Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilders hoeft niet op mijn steun te rekenen, heeft het ook nooit gekregen. Nee ik vind teveel uitspraken van hem echt idioot
Ehm dat maak jij er van. Er zijn legio voorbeelden van hoog opgeleiden die achter volksmenners aanliepen en dat is helaas van alle tijden. Dat verschijnsel zie je al terug bij de vroegste Europese beschavingen, niet iedereen vind het prettig om zelf te denken over bepaalde zaken maar laat liever voor hem denken.
Mea culpa dan, had het idee gekregen dat je een Wilders adept bent als ik zo kijk naar de topics die je hebt geopend.
Ehm dat maak jij er van. Er zijn legio voorbeelden van hoog opgeleiden die achter volksmenners aanliepen en dat is helaas van alle tijden. Dat verschijnsel zie je al terug bij de vroegste Europese beschavingen, niet iedereen vind het prettig om zelf te denken over bepaalde zaken maar laat liever voor hem denken.

Dus jij denkt dat die 8 miljoen mensen de islam als bedreiging zien omdat ze geen zin hebben zelf na te denken en liever achter een volksmenner aanrennen? How convenient...
Dus jij denkt dat die 8 miljoen mensen de islam als bedreiging zien omdat ze geen zin hebben zelf na te denken en liever achter een volksmenner aanrennen? How convenient...
En die driekwart die (terecht imo) Wilders' uitspraak over het koranverbod afkeuren hebben dit natuurlijk wél weer zelfstandig bedacht, omdat je het daar (net als ik) wél mee eens bent.![]()
Ik ken de vraagstelling verder niet maar ik heb inderdaad geen al te hoge pet op van een groot deel van de volgzame en soms niet zo volgzame bevolking van Nederland. Tegelijkertijd, het is een menselijke trek om achter de meute aan te hobbelen. Dat geldt niet alleen voor de angst voor moslims maar vind je terug in diverse facetten van de samenleving.
Daarmee niet zeggend dat er op in Nederland niet wordt nagedacht maar in dit geval begint de angst meer op een massa hysterie te lijken. Natuurlijk is er een grond voor bepaalde angsten, maar dan hoop ik toch wel dat dit op rationele gronden is. In de diverse discussies die ik hierover gevoerd heb kom ik toch bitter weinig rationaliteit tegen, het is vaak meer gestoeld op aannames of onwetendheid.
Vraag aan de gemiddelde Nederlander wat een Salafist is en hij zal je glazig aankijken. Maar goed vraag aan de gemiddelde Nederlander waar Italie ligt en hij wijst waarschijnlijk Zweden aan.
Daar ging ik eigenlijk niet vanuit, een onderzoek van de Hond neem ik nooit meer serieus. Die kerel behoort bij de grootste prutsers in de Nederlandse samenleving. Yep hij is er rijk mee geworden maar verder is het een zwetser die zijn weerga niet kent.