AndroidHealthClinic

denk veel na

en vice versa, ze zijn allebei even slecht en ze moeten allebei stoppen met zo kinderachtig te doen, Ik geloof dat ze heel dicht bij een akkoord waren en toen werd de president van Israel vermoord en sindsdien zit de hele zooi weer in hetzelfde vicieuze cirkeltje.

stelletje lamlendige mong*len, opt*fen met die k*t geloven.

president van israel vermoord? En ze waren toen net dicht bij een oplossing? en wie vermoordde rabin? Inderdaad, een radicale jood!?

Yitzhak Rabin was nooit president maar premier van 1992 tot 1995 en hij kreeg de nnobel rpijs SAMEN MET ARAFAT voor de osloakkoorden.
je kent er geen reet van en je loopt maar wat te schreeuwen.

ze zijn niet allebei even slecht.

israel is de agressor die illegaal reeds 50 jaar een volk uitroeit. Je kraamt onzin uit.

Waar twee vechten hebben er twee schuld Thinkalot. Israel en de Palestijnen doen allebei dingen die niet door de beugel kunnen, en daar moeten ze mee ophouden. Dat is volgens mij wat bur probeert te zeggen, en ik ben het daar helemaal mee eens. Of Rabin nou premier of president was, big deal. Alsof jij nooit een foutje maakt.

Misschien zijn ze niet precies even slecht, maar deze vicieuze cirkel wordt niet doorbroken als iedereen daar zo zwart wit als jij denkt en alleen de fouten van de tegenstander ziet. Je kan geen enkele kritiek verdragen en begint te tieren tegen mensen als ze niet zeggen dat Israel de grote satan is. Het ligt allemaal wat genuanceerder natuurlijk.

Waar twee vechten hebben er twee schuld Thinkalot. Israel en de Palestijnen doen allebei dingen die niet door de beugel kunnen, en daar moeten ze mee ophouden. Dat is volgens mij wat bur probeert te zeggen, en ik ben het daar helemaal mee eens. Of Rabin nou premier of president was, big deal. Alsof jij nooit een foutje maakt.

Misschien zijn ze niet precies even slecht, maar deze vicieuze cirkel wordt niet doorbroken als iedereen daar zo zwart wit als jij denkt en alleen de fouten van de tegenstander ziet. Je kan geen enkele kritiek verdragen en begint te tieren tegen mensen als ze niet zeggen dat Israel de grote satan is. Het ligt allemaal wat genuanceerder natuurlijk.

Ik ben net diegene die nuanceert en bur niet!

ik leg het verschil uit tussen een premier en een president,
ik wijs er op dat de man werd vermoord door een radicale jood.
Dat de osloakkoorden eigenlijk nog meer ellende voor de paletijnen betekende.
Dat een verzetstrijder niet hetzelfde is als een terrorist.

De palestijnen hebben geen enkelel manier om hun situatie te verbeteren.
Tuurlijk zuller er mensen zijn die zich gaan verzetten en dat zijn dan verzetsstrijders. Pelgen ze echter de aanslagen in Israel dan is het terrorisme;

dat is nuancering en dat is niet in zwart-wittermen denken.
Isarel heft in 1948 1 000 000 palestijjnen uit hun huis verdreven, en roiet ze nu systematsich uit sinds 1948. Israel als staat doet aan terrorisme en de reactie vean de meeste palestijnen is legaal verzet. Het is niet omdat er een paar terrroristen tussen zitten dat je kan zeggen dat ze beiden even schuldig zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit plaatje zegt genoeg. Israel is inderdaad met 'land voor vrede' bezig. Eerst het land, dan de vrede. Maar dat was natuurlijk niet de bedoeling van 'land voor vrede'.

Wat Israel ook doet en hoe fout ze ook mogen zijn, zelfmoordaanslagen/terrorisme is nooit goed te praten...

Mee eens. Israel heeft foute dingen op haar geweten, maar er wordt hun ook helemaal niets gegund. Ik denk dat als Israel valt dat dan de hele Arabische wereld feestviert en dat er dan nog een grotere opmars richting het Westen komt. Uiteindelijk sta ik toch aan de kant van de Israeli, hoewel het een hele moeilijke kwestie blijft......

Mee eens. Israel heeft foute dingen op haar geweten, maar er wordt hun ook helemaal niets gegund. Ik denk dat als Israel valt dat dan de hele Arabische wereld feestviert en dat er dan nog een grotere opmars richting het Westen komt. Uiteindelijk sta ik toch aan de kant van de Israeli, hoewel het een hele moeilijke kwestie blijft......

alleen maar een paar gekken willen dat israel valt . de meerderheid wil gewoon een palestijnse staat en terugkeer naar de gerenzen van voor 1967.

Ik sta overigens aan geen enkele kant. Hooguit aan de kant van de redelijkheid. Die is in beide kampen wel te vinden, maar te vaak hebben extremisten aan beide kanten de redelijkheid doen vervagen.

Ik sta overigens aan geen enkele kant. Hooguit aan de kant van de redelijkheid. Die is in beide kampen wel te vinden, maar te vaak hebben extremisten aan beide kanten de redelijkheid doen vervagen.

Inderdaad; israel verwelkomt palestijnse aansalgen omdat ze dan een smoes hebben om de bezetting nog onmenselijker te maken.

radicale terroristische groeperingen zoals islamic jihad hebben dan weer baat bij israelische moordpartijen omdat ze dan beschouwd worden als noodzakelijk.
en de palestijnse burger is het slachtoffer.

Maar kijk, zolang de Palestijnen niet van zich laten horen komen ze niet in het nieuws en gaat isreal verder met het stelen van grond en het vernielen van palestijnse economie en infrastructuur.

waar blijven de internationale waarnemers die Europa ging sturen?
Ah ja, nu herinner ik het me weer. Israel ging niet akkoord met het zenden van internationale waarnemers. I wonder why?

Wat jij doet is niet nuanceren, maar reageren met eenzijdige verhalen op iedereen die iets slechts zegt over moslims. Ik heb heb uit jouw mond nog nooit iets gehoord als 'de Palestijnen trof hier ook wel een beetje blaam' of 'ook de Palestijnen pleegden nodeloze misdaden'. Waar anderen regelmatig de kant aan welke zij staan bekritiseren, doe jij dat nooit.

In jouw posts benadruk je de fouten van het westen, en zijn de fouten van moslims ook weer veroorzaakt door het westen, kortom álles is de schuld van het westen. Dat noem ik niet genuanceerd.

Wat jij doet is niet nuanceren, maar reageren met eenzijdige verhalen op iedereen die iets slechts zegt over moslims. Ik heb heb uit jouw mond nog nooit iets gehoord als 'de Palestijnen trof hier ook wel een beetje blaam' of 'ook de Palestijnen pleegden nodeloze misdaden'. Waar anderen regelmatig de kant aan welke zij staan bekritiseren, doe jij dat nooit.

In jouw posts benadruk je de fouten van het westen, en zijn de fouten van moslims ook weer verorzaakt door het westen, kortom álles is de schuld van het westen. Dat noem ik niet genuanceerd.

lees jij wel wat ik schrijf?

PALESTIJNEN DIE AANSLAGEN PLEGEN OP BURGERS IN ISRAEL ZIJN TERRORISTEN;

EN IK SCHREEF OOK? ALS RECTIE OP EEN POST VAN ERIC R/

"Inderdaad; israel verwelkomt palestijnse aansalgen omdat ze dan een smoes hebben om de bezetting nog onmenselijker te maken.

radicale terroristische groeperingen zoals islamic jihad hebben dan weer baat bij israelische moordpartijen omdat ze dan beschouwd worden als noodzakelijk.
en de palestijnse burger is het slachtoffer."

bezoek eens begrijpend-lezen.com

Die plaatjes geven inderdaad wel aandat Israel bezig is de Palestijnen lang zaam maar zeker op te rollen. Schandalig.

voor xat ik op deze pagina poste kreeg ik twee waarschuwingen (eerst een rode die vervangen werd door een gele als ik het goed heb begrepen) omdat ik doordramde. Ik wist niet dat de regels plots extreem werden geinterpreteerd.

lees jij wel wat ik schrijf?

PALESTIJNEN DIE AANSLAGEN PLEGEN OP BURGERS IN ISRAEL ZIJN TERRORISTEN;

EN IK SCHREEF OOK? ALS RECTIE OP EEN POST VAN ERIC R/

"Inderdaad; israel verwelkomt palestijnse aansalgen omdat ze dan een smoes hebben om de bezetting nog onmenselijker te maken.

en de palestijnse burger is het slachtoffer."

bezoek eens begrijpend-lezen.com

Noem je dat genuanceerd? Zie je niet dat bovenstaande uitspraken allemaal pro-Palestijns zijn? Door er een zin tussen te zetten dat Palestijnen die burgers in Israel oplazen terroristen zijn ben je niet in een keer genuanceerd natuurlijk.

En ik heb het nu niet alleen over de Israel kwestie he, maar over al je posts. Marrokanen zijn uitsluitend crimineel omdat ze worden gediscrimineerd, homo- en vrouwenonderdrukking in islamitische landen heeft niets te maken met de islam, dat soort dingen. Dat is niet genuanceerd.

Nou is het verder prima dat je misstanden aankaart hoor, maar door je woede zie je niet meer dat er twee kanten aan het verhaal zitten.

Noem je dat genuanceerd? Zie je niet dat bovenstaande uitspraken allemaal pro-Palestijns zijn? Door er een zin tussen te zetten dat Palestijnen die burgers in Israel oplazen terroristen zijn ben je niet in een keer genuanceerd natuurlijk.

En ik heb het nu niet alleen over de Israel kwestie he, maar over al je posts. Marrokanen zijn uitsluitend crimineel omdat ze worden gediscrimineerd, homo- en vrouwenonderdrukking in islamitische landen heeft niets te maken met de islam, dat soort dingen. Dat is niet genuanceerd.

Nou is het verder prima dat je misstanden aankaart hoor, maar door je woede zie je niet meer dat er twee kanten aan het verhaal zitten.

Ja man, ik hoop dat ik op je mag reageren zonder een waarschuwing te krijgen dt ik doordram he;

Ik doe ,niks anders dan nuancereN, Dat jij dat niet kan vatten is niet mijn probleem.

Nuancering: onderscheid verzetsstrijder/ terrorist
nuancering: homo-en vrouwenonderdrukking hebben niks met religie te maken. ze komen in alle landen en culturen voort en komen vaker voor in arme landen!
nuancering: ik heb nooit gezegd dat marokkanen crimineel zijn louter en alleen omdat ze gediscrimineerd worden.

Je rukt mijn antwoorden uit hun context en beticht mij dan van gebrek aan nuancering.

Grappig man, ware het niet dat het eigenlijk heel zieiig is!

ps:

de topic van zeekip startte met een tekst die alles behalve nuanceerde. Niet gemerkt?

de topic heeft de naam denk veel na (thinkalot) dus was een persoonlijke aanval!

Denk dat ik daar Thinkalot wel gelijk in moet geven, hij nuanceert tenminste nog. Het zwart/witte beeld wat sommigen hebben kom ik bij hem sporadisch tegen. Meestal als de discussie te fel wordt. Maar goed reageren op verregaande stupiditeit kan soms ook lastig zijn. Het is eigenlijk zinloos.

(Ik doel op niemand persoonlijk, de PM's kunnen dus achterwege gelaten worden).

en vice versa, ze zijn allebei even slecht en ze moeten allebei stoppen met zo kinderachtig te doen, Ik geloof dat ze heel dicht bij een akkoord waren en toen werd de president van Israel vermoord en sindsdien zit de hele zooi weer in hetzelfde vicieuze cirkeltje.

stelletje lamlendige mong*len, opt*fen met die k*t geloven.

Wat meer respect is hier ook op zn plaats
Je hoeft niet gelijk alle geloven te beledigen

Denk dat ik daar Thinkalot wel gelijk in moet geven, hij nuanceert tenminste nog. Het zwart/witte beeld wat sommigen hebben kom ik bij hem sporadisch tegen. Meestal als de discussie te fel wordt. Maar goed reageren op verregaande stupiditeit kan soms ook lastig zijn. Het is eigenlijk zinloos.

(Ik doel op niemand persoonlijk, de PM's kunnen dus achterwege gelaten worden).

inderdaad, als je constant dezelfde argumenten moet herhalen en ze toch wordne genegeerd dan kan men wel es kwaad worden en te eenzijdig posten. en daar springt men dan graag op om te zeggen dat ik eenzijdig post. De hele nuacering die ik dan eerder postte vergeet men dan maar liefst!

Terug
Naar boven