MuscleMeat

Meer spiermassa en Vet percentage verlagen

sportergainer

Cool Novice
Waardering
0
Hee iedereen,

Ik ben 17 jaar en weeg 65 kg.
Ik woog een jaar geleden nog 82 kg en ben toen helemaal terug gezakt, door fitness, naar 65 kg, maar hierdoor heb ik ook heel veel spiermassa verloren....(denk omdat ik geen goede voeding had genomen, at ook nooit wat voor en na de training)

Ik train 5 x in de week en ik doe daar 4 tot 5 keer in de week gardio bij van een half uur (sinds kort).

Dit is mijn voedingsschema(die ik zelf beetje in elkaar gezet heb)

-s'ochtends: magere yoghurt(400 g) met muesli(niet te veel)
-Op school (meestal van 8.30 tot 3) 5 tot 6 volkoren stukken brood met meestal pindakaas en ham of kipfilet.
-als ik thuis kom eet ik voor mijn training nog wat magere yoghurt(ongeveer 400 g) met muesli en een appel.
Na mijn training drink ik op ma, di en wo een eiwit shake en op de andere dagen 2 crackers met pindakaas en een glas melk.
-S'avonds gewoon mee wat ik krijg( bijna altijd gewoon aardappels, groente en een stuk vlees).
-Voor het slapen nog een kiwi met magere kwark

Mijn vraag is nu of dit een goed trainings en voedings programma is om in massa wat aan te komen(68/ 70 kg) en mijn vetpercentage wat te verlagen(ongeveer tot 10 %)?

BF laten zakken en daarbij aankomen gaat niet samen.

En je eet veel te weinig om goed te gainen ;)
Naja beetje afhankelijk van je lengte maar die staat er niet bij.

voeding is da key!

• Topic Starter Topic Starter
BF laten zakken en daarbij aankomen gaat niet samen.

En je eet veel te weinig om goed te gainen ;)
Naja beetje afhankelijk van je lengte maar die staat er niet bij.

Ik ben 1.78 m
Als ik dan deze Bf wil behouden en toch meer spiermassa wil winnen, wat zou jij(jullie) dan aanraden en in mijn voedingsschema veranderen?

Laatst bewerkt:
En ook een duidelijke six pack zichtbaar ;)

je kan cleanbulken met hiit

ok, misschien domme vraag, maar wat is cleanbulken? (A)

en wat zouden jullie in mijn voedingsprogramma veranderen / toevoegen?

eet ong 200kcal boven je onderhoud en doe hiit sessies door de week heen

Hee iedereen,

Ik ben 17 jaar en weeg 65 kg.
Ik woog een jaar geleden nog 82 kg en ben toen helemaal terug gezakt, door fitness, naar 65 kg, maar hierdoor heb ik ook heel veel spiermassa verloren....(denk omdat ik geen goede voeding had genomen, at ook nooit wat voor en na de training)

Ik train 5 x in de week en ik doe daar 4 tot 5 keer in de week gardio bij van een half uur (sinds kort).

Dit is mijn voedingsschema(die ik zelf beetje in elkaar gezet heb)

-s'ochtends: magere yoghurt(400 g) met muesli(schroef maar op naar 100-150 gram als je dit wat te veel vindt kan je het verdelen over sochtends en voor je training)
-Op school (meestal van 8.30 tot 3) 5 tot 6 volkoren stukken brood met meestal pindakaas en ham of kipfilet.
-als ik thuis kom eet ik voor mijn training nog wat magere yoghurt(ongeveer 400 g) met muesli en een appel.
Na mijn training drink ik op ma, di en wo een eiwit shake en op de andere dagen volkoren brood met pindakaas en een glas melk.
-S'avonds gewoon mee wat ik krijg( bijna altijd gewoon aardappels, groente en een stuk vlees).
-Voor het slapen 500 gram magere kwark

Mijn vraag is nu of dit een goed trainings en voedings programma is om in massa wat aan te komen(68/ 70 kg) en mijn vetpercentage wat te verlagen(ongeveer tot 10 %)?

Succes.

o ja, nog ff een vraagje...... Als ik hiit training wil ga doen, wat raden jullie me dan aan, hoe lang en hoe vaak per week?

Ik doe 2 x in de week hardlopen en 2 x crosstrainer van een half uur..... Ik wil egt wel wat droger worden, maar ook wat spiermassa winnen, dus wat raden jullie me dan aan?

Begin te bulken en goed te trainen naar 30 procent eiwitten gaan en dan na een half jaar mss een maandje of 2 goed cutten :D

Terug
Naar boven