XXL Nutrition

meerdere lange esters in 1 kuur

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Ik vroeg me af of iemand me qua idee even op weg kan helpen ivm het gebruik van meerdere langere esters in 1 kuur.

Stel je gebruikt 2 enanthaat vormen en je wilt die netjes in elkaar over laten lopen... zodat het lichaam geen piek krijgt aan test, maar de zelfde hoeveelheid, echter langzamerhand een overgang naar een andere soort test.
NB. t gaat om twee enanthaat varianten...

thnx.

jw

jweigeman zei:
Ik vroeg me af of iemand me qua idee even op weg kan helpen ivm het gebruik van meerdere langere esters in 1 kuur.

Stel je gebruikt 2 enanthaat vormen en je wilt die netjes in elkaar over laten lopen... zodat het lichaam geen piek krijgt aan test, maar de zelfde hoeveelheid, echter langzamerhand een overgang naar een andere soort test.
NB. t gaat om twee enanthaat varianten...

thnx.

jw

Waar heb je het over?? Test=test ongeacht de ether..

Bedoel je zoiets dat je eerst 8 weken Test E pakt en dan overgaat naar Test Cyp?

Daar zit maar weinig verschil in.
Kun je beter 1 langer door laten lopen.

Wat dan nog met die pieken en dalen....zo overdreven weer.
Als de ene op ga je met de andere verder....klaar!!

• Topic Starter Topic Starter
bedoel meer... van test enanthaat overgaan op tren enanthaat...

jweigeman zei:
bedoel meer... van test enanthaat overgaan op tren enanthaat...

test en tren is een wereld van verschil.

vraag maar aan je plasser als je eenmaal bezig bent.

Maargoed, ik denk dat je gewoon al 2 a 3 weken tren moet gaan zetten alvorens je stopt met de test enth. Zo val je in ieder geval niet in een gat.

hoe ziet die kuur er dan uit?

Als je niet met tren wilt starten maar wel wil eindigen raad ik je aan om acetaat te pakken in plaats van een eeuwigheid wachten tot die enth. inslaat.
Daar komt bij dat die acetaat weer sneller je lichaam uit is, wel wenselijk als de nakuur voor de deur staat te wachten.

Laatst bewerkt:
ik zou het zoieso niet in elkaar laten overlopen dan.....

waarom zou je het willen laten overlopen?
Test is de basis.
Tren zet je ernaast niet erna

Terug
Naar boven