XXL Nutrition

Meerdere explosies in Londen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem zei:
Gebeurde om 9 uur 's ochtends en veel mensen hebben kunnen ontsnappen. Ik denk niet dat er met die cijfers gesjoemeld word in de westerse wereld.

Inderdaad, die cijfers kloppen echt wel. Alle doden namen zijn nog eens een keertje voorgelezen. Valt wel op als je er een paar duizend mist.
 
big kelvin zei:
Maar even zoiets kun je niet onbekend laten want wat doe je met de familie zeggen ze zijn vermist ik denk dat dat echt wel klopt.En zeggen hun het niet het komt toch boven water.


De regering treedt strenger op naar mijn vermoeden , tuurlijk ze zeggen het tegen de nabestaanden en familie. Dat is verplicht! Maar die familie weet toch ook niet het verschil, als er nou 180 doden zijn, of 500. ze weten dat hun 'vriend/vader etc...' niet meer leeft. Het aantal weten hun toch niet, ze zijn persoonlijk in gelicht ;) .

Ik blijf bij mijn statement, ze liegen dat ze barsten over het aantal gewonden en doden bij veel tragedies.
 
Iguana zei:
Naieve linkse rukker :mad:
Ik zit hier potverdomme te trillen van woede wat een k*twereld en dan zijn er nog mensen die het opnemen voor die beesten ook.
Potverdomme haal je kop uit het zand. :eek:
Gelukkig heb ik een nummer van een forummember ontvangen die nu loeihard opstaat en me erdoorheen sleept. :cool:

Volgens mij bedoelt ie dat het woordje Al-Qaeda te pas en te onpas wordt gebruikt. Meer niet
 
CitizenDildo zei:
De regering treedt strenger op naar mijn vermoeden , tuurlijk ze zeggen het tegen de nabestaanden en familie. Dat is verplicht! Maar die familie weet toch ook niet het verschil, als er nou 180 doden zijn, of 500. ze weten dat hun 'vriend/vader etc...' niet meer leeft. Het aantal weten hun toch niet, ze zijn persoonlijk in gelicht ;) .

Ik blijf bij mijn statement, ze liegen dat ze barsten over het aantal gewonden en doden bij veel tragedies.

ja maar net wat brutez zegt hoe verklaar je het dan als ze doden opnoemen en je mist er een paar duizend kan niet he al zijn het er maar honderd dat valt wel op.
 
Ik erger me hier op een aantal mensen die verschrikkelijke domme uitingen posten!!

Blijkbaar hebben er hier behoorlijk wat oogkleppen op, of hebben een sympathie voor de gekken die dit gedaan hebben.

Zal geen namen noemen, degene die me kennen snappen wel wat ik bedoel!
 
Metro in Rotterdam wordt nu 24/7 bewaakt!

Waarschijnlijk krijgen we vanmiddag of morgen een fase oranje in Nederland!
(betrouwbare bron uit Den Haag)
 
big kelvin zei:
ja maar net wat brutez zegt hoe verklaar je het dan als ze doden opnoemen en je mist er een paar duizend kan niet he al zijn het er maar honderd dat valt wel op.


You got a point there. Maar hoe verklaar je dat dan met 11 September?Nogmaals ik blijf erbij, er wordt gesmoelt, er word veel achtergehouden.


Peoples zei:
Metro in Rotterdam wordt nu 24/7 bewaakt!

Waarschijnlijk krijgen we vanmiddag of morgen een fase oranje in Nederland!
(betrouwbare bron uit Den Haag)


Naief, Nederland! Hoorde laatst dat bijna een KWART van het gehele 'Nederlandse inkomen' via de mainports R'dam haven, en Schiphol binnekomt. Ze hoeven maar 1 bom op die haven te gooien, alles ligt plat, en Nederland heeft even een groot probleem.
 
Laatst bewerkt:
Peoples zei:
Metro in Rotterdam wordt nu 24/7 bewaakt!

Waarschijnlijk krijgen we vanmiddag of morgen een fase oranje in Nederland!
(betrouwbare bron uit Den Haag)

Centaur?

Interview van Rick Nieman op RTL5!
Er is al 5 keer gepoogd om met een gif aanvallen te plegen op het metrosysteem van London!
Goh hebben wij dit gehoord? Nee kortom voor de brave burgers word teveel achtergehouden!
 
dj_phreak zei:
Jij hen toch ook?
En of ik ze dood wil hebben!
Waarom? Hierom:
Met geloofcoïtustremisten valt NIET te praten. Ze zijn NIET bereid tot enig compromis.
Een geloofsfanaat accepteert (lees: laat je leven) jou alleen als jij bereid bent je VOLLEDIG aan zijn idealen aan te passen. En ik pas me niet aan, want ik HAAT hun idealen. Ik wil varkensvlees eten. Ik wil een blootblaadje kunnen kopen. Ik wil een biertje drinken op een terrasje terwijl ik kijk naar mooie dames in korte rokjes. Deze vrijheden zijn voor een geloofsfanaat voldoende argumenten om jouw je keel door te snijden. Een geloofcoïtustremist zal onze maatschappij met al zijn vrijheden NOOIT accepteren.
Geloofcoïtustremisten pakken alle vrijheid af die wij kennen en daarom vind ik dat ze dood moeten!!!

Het meest erge aan geloofcoïtustremisten is dat ik het steeds moeilijker vind om nog neutraal naar bepaalde geloven te kijken. De eerste gedachte die bij mij opkomt is als ik weer zo’n soepjurk met baard zie is niet zo fraai meer. :(
 
Anoniem zei:
Ik hoop maar dat ze voor Den Haag gaan dan en niet voor Amsterdam.

Hoe kom je bij die lijst trouwens? Nog een betrouwbare bron die dat bevestigt?

Nou dank je wel.... ik hoop dat ze helemaal nergens voor gaan... dus ook niet Den Haag.
:mad:
 
Peoples zei:
Wat denk je van de palastijnen?? Die blazen zich zelf op!
Maar dat maakt hen nog geen helden! Het zijn allemaal losers die denken met geweld dingen te kunnen oplossen.
verdiep je eerst in de geschiedenis van Israël en palastina en edit dan je post even ;)
 
ReyMysterio zei:
Centaur?

Interview van Rick Nieman op RTL5!
Er is al 5 keer gepoogd om met een gif aanvallen te plegen op het metrosysteem van London!
Goh hebben wij dit gehoord? Nee kortom voor de brave burgers word teveel achtergehouden!

Om geen paniek te zaaien misschien??

en heb een kennis die in de jongerenfractie zit van de vvd!
 
CitizenDildo zei:
You got a point there. maar hoe verklaar je dat dan met 11 September?

In die vuurzee was het zo heet dat het vinden vanoverblijfselen onmogelijk is!
Kortom als je geen restanten vind van mensen voor DNA, rijbewijs/ID kaart what so ever weet je ook niet waar ze zijn!
En kun je ook niet weten wie er waren!
Dus doen ze een "voorzichtige" ruwe schatting, maar ze zullen altijd een schatting naar beneden doen om onrust tegen te gaan bij de naasten!
 
Peoples zei:
Metro in Rotterdam wordt nu 24/7 bewaakt!

Waarschijnlijk krijgen we vanmiddag of morgen een fase oranje in Nederland!
(betrouwbare bron uit Den Haag)

Toch zie ik Balkenende dat nog niet zo Bush-achtig zeggen "ons leger zal deze schobbejakken najagen, opsporen en de koppen af rukken!" :mad:

Die zandjurken lachen zich er dan een ei mee af :rolleyes:

Overigens denk ik niet dat een paar camera's en wat beveiligingsbeambten een getraind terrorist tegenhoud, het zou enkel een storende aanwezigheid zijn. Ik gá er nl. vanuit dat dat soort figuren redelijke contraspionnen zijn en geen soepjurken met een kilo semtex onder hun baard.
 
Lauw zei:
verdiep je eerst in de geschiedenis van Israël en palastina en edit dan je post even ;)

Ik weet er al te veel van! Gaf het alleen maar aan dat geweld geen reet oplost, wat de kwestie ook is.
 
CitizenDildo zei:
Naief, Nederland! Hoorde laatst dat bijna een KWART van het gehele 'Nederlandse inkomen' via de mainports R'dam haven, en Schiphol binnekomt. Ze hoeven maar 1 bom op die haven te gooien, alles ligt plat, en Nederland heeft even een groot probleem.

Niet alleen Nederland dan, Antwerpse haven ook ;)

Ondertussen graak ik op geen enkele nieuwssite meer :mad:
 
Peoples zei:
Ik weet er al te veel van! Gaf het alleen maar aan dat geweld geen reet oplost, wat de kwestie ook is.
My bad. Daarin heb je 100% gelijk :thumb: ik dacht effe dat je de Palestijnen vergeleek met compromisloze geloofsfanaten, hoewel er daar trouwens ook genoeg van zijn in Palastina :rolleyes:
Jammer genoeg zijn mensen niet intelligent genoeg (mezelf incluis) om geweld als optie uit te sluiten.
 
Peoples zei:
Ik weet er al te veel van! Gaf het alleen maar aan dat geweld geen reet oplost, wat de kwestie ook is.


Sorry maar daar ben ik het NIET mee eens. Ik ben ABSOLUUT geen voorstander van geweld Begrijp me niet verkeerd!!!. Maar een voorstander van op een normale respectvolle manier met elkaar praten.

MAAR ik meen dat er zeker weten gevallen zijn, waar er geen andere uitweg is dan geweld. Je bent dan gewoon in een donker hoekje geduwt, en om daar weer uit te komen, zul je wel MOETEN.

Hoe erg dat ook is soms. :( (Ik meen wel dat deze gevallen extreem zijn, en mensen zijn gewoon te snel geneigd naar geweldadige oplossingen, helaas)
 
Anoniem zei:
Ik hoop maar dat ze voor Den Haag gaan dan en niet voor Amsterdam.

Hoe kom je bij die lijst trouwens? Nog een betrouwbare bron die dat bevestigt?
En bedankt, ik hoop dat ze nergens voor gaan.
 
Zijn er al theorien over 7/7? Wat is er magisch aan deze datum? 7 bommen?
 
Back
Naar boven