- Waardering
- 776
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Honing is slecht voor je er zit suiker in
Dit werd mij vertelt door een collega die dagelijks een patatje of een andere vette hap haalt

er zit hier een kern van waarheid in. Europese bijen worden namelijk allemaal bijgevoerd met suikerwater zodat ze in de winter ook honing kunnen blijven produceren. Hier door bevat europese honing een hoger concentraat aan geraffineerde suikers zitten. ga voor de grap maar eens de honing uit turkije proefen, die vind je bij de turk of soms ook bij de jumbo/AH. Daar zit de honingraat nog in en dan proef je echt het verschil tussen europese honing en de honing zoals die bedoeld is![]()
En, weet je nog iets? Ben nog vrij dik en wil wel shinen op festivals"Weet je iets goed om snel droog te komen voor de zomerfestivals?"
een handdoek"Weet je iets goed om snel droog te komen voor de zomerfestivals?"
clen+t3+anavar+windstrol 1500kcal en knallen maar iemand die ik ken heeft alle prijzen in zn categorie gewonnen en zei dat dit beste was voor jou om je lichaam te testenEn, weet je nog iets? Ben nog vrij dik en wil wel shinen op festivals
Zonder melk toch?clen+t3+anavar+windstrol 1500kcal en knallen maar iemand die ik ken heeft alle prijzen in zn categorie gewonnen en zei dat dit beste was voor jou om je lichaam te testen
zonder meer waar, door het elimineren van melk in je schema daalt je epidermis met 20%, je dermis met 30% en je subcutis met wel 45%!
Ik heb geen tijd om te sporten (brb 4 uur tv elke avond)
hoorde toevallig gister dat je Whey MOET kopen anders heb je geen volledig amino profiel