- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DavyO zei:Weer zo`n vuile laffe aanval... waar moet het heen met deze wereld.
Op het moment 2 doden en meer dan 90 gewonden... en het is ook wel vrij duidelijk dat het hier om Al Qaeda gaat...

Op het moment 2 doden en meer dan 90 doden... en het is ook wel vrij duidelijk dat het hier om Al Quida gaat...
MrJ zei:Sorry, maar denk dat NL eerder op het lijstje staat dan een Frankrijk kerel.
het gebeurt niet vaakbig kelvin zei:hoeveel doden maar even los van dat het is wel makkelijk om de al-quida de schuld te geven niemand weet wie erachter zit laat staan wij.En even over hier geen grappen toen de tsunami kwam werden daar ook grappen over gemaakt en dat vond ik iets boeiender zo'n hoge golf had ik nog nooit gezien.En ja bij elke oorlog vallen doden en de oorlog tegen terrorisme daar vallen dus ook doden we zijn niet meer in de middeleeuwen dat je een leger het uitlaat vechten met een ander leger en het is af.
maar soms zeg je weleens wat zinnigs.MrJ zei:Sorry, maar denk dat NL eerder op het lijstje staat dan een Frankrijk kerel.

twjunk zei:

big kelvin zei:hoeveel doden maar even los van dat het is wel makkelijk om de al-quida de schuld te geven niemand weet wie erachter zit laat staan wij.En even over hier geen grappen toen de tsunami kwam werden daar ook grappen over gemaakt en dat vond ik iets boeiender zo'n hoge golf had ik nog nooit gezien.En ja bij elke oorlog vallen doden en de oorlog tegen terrorisme daar vallen dus ook doden we zijn niet meer in de middeleeuwen dat je een leger het uitlaat vechten met een ander leger en het is af.
Ja jou moeder ook anders had ze jou niet gehouden.hellahelli zei:Kelvin, jij hebt echt de intelligentie van een ameube.
Op het moment 2 doden en meer dan 90 doden... en het is ook wel vrij duidelijk dat het hier om Al Quida gaat...
Peoples zei:Ze hebben ons precies waar zij ons willen hebben.
We zijn bang!! Gelijk worden er weer doemsenario´s neergezet.
Als ze ons willen pakken, dan pakken ze ons en niemand houdt ze tegen.
Daar doe je nou eenmaal weinig aan. Helaas![]()

Bracke zei:2 doden of 90 doden. Of zijn het gewonden? Als er 5 metro stations en 3 bussen werden opgeblazen. Hoe kan je dan maar aan 2 doden geraken?
Iemand die iets meer weet over aantal gewonden/doden?