XXL Nutrition

Stelling Meest irritante quote die er bestaat!!

Ging laatst onbeperkt spareribs eten als teamactiviteit, "is dat wel goed voor je spieren???", maar nog niet eens als hatelijke opmerking, gewoon echt als serieuze vraag. Ja, alsof je van vetter vlees ineens al je spieren verliest, lol.

Hahahahaha alle spieren verliest. Iedereen weet toch dat dit alleen gebeurd met je armspieren.

"Doet dat veel zo die shakes?"

Natty max

Huh

Vriend van me traint 5 jaar langer dan ik, ik zei hem laatst dat hij een matje moest pakken en bij de vrouwen moest gaan liggen met een houten stok om daar te bankdrukken. Krijg ik altijd een opmerking van ja maar ik gebruik geen anaboluh :roflol: wat hij nu drukt drukte in binnen 6 maanden, natty :o

Vriend van me traint 5 jaar langer dan ik, ik zei hem laatst dat hij een matje moest pakken en bij de vrouwen moest gaan liggen met een houten stok om daar te bankdrukken. Krijg ik altijd een opmerking van ja maar ik gebruik geen anaboluh :roflol: wat hij nu drukt drukte in binnen 6 maanden, natty :o

Vast een goede vriend of niet ;)

'MEEST IRRITANTE REACTIE DIE ER BESTAAT!! '

-Ik wil voor lange spieren trainen, korte spieren vind ik niet mooi.

-Ik zou wel willen fitnessen maar ik heb zo druk leven dat ik er geen tijd voor heb

-Bodybuilders zijn sloom en langzaam

Bodybuilders zijn ook sloom.

Alles wat @Rob G net heeft gepost in het trump topic.

Bijna alle quotes van paleo websites + koolhydraatarmedieetpapegaaien ft. de quinoa volgelingen.

Terug
Naar boven