AndroidHealthClinic

Meerdere explosies in Londen

Weer zo`n vuile laffe aanval... waar moet het heen met deze wereld.
Op het moment 2 doden en meer dan 90 gewonden... en het is ook wel vrij duidelijk dat het hier om Al Quida gaat...

Laatst bewerkt:
DavyO zei:
Op het moment 2 doden en meer dan 90 gewonden... en het is ook wel vrij duidelijk dat het hier om Al Qaeda gaat...

'K zal ff helpen ;)

De volgende keer is Parijs aan de beurt en daarna is het bij ons te doen..

Sorry, maar denk dat NL eerder op het lijstje staat dan een Frankrijk kerel.

DavyO zei:
Op het moment 2 doden en meer dan 90 doden... en het is ook wel vrij duidelijk dat het hier om Al Quida gaat...

hoeveel doden maar even los van dat het is wel makkelijk om de al-quida de schuld te geven niemand weet wie erachter zit laat staan wij.En even over hier geen grappen toen de tsunami kwam werden daar ook grappen over gemaakt en dat vond ik iets boeiender zo'n hoge golf had ik nog nooit gezien.En ja bij elke oorlog vallen doden en de oorlog tegen terrorisme daar vallen dus ook doden we zijn niet meer in de middeleeuwen dat je een leger het uitlaat vechten met een ander leger en het is af.

Sommige mensen blijven hun kop in het zand steken hé...

big kelvin zei:
hoeveel doden maar even los van dat het is wel makkelijk om de al-quida de schuld te geven niemand weet wie erachter zit laat staan wij.En even over hier geen grappen toen de tsunami kwam werden daar ook grappen over gemaakt en dat vond ik iets boeiender zo'n hoge golf had ik nog nooit gezien.En ja bij elke oorlog vallen doden en de oorlog tegen terrorisme daar vallen dus ook doden we zijn niet meer in de middeleeuwen dat je een leger het uitlaat vechten met een ander leger en het is af.
het gebeurt niet vaak ;) maar soms zeg je weleens wat zinnigs.

Damn, wat een trieste zooi!

Maar het was enkel een kwestie van tijd, een vliegveld valt nog wel redelijk te beveiligen, maar zoiets als een bus of metronetwerk, is een ander verhaal.

MrJ zei:
Sorry, maar denk dat NL eerder op het lijstje staat dan een Frankrijk kerel.

Er vanuit gaande dat de NS zo'n 5 dagen per jaar staakt is er een kleine 2% kans dat een aanslag op een groot centraal station op niks uit loopt :rolleyes:

Stel je een aanslag voor onder de stationshal in Utrecht bijv :eek:

Kelvin, jij hebt echt de intelligentie van een ameube.

twjunk zei:

Dankje wel... van de ****ing woede ken ik bijna niet meer normaal typen... :mad:

Wie zijn hierna aan de beurt.......

big kelvin zei:

Ja het kan ook de IRA zijn, maar het lijkt meer op de werkwijze van de al-quida, en het schijnt zelfs al opgeeist te zijn door een moslim extremische
groep die samenwerkt of deel is van de al-quida..... hoor ik net op BBC world.

Ze hebben ons precies waar zij ons willen hebben.

We zijn bang!! Gelijk worden er weer doemsenario´s neergezet.
Als ze ons willen pakken, dan pakken ze ons en niemand houdt ze tegen.
Daar doe je nou eenmaal weinig aan. Helaas :(

Laten we nou geen ruzie maken mensen!!

DavyO zei:
Op het moment 2 doden en meer dan 90 doden... en het is ook wel vrij duidelijk dat het hier om Al Quida gaat...

2 doden of 90 doden. Of zijn het gewonden? Als er 5 metro stations en 3 bussen werden opgeblazen. Hoe kan je dan maar aan 2 doden geraken?
Iemand die iets meer weet over aantal gewonden/doden?

Peoples zei:
Ze hebben ons precies waar zij ons willen hebben.

We zijn bang!! Gelijk worden er weer doemsenario´s neergezet.
Als ze ons willen pakken, dan pakken ze ons en niemand houdt ze tegen.
Daar doe je nou eenmaal weinig aan. Helaas :(

Kwaad, woest, woedend alles wat je wil maar angst zit daar niet bij :mad:

Ik vind het woord Al-Qaeda zo nietszeggend als Nederlands-allochtone inwoners die het woord discriminatie gebruiken.

Het wordt overal te pas en te onpas voor gebruikt, waardoor de hele betekenis verkracht is. Al-Qaeda wordt aan elke aanslag gehangen en niemand kan concreet uitleggen wie al-qaeda is en welke mensen erbij horen.

Daarnaast hebben we erg moderne satelieten en andere communicatieonderschepping, dat er volgens mij geen globale communicatie tussen de verschillende moslimcellen mogelijk is, zonder dat dit onderschept wordt.

Daarbij is het erg makkelijk om als Media massaal naar iets of iemand te wijzen en de bewijzen te laten vervalsen en zo de verkeerde kant op te laten wijzen. Zo heeft Amerika 09/11 weten te verdraaien naar Irak, terwijl ze er geen ene donder mee te maken hebben.

Ook hier is het van de media en regering afhankelijk wie de dader is.

Iedereen roept Al-Qaeda

ik roep maar niets.

Bracke zei:
2 doden of 90 doden. Of zijn het gewonden? Als er 5 metro stations en 3 bussen werden opgeblazen. Hoe kan je dan maar aan 2 doden geraken?
Iemand die iets meer weet over aantal gewonden/doden?

Hmmm ik bedoelde

2 doden tot nu toe en 90 gewonden..

Het lijkt de bedoeling geweest te zijn om de infrastructuur van Londen plat te leggen en niet zoals in Madrid veel doden te maken.

Terug
Naar boven