MuscleMeat

denk veel na

Ik word die palestijnen echt meer dan zat. Hoe kan je daar ooit vrede sluiten met een hamas die nooit zal stoppen totdat alle israeliërs dood zijn? Daar waar israel gewoon optreedt om hun eigen veiligheid te garanderen blazen de palestijnen zich op tussen onschuldige personen die er niets mee te maken hebben. En kom niet aan met "dat doet israel ook", want dat is gewoon niet zo, tenzij ze weer worden gedrongen door kinderen en grootmoeders die zich ook in laten zetten als bommendrager etc. Mocht het wel gebeuren dat een israelische militair zich schuldig maakt aan moord, dan worden ze ook gewoon veroordeeld.. zoals dat normaal gaat in een beschaafde samenleving.

Stop met het steunen van die haatzaaiende terroristen en doe je ogen open! Palestijnen willen ook jou (westerling) dood hebben!
Bhwuahahaahaha:roflol:
Weet je waar jij moet zijn?
Anabolic Resource - Hét Bodybuilding Forum!!!

Ik word die palestijnen echt meer dan zat. Hoe kan je daar ooit vrede sluiten met een hamas die nooit zal stoppen totdat alle israeliërs dood zijn? Daar waar israel gewoon optreedt om hun eigen veiligheid te garanderen blazen de palestijnen zich op tussen onschuldige personen die er niets mee te maken hebben. En kom niet aan met "dat doet israel ook", want dat is gewoon niet zo, tenzij ze weer worden gedrongen door kinderen en grootmoeders die zich ook in laten zetten als bommendrager etc. Mocht het wel gebeuren dat een israelische militair zich schuldig maakt aan moord, dan worden ze ook gewoon veroordeeld.. zoals dat normaal gaat in een beschaafde samenleving.

Stop met het steunen van die haatzaaiende terroristen en doe je ogen open! Palestijnen willen ook jou (westerling) dood hebben!

hamas was gestopt! ze kwamen aan de macht en er zijn twee jaar geen aanslagen gepleegd; Dus waar heb je het over?

inderdaad israel doet geen zelfmoordaanslagen met bommen. ze bombarderen vanuit een helicopter!

er in nog nooit een israeli veroordeeld voor eender welk feit! ik vraag me af of je wel leest wat er in dergerlijke topics wordt geschreven?

9000 palestijnse burgers dood tegenover 100 israelische burgers.

kan je me mss uitelggen waarom israel geen internationale waarnemers van europa toelaat?

:o

Ot: Ik zou het trouwens veel liever over de tibetanen willen hebben
Daar heb je pas echt ook een onderdrukt volk, en die zijn nog ongeloofelijk vreedzaam ook

Inderdaad, moslims en joden en christenen leefden 13 eeuwen vreedzaam samen in deze regio en de problemen zijn begonnen eind 19 de eeuw toen het politiek geinspireerde zionisme het licht zag.

En wiens schuld was dat? Van de hele ****ing wereld! Met de Britten voorop.

Want de staat Israel is wel gesticht uit noodzaak (uitgezonderd de denkbeelden van die orthodoxe hufters, die denken dat ze een door God gegeven recht hebben, stelletje malloten). Vlak voor, tijdens en zelfs na W.O. 2 stond geen 1 land te springen om de grote groep Joodse vluchtelingen op te nemen. Vervolgens hebben de Joden zelf maar de staat Israel gesticht, met politieke steun van de Britten.
Het enige jammere is dat de Britten een stuk land wat ze aan de Joden 'gaven' ook al lang geleden aan de Palestijnen hadden beloofd vanwege hun hulp in de strijd tegen de Turken (ik weet niet meer precies om welk stuk land het gaat, ik dacht de westelijke jordaan oever??). Dus toen de Joden aankwamen en de palestijnen van 'hun land' verjoegen had je de poppen aan het dansen.

in het midden oosten conflict zijn israel en haar vijanden de belangrijkste daders. En Amerika helpt dapper mee. Hoewel ik me goed kan voorstellen dat ze de belangen van Israel verdedigen, zodat ze die als belangrijke bondgenoot houden. Want er zit nogal wat olie in de landen rondom Israel, en met al die verlicht despoten als politiek en religieus leiders van die landen kan je maar beter een vinger aan de pols houden. :D

Het zou helpen als Amerika een stuk kritischer t.o.v. Israel zou worden.

hamas was gestopt! ze kwamen aan de macht en er zijn twee jaar geen aanslagen gepleegd; Dus waar heb je het over?

:scratch:

Jij leest ook alleen maar wat je uitkomt hé? Zat zelf nog over dat bommenoma'tje te schrijven en jij ontkent het net zo hard weer. Vanochtend weer een bericht van hamas niet zal stoppen totdat israel met de grond gelijk is gemaakt en ALLES weer is "herovert" Deze mensen steun jij ook gewoon, met je kameraden.

Komen laten we die thinkalot eens blij maken met een nieuwe holocaust.

@lauw

Hadden we vanaf het begin moeten doen (steun aan israel) dan waren alle joden allang uitgeroeit. Hoe hadden ze zich ooit staande kunnen houden tegen al dat omringende moslimtuig?

Jij leest ook alleen maar wat je uitkomt hé? Zat zelf nog over dat bommenoma'tje te schrijven en jij ontkent het net zo hard weer. Vanochtend weer een bericht van hamas niet zal stoppen totdat israel met de grond gelijk is gemaakt en ALLES weer is "herovert" Deze mensen steun jij ook gewoon, met je kameraden.

Lees de eerdere discussie even. Straks is het hier ook tijd voor een muur anders.

:Hadden we vanaf het begin moeten doen (steun aan israel) dan waren alle joden allang uitgeroeit. Hoe hadden ze zich ooit staande kunnen houden tegen al dat omringende moslimtuig?

Als de wereld zich vanaf het begin druk had gemaakt voor een eerlijke verdeling van land en macht in het midden oosten dan hadden we nu het conflict niet gehad.
Of we hadden niet zo moeilijk moeten doen over de opname van Joodse vluchtelingen, maarja de hele wereld lag in puin.
En dat kwam weer door de Duitsers.
Maarja, die waren geheel ten onrecht na W.O. 1 als enige dader aangewezen, en ze zijn toen economisch met de grond gelijk gemaakt door hun voormalige vijanden. Overigens was er een Engelse minister die al waarschuwde Duitsland niet alles af te pakken omdat dat tot een politiek zeer onstabiele situatie kon leiden. Nou, het werd dus een politiek uitermate strak georganiseerde situatie. Die gekke Duitsers toch met hun kekke blitzkrieg en hun sexy uniformpjes.
Waffen-SS.jpg

Kijk 'm nou eens zitten, er is geen smetje te vinden op zijn gloednieuwe waffen ss uniform. Wat zal zijn moeder trots op hem zijn!

maargoed, wat ik zeggen wilde, het midden oosten conflict is niet zo zwart wit, en al helemaal niet als het gaat om de schuldvraag.

:o

Ot: Ik zou het trouwens veel liever over de tibetanen willen hebben
Daar heb je pas echt ook een onderdrukt volk, en die zijn nog ongeloofelijk vreedzaam ook

Ja! laten we het daar over hebben, dan loopt het tenminste niet uit op een rel.

Die vuile k*tchinezen onderdrukken daar de boel! ik zou die vieze rijstevreters het liefst de ogen nog dichter slaan! K*tamerikanen ook altijd.

Als de wereld zich vanaf het begin druk had gemaakt voor een eerlijke verdeling van land en macht in het midden oosten dan hadden we nu het conflict niet gehad.
Of we hadden niet zo moeilijk moeten doen over de opname van Joodse vluchtelingen, maarja de hele wereld lag in puin.
En dat kwam weer door de Duitsers.
Maarja, die waren geheel ten onrecht na W.O. 1 als enige dader aangewezen, en ze zijn toen economisch met de grond gelijk gemaakt door hun voormalige vijanden. Overigens was er een Engelse minister die al waarschuwde Duitsland niet alles af te pakken omdat dat tot een politiek zeer onstabiele situatie kon leiden. Nou, het werd dus een politiek uitermate strak georganiseerde situatie. Die gekke Duitsers toch met hun kekke blitzkrieg en hun sexy uniformpjes.
Waffen-SS.jpg

Kijk 'm nou eens zitten, er is geen smetje te vinden op zijn gloednieuwe waffen ss uniform. Wat zal zijn moeder trots op hem zijn!

maargoed, wat ik zeggen wilde, het midden oosten conflict is niet zo zwart wit, en al helemaal niet als het gaat om de schuldvraag.

Zeker photoshop.....;) :D

als ik heel eerlijk ben zou ik dolgraag zo'n pak hebben. Daar kan je zo ontzettend veel goede grappen mee uithalen. Door het bejaardentehuis binnen te marcheren of zo.

JAWOHL!!!! WER WILL EIN ADVOCAATJE MIT SAHNE? UND WER WILL AM GAS!?
:roflol:

edit: Sorry EricR :o ik dacht, als prins Harry grapjes mag uithalen in een slecht lijkend nazi uniform, dan mag ik het vast ook wel... :(

Lauw, het gare hanenhok is een andere sectie.

@lauw

Hadden we vanaf het begin moeten doen (steun aan israel) dan waren alle joden allang uitgeroeit. Hoe hadden ze zich ooit staande kunnen houden tegen al dat omringende moslimtuig?

1) het bommenoma'tje viel drie militairen aan in palestijns gebied dus dat is een verzetsdaad waar ze recht op heeft! waar ontken ik iets? Jij ziet spoken.
2) hamas was gestopt met aanslagen gedurende twee jaar een waou onderhandelen met israel dus hou op met het beweren dat hamas oproept tot geweld. Ze hebben het bestand met israel opgezegd nadat israle 20 burger heeft doodgebombardeerd.
3) Nergens steun ik hamas dus hou maar eens op met die leugens he.
4)ik heb reeds meerdere keren gezegsd dat de holocaust een verschrikkelijke misdaad was dus nu krijg jij een report aan je broeg gesmeerd omdat je leugens verspreidt
ps: er is reeds nieuwe holocaust aan de gang; palestijnen zijn deze keer het slachtoffer.

EricR is nu vastbesloten om mij gebanned te krijgen. Ik krijg een waarschuwing voor "provocatie en belediging" omdat ik palestijnse extremisten moslimtuig heb genoemt. Dit is gewoon mijn verhaal uit de context halen met het doel me gebanned te krijgen na een tijdje.

Sportief van je EricR, hadden we nog maar meer onafhankelijke mods zoals jou. Dat zal de discussie lekker levendig houden :scratch:

Persoonlijke veto's vecht je maar lekker uit buiten je rol als mod zijnde.

Terug
Naar boven