AndroidHealthClinic

Stelling Meest irritante quote die er bestaat!!

Gewoon al die domme mong*len die hier vooroordelen en domme stereotypes zitten te kotsen.

Een greep uit de pareltjes:
"Die spieren zijn alleen maar voor de show."
"Laat een fikse bodybuilder maar eens handje drukken tegen een echte verhuizer of bootwerker en je zult zien waar de lucht zit."
"Stroids vs echte kracht :') "

Massa VS kracht.

De zin die je vaak op bordjes ziet staan bij mensen thuis, "This is my house" :orly:

"Zijn jouw spieren echt of zijn het anabolen?"

Shit man :treuren:

Wel grappig eigenlijk. Voor de groep mensen die trainen om er buff uit te zien voor anderen, die worden eigenlijk alleen maar nep en slap gevonden door 90% van de niet sportende mensen.

Erwten zijn slecht want er zitten veel koolhydraten in..

Godzijdank was ze blond.

Ze had gelijk 16,5 gr kh / 100 gr waarvan 4 gr vezels is veel als je maar 30 gr kh / dag mag ( carb Nite solution - John Kiefer )

Gewoon al die domme mong*len die hier vooroordelen en domme stereotypes zitten te kotsen.

"Laat een fikse bodybuilder maar eens handje drukken tegen een echte verhuizer of bootwerker en je zult zien waar de lucht zit."

de dumpert comment secties is waar mensen hun ware basement dwelling fedora wearing neckbeard aard tonen

Honing is slecht voor je er zit suiker in

Dit werd mij vertelt door een collega die dagelijks een patatje of een andere vette hap haalt

Bij bodybuilders zijn spieren toch ook alleen maar voor de show, of mis ik iets aan het doel van met een poseerslipje op het podium te staan?

Mensen die aan de anabolen zitten hebben toch helemaal geen echte spieren?

Bij bodybuilders zijn spieren toch ook alleen maar voor de show, of mis ik iets aan het doel van met een poseerslipje op het podium te staan?
Dat klopt, maar ik denk dat die reactie insinueerde dat de spieren slechts ''lucht'' zijn, ''voor de show'' m.a.w. niet functioneel.

Dat klopt, maar ik denk dat die reactie insinueerde dat de spieren slechts ''lucht'' zijn, ''voor de show'' m.a.w. niet functioneel.
de dumpert reaguurders zijn over het algemeen wel lachen in de comments, maar met dit soort onderwerpen ook heel kortzichtig idd

Wel grappig eigenlijk. Voor de groep mensen die trainen om er buff uit te zien voor anderen, die worden eigenlijk alleen maar nep en slap gevonden door 90% van de niet sportende mensen.

Deze. Alsof ik train puur voor wat anderen er van vinden. Ik train omdat trainen fijn is en ik mij lekker voel in mijn lijf. Dat lijkt me ook zo vervelend als je aan BB wedstrijden mee zou doen. Het zou mij worst wezen wat een jury of anderen vinden.

Terug
Naar boven