dat zon tren kuurtje duur is......wel 3 vials minder kwijt hahaha :p ---------- Toegevoegd om 01:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:23 ---------- Omdat je van de Acetaat esther NETTO meer binnenkrijgt dan van de enanthaat esther. Ace 87% en enanthaat 72 % ofzo, maar bind me niet exact vast op deze getallen.

Dat kan je dan toch compenseren door meer te zetten of moet ik effe gaan slapen en er morgen nog eens over nadenken?

Dat kan je dan toch compenseren door meer te zetten of moet ik effe gaan slapen en er morgen nog eens over nadenken?

Dat kan gewoon inderdaad. Het enige andere verschil is dan het sneller opkomend/afnemend effect aan respectievelijk het begin/einde waardoor het totale effect voor sommige misschien heftiger lijkt dan het wat meer gelijdelijk opkomende/afnemende effect van langdurigere tren e.

Al een jaar lang bezig met een kuur waar je u tegen zegt, GH year round laten doorlopen, en dan gaan huilen dat zon tren kuurtje duur is......wel 3 vials minder kwijt hahaha :p/QUOTE]

Haha ja man, reken het x3 en ik heb een kit GH bespaard :p

Sowieso snap ik niet waar iedereen het geld vandaan haalt voor 5/10 iu hgh per dag...

:(

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga volgende blast geen 8 weken Tren-a meer doen. Beste was er wel af na 6 weken en heb nu het idee dat ik iets achteruit ga omdat ik echt moe ben van de Tren en vaak zelfs moe wakker wordt. Heb soms echt dat ik met tegenzin moet trainen en de neiging heb om oefeningen over te slaan terwijl ik in week 1-6 echt zin had.

Terug
Naar boven