- Waardering
- 52
en vice versa, ze zijn allebei even slecht en ze moeten allebei stoppen met zo kinderachtig te doen, Ik geloof dat ze heel dicht bij een akkoord waren en toen werd de president van Israel vermoord en sindsdien zit de hele zooi weer in hetzelfde vicieuze cirkeltje.
stelletje lamlendige mong*len, opt*fen met die k*t geloven.
president van israel vermoord? En ze waren toen net dicht bij een oplossing? en wie vermoordde rabin? Inderdaad, een radicale jood!?
Yitzhak Rabin was nooit president maar premier van 1992 tot 1995 en hij kreeg de nnobel rpijs SAMEN MET ARAFAT voor de osloakkoorden.
je kent er geen reet van en je loopt maar wat te schreeuwen.
ze zijn niet allebei even slecht.
israel is de agressor die illegaal reeds 50 jaar een volk uitroeit. Je kraamt onzin uit.
Waar twee vechten hebben er twee schuld Thinkalot. Israel en de Palestijnen doen allebei dingen die niet door de beugel kunnen, en daar moeten ze mee ophouden. Dat is volgens mij wat bur probeert te zeggen, en ik ben het daar helemaal mee eens. Of Rabin nou premier of president was, big deal. Alsof jij nooit een foutje maakt.
Misschien zijn ze niet precies even slecht, maar deze vicieuze cirkel wordt niet doorbroken als iedereen daar zo zwart wit als jij denkt en alleen de fouten van de tegenstander ziet. Je kan geen enkele kritiek verdragen en begint te tieren tegen mensen als ze niet zeggen dat Israel de grote satan is. Het ligt allemaal wat genuanceerder natuurlijk.