MuscleMeat

Allochtonen meppen vaker hun kinderen.

Dit kan best kloppen! Ik ben getrouwd geweest met een buitenlandse en zij en haar famillie en haar omgeving vonden het heel normaal om de haverklap te meppen als mijn dochter iets fout deed.

En dit accepteerde jij?
1 tik aan mijn kinderen van wie dan ook is een groot probleem met mij.
De enige die aan mijn kinderen komen zijn de moeder en vader.

Hij krijgt van mij alleen een tik op de vinger als hij zijn broertje mept.
Verder alleen waarschuwingen. Ik geloof niet in het afslaan van je kinderen.
Je krijgt dan geen respect van je kinderen (dat denken sommige volgens mij wel). Ze worden alleen maar bang voor je.

FOK!frontpage / Nieuws / Veel kindermishandeling in allochtone kring

Catchy topictitel moet toch wel tot een grote aanloop leiden lijkt me :D

Niet om daders tot slachtoffer te maken zoals Hadjar doet maar geweld in een gezin is vaak wel een katalysator voor gewelddadig gedrag in een later stadium.
Blij dat jij tenminste niet probeert het probleem weg te moffelen en dus wel te erkennen. En idd wat je zegt klopt helemaal (hoewel het ook helemaal kan omslaan in later stadium -> wacko jacko).

En terecht dat die (criminele) allochtone kinderen meer klappen krijgen!

Katalysator bla bla bla.. Weer een excuus

Nee! Sterker nog ik heb een hele slechte indruk gekregen van de Latijns Amerikaanse cultuur waar zij, haar famillie en haar vrienden uit voortkomen. Ik zorg nu alleen voor mijn dochter en heb zo min mogelijk contact met mijn ex schoonfamillie. Maar dat was niet alleen hierom. Veel buitenlanders hebben een cultuur waar confrontatie en eer gewaardeerd wordt, Nederlanders zien meer in overleg en zelfkritiek. Hoewel je met het laatste volgens mij uiteindelijke verder komt, werd mijn gedrag als slap gezien. Dit dus terwijl ik, met zelfkritiek en overleg, de problemen aan het oplossen was.

Als ik mijn hart laat spreken: Wat een primitieve onderontwikkelde eikels blijken het te zijn als je ze beter leert kennen. Gadver! Weg met die lui.

Sorry :o

En dit accepteerde jij?
1 tik aan mijn kinderen van wie dan ook is een groot probleem met mij.De enige die aan mijn kinderen komen zijn de moeder en vader.

Je krijgt dan geen respect van je kinderen (dat denken sommige volgens mij wel). Ze worden alleen maar bang voor je.

En jij was toch tegen geweld.;) ben het met je eens,ik denk dat kinderen eerder bang worden en gestoord na langdurig geslagen te worden.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/pedagogische-tik-moet-strafbaar-gemaakt-worden-138665/

Don't get your hopes up to much. Een beetje stevige wetgeving wordt niet gewaardeerd op dit vlak. (nadruk op beetje)
Het mogen slaan van kinderen is blijkbaar een erg succesvol 'meem'.

Een corrigerende tik(trap onder de kont/tik op de hand/whatever) moet gewoon kunnen. Jij brengt het alsof een corrigerende tik gelijk staat aan zware mishandeling.

Maar ja, de groeten uit 1960. (loop toch zwaar achter)

Kijk, en daar zit net het verschil. Een corrigerende tik is bijvoorbeeld een tik op de vingers of een trap onder de kont. Dit moet mijns inziens gewoon kunnen, en er is helemaal niks verkeerds aan.

Zodra je ze werkelijk gaat slaan om pijn te doen wordt het een ander verhaal.

Kijk, en daar zit net het verschil. Een corrigerende tik is bijvoorbeeld een tik op de vingers of een trap onder de kont. Dit moet mijns inziens gewoon kunnen, en er is helemaal niks verkeerds aan.

Zodra je ze werkelijk gaat slaan om pijn te doen wordt het een ander verhaal.

COD en zijn losse handjes toch :D

''Ik zie de verborgen littekens van die jongens. Maar de samenleving ziet hangjongeren veranderen in boefjes. En van boefjes in gewetenloze bulldozers, in criminelen. Niemand vraagt zich af waar die zucht tot zelfvernietiging vandaan komt. De samenleving wil ze niet als slachtoffers zien, maar als daders.''

Met andere woorden: we moeten er medelijden mee hebben en ze eigenlijk helemaal niet vervolgen want ze zijn zo zielig? Cohen klapt alweer in zijn handjes want dat is precies zijn werkwijze.

Dit kan best kloppen! Ik ben getrouwd geweest met een buitenlandse en zij en haar famillie en haar omgeving vonden het heel normaal om de haverklap te meppen als mijn dochter iets fout deed.

conclusies trekken op basis van een aantal kennissen. heel wetenschappelijk.

En dit accepteerde jij?
1 tik aan mijn kinderen van wie dan ook is een groot probleem met mij.
De enige die aan mijn kinderen komen zijn de moeder en vader.

ik ben het zowaar weeral eens met je eens;

het slaan van kinderen komt vaker voor bij laaggeschoolde ouders. aangezien allochtoenn vaker laaggeschoold zijn komt het dus ook vaker voor.
Heeft niks met cultuur of etniciteit te maken. ook al wil men dat hier graag geloven.

Terug
Naar boven