Fitness Seller

Meer massa

Murv

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
71kg
Vetpercentage
8%
Hallo ik ben 193cm en weeg 62kg. Met een huidplooimeting kwam ik uit op 7-8% bodyfat. Nu is mijn vraag; wat kan ik eten om aan te komen?

Op een dag eet ik;
-8 donker bruine boterhammen.
-0,5L Volle melk.
-1 stuk fruit; banaan of manderijn
-2 plakken ontbijtkoek.
-Avond eten; of aardappelen met groenten + vlees OF pasta. Ik weet niet precies hoeveel gram dit is.
-In het weekend werk ik vaak nog een zak chips naar achter van 200-300g.
-Na een training een Whey shake van 30 gram eiwitten.

Ik ben vast nog wat vergeten wat ik wel eet, maar nu is de vraag:
Wat kan ik toevoegen aan mijn eet patroon om wat aan te komen? Ik sport ongeveer 7x per week waarvan 4x per week kracht training. Voor de rest ren ik veel dus verbruik ook erg veel ;)

Dit is mijn eerste post dus graag niet meteen boos worden als ik wat vergeten ben of iets doms heb gezegd! Dankje.

ik behoed je vast voor de andere antwoorden, je eet veeelste weinig! ga meer eten man! whey hoeft niet perse als je voeding niet in orde is.

dus maak een schema met ongeveer dubbel zoveel voeding, en vermeld wat je op je brood doet, tip:kipfilet!!

Als ik jou stats had zou ik:

-rippetoe trainingschema doen(3x pw compounds)
-eten tot je misselijk wordt (bruinbrood,brinta,pasta,rijst - vlees,vis,melk,kwark)
-cardio eruit gooien of misschien beperken tot 1x in de week rennen

• Topic Starter Topic Starter
Ok dus wat jullie zeggen is dat ik mezelf echt helemaal vol moet proppen?
Op brood doe ik vaak pindakaas en kipfilet is inderdaad een goede. Maar wat kan ik eten als aanvulling waardoor ik ECHT meer massa krijg?

Op brood doe ik vaak pindakaas en kipfilet is inderdaad een goede. Maar wat kan ik eten als aanvulling waardoor ik ECHT meer massa krijg?

volle melk
havermout/meel
nootjes
chocomelk
kipfilet
tonijn
ei
rijst pasta........
lijnzaadolie
snickers
..............

• Topic Starter Topic Starter
Oke dankje daar vroeg ik om :). Kipfilet is makkelijk dus dat ga ik er sowieso bij gooien. Wat vis is ook een goede nooit echt aan gedacht, ben ook maar een beginner dus ...

Ja gezien jou stats kom je erg moeilijk bij en zul je dus erg veel moeten eten. Dit zal in het begin moeilijk zijn maar het went vanzelf met de tijd. Er is niets wat je kunt eten waardoor je echt meer massa krijgt, gaat er om dat je meer eet als dat je verbruikt. Je moet uitrekenen wat je verbruik is(KCAL) en hier fors boven gaan zitten met je voeding. Kom je dan nog niet aan, nog meer eten simple as that. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je alleen maar chips en pizza gaat eten, maar dta had je zelf ongetwijfeld ook wel begrepen.

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

volle melk
havermout/meel
nootjes
chocomelk
kipfilet
tonijn
ei
rijst pasta........
lijnzaadolie
snickers
..............

Whuuut, you a bad boy :)