Hallo ik ben 193cm en weeg 62kg. Met een huidplooimeting kwam ik uit op 7-8% bodyfat. Nu is mijn vraag; wat kan ik eten om aan te komen?
Op een dag eet ik;
-8 donker bruine boterhammen.
-0,5L Volle melk.
-1 stuk fruit; banaan of manderijn
-2 plakken ontbijtkoek.
-Avond eten; of aardappelen met groenten + vlees OF pasta. Ik weet niet precies hoeveel gram dit is.
-In het weekend werk ik vaak nog een zak chips naar achter van 200-300g.
-Na een training een Whey shake van 30 gram eiwitten.
Ik ben vast nog wat vergeten wat ik wel eet, maar nu is de vraag:
Wat kan ik toevoegen aan mijn eet patroon om wat aan te komen? Ik sport ongeveer 7x per week waarvan 4x per week kracht training. Voor de rest ren ik veel dus verbruik ook erg veel
Dit is mijn eerste post dus graag niet meteen boos worden als ik wat vergeten ben of iets doms heb gezegd! Dankje.
Op een dag eet ik;
-8 donker bruine boterhammen.
-0,5L Volle melk.
-1 stuk fruit; banaan of manderijn
-2 plakken ontbijtkoek.
-Avond eten; of aardappelen met groenten + vlees OF pasta. Ik weet niet precies hoeveel gram dit is.
-In het weekend werk ik vaak nog een zak chips naar achter van 200-300g.
-Na een training een Whey shake van 30 gram eiwitten.
Ik ben vast nog wat vergeten wat ik wel eet, maar nu is de vraag:
Wat kan ik toevoegen aan mijn eet patroon om wat aan te komen? Ik sport ongeveer 7x per week waarvan 4x per week kracht training. Voor de rest ren ik veel dus verbruik ook erg veel

Dit is mijn eerste post dus graag niet meteen boos worden als ik wat vergeten ben of iets doms heb gezegd! Dankje.

. Kipfilet is makkelijk dus dat ga ik er sowieso bij gooien. Wat vis is ook een goede nooit echt aan gedacht, ben ook maar een beginner dus ...