MuscleMeat

Meer dan helft Indiase kinderen misbruikt

Altijd weer die Hindoes.

• Topic Starter Topic Starter
hier schijnt het op 400.000 kinderen te liggen (volgens dat reclamespotje wat je soms ziet op tv) ook ziekelijk veel !

Veel en veel vaker, die 400.000 is slechts een schijntje van het echte aantal.

Tis gewoon absurd.

tja het is net wat je verstaat onder lichamelijke mishandeling, ik heb ook genoeg tikken gehad van mijn vader toen ik klein was.Maar het was wel terecht allemaal, als je daar mishandeling onder verstaat kun je idd een erg hoge percentage krijgen.

Maar seksueelmisbruik is idd erg ziek.

lijkt me echt een kick om gewoon eens een shitload van die pedofielen te slopen daar.

hier schijnt het op 400.000 kinderen te liggen (volgens dat reclamespotje wat je soms ziet op tv) ook ziekelijk veel !

400.000

Ik heb effe geen details van de leeftijdsgroepen in India. Maar met een miljard inwoners lijkt me slechts 400.000 onmogelijk. Zeker omdat ouders vaak veel kinderen nemen om de oudere generatie 'te dragen'.

400.000

Ik heb effe geen details van de leeftijdsgroepen in India. Maar met een miljard inwoners lijkt me slechts 400.000 onmogelijk. Zeker omdat ouders vaak veel kinderen nemen om de oudere generatie 'te dragen'.

Wat heb je nu weer op Marky? SHUTTERSPEED had het over Nederland niet over India......:o

Haha okay, ik bladerde te snel door deze draad. Excuses. ;)

al is het er maar eentje war ze dat meedoen is al te veel.

Geloof er geen drol van.

Je kan wel kinderen ondervragen, maar hoe suggestief die onderzoekers zijn heeft denk ik meer impact op de onderzoeksresultaten dat het gedrag van die zogenaamd mishandelende ouders.

Terug
Naar boven