XXL Nutrition

Stelling Meest irritante quote die er bestaat!!

wanneer je buiten je dieet wat eet:
'Mag je dat wel?'

Of vier eitjes eten:
'Meer dan twee per week is slecht voor je cholesterol!!'
Vervolgens zelf gaan roken...

"Pangsius is een vieze ongezonde vis ....."
Steekt een sigaret op -.-

Honing is slecht voor je er zit suiker in

Dit werd mij vertelt door een collega die dagelijks een patatje of een andere vette hap haalt

er zit hier een kern van waarheid in. Europese bijen worden namelijk allemaal bijgevoerd met suikerwater zodat ze in de winter ook honing kunnen blijven produceren. Hier door bevat europese honing een hoger concentraat aan geraffineerde suikers zitten. ga voor de grap maar eens de honing uit turkije proefen, die vind je bij de turk of soms ook bij de jumbo/AH. Daar zit de honingraat nog in en dan proef je echt het verschil tussen europese honing en de honing zoals die bedoeld is ;)

k

:p

"Weet je iets goed om snel droog te komen voor de zomerfestivals?"

''De tren gaat wel lekker. Volgende stap worden groeihormonen, het kan allemaal niet zoveel kwaad'' - iemand in de gym in zijn tweede kuur

er zit hier een kern van waarheid in. Europese bijen worden namelijk allemaal bijgevoerd met suikerwater zodat ze in de winter ook honing kunnen blijven produceren. Hier door bevat europese honing een hoger concentraat aan geraffineerde suikers zitten. ga voor de grap maar eens de honing uit turkije proefen, die vind je bij de turk of soms ook bij de jumbo/AH. Daar zit de honingraat nog in en dan proef je echt het verschil tussen europese honing en de honing zoals die bedoeld is ;)

Honing is beschermd.

hahaha xD

Ik heb geen tijd om te sporten (brb 4 uur tv elke avond)

hoorde toevallig gister dat je Whey MOET kopen anders heb je geen volledig amino profiel

Zeggen meisjes in NL ook zo vaak: 'ik doe geen krachttraining want ik wil niet te veel spieren krijgen' ?
De meeste heren moeten al hard werken voor enige spieropbouw.. Bij vrouwen gaat het nog 498461987 keer moeilijker... En dan zouden zij plots SNEL te gespierd worden?

Ging laatst onbeperkt spareribs eten als teamactiviteit, "is dat wel goed voor je spieren???", maar nog niet eens als hatelijke opmerking, gewoon echt als serieuze vraag. Ja, alsof je van vetter vlees ineens al je spieren verliest, lol.

Terug
Naar boven