AndroidHealthClinic

Stelling Meest irritante quote die er bestaat!!

Liefies ik begrijp jullie glucose verhaaltje wel hoor, maar deze persoon zijn IQ reikte niet verder als dat van een aardbei en doelde meer op een hamburger die veranderd in een aardappel in de maag. No hate
Oké verdraai jouw eigen woorden maar met rare kreten.
Alsnog kan een eiwit niet transformeren naar een koolhydraat
Hier zeg je nergens iets over in de maag.
Als je teveel eiwit eet word het een koolhydraat en wordt je er dik van.
En hier ook niet, en feitelijk zit je er gewoon naast.
Dus verdraai jouw eigen woorden, jouw IQ is blijkbaar zelf niet toereikend.

Oké verdraai jouw eigen woorden maar met rare kreten.

Hier zeg je nergens iets over in de maag.

En hier ook niet, en feitelijk zit je er gewoon naast.
Dus verdraai jouw eigen woorden, jouw IQ is blijkbaar zelf niet toereikend.

Oke sharkie

Zelfs al zou het zo zijn dan is kcal = kcal dus lekker boeie of het een koolhydraat wordt. Van koolhydraten word je niet dik, dat is het meest achterlijke bullshitverhaal ooit. Minder Linda lezen joh.
Kcal surplus = je komt aan. Kcal deficit = je valt af. Moeilijk he?

Alles groter dan Marvin is niet natty.

Gaat bij jou gewoon vanzelf.

b*ch please

Hoeveel keer hoor ik nie op me werk: je bent toch niet op dieet omdat je gezond eet? Nee ik ben niet op dieet ik heb een dieet.. Het is gwn mijn keuze om zo te eten.

Je moet gy nie trainen, je bent een vrouw. Zie dat je breed wordt. T'is voor mannen. Waarom wordt het geassocieerd met breed worden.. Als vrouw is dat zelf nie zo hard aangelegd of als bij een man of gezou moeten stekken in de meeste gevallen dan toch..

Waarom moet jij trainen. Je bent toch goed zo. Je bent vrouw je mag wat pak hebben.. Ten eerste ik doet graag en als ik nu een ander doel heb dan die persoon dat zegt..

Tiff, misschien ander werk zoeken want je collega's klinken nogal mentaal uitgedaagd.

Ik ga elke dag zolang mogelijk trainen zodat ik snel resultaat heb.

Alst bijna zomer is hoor je veel: ik wil tegen de zomer skwonne staan dus we gaan nu terug trainen en ik ga ondertussen da of da pakken..

Alst bijna zomer is hoor je veel: ik wil tegen de zomer skwonne staan dus we gaan nu terug trainen en ik ga ondertussen da of da pakken..
Hey Tiffany welkom op dbb waar kan ik foto's van je vinden?

Jup ik kom uit Belgie :)

Iedereen wil wel skwonne staan tegen de zomer denk ik.

Terug
Naar boven