MuscleMeat

Stelling Meest irritante quote die er bestaat!!

Ik heb nog geen fotos hier gezet. Ik ben eerst in 2015 begonnen met te vermageren. Ik was dik.. Heb eerst 16 kg vermagerd ben zo een jaar gebleven met beetje trainen. Maar twas niet gericht trainen. Was gwn vanalles van oefeningetjes doen. Nu sinds 1 februari ben ik serieus begonnen om wat spieren bij te kweken en nog minder vet te hebben. Want 16kg op 3,5maanden tijd is veel te veel voor alleen vet te zijn maarja had iets in me hoofd gestoken.. Niet gezond :( wel ben nu van 54--> 60-61 kg gegaan varieerd van dag tot dag en van 29--> 21 vp gegaan

Helaas heb al 7j een relatie [emoji6]

Twas nie gerricht 54--> 60-61 kg. maarja iets stak my hoofd en heb een tas met vanalles. Al 3 jaar sinds 1 januari helemaal pakken om klaar te geraken om skwonnen te staan. :pctired:

? Niet gericht genoeg dat interesseert mij ook nie.. Ben ook nie zo gericht bezig eh. Als het maar resultaat oplevert. Ben ook geen prof tis nog altijd een doel op mezelf dak doe.. En als het nu nie zo alles in details geeft het nie voor mij zolang het wel in de juiste richting gaat en me zelf gelukkiger voel met me lichaam wa ik hiervoor niet kon zeggen. En tis wel iets waar ik alle dagen mee bezig ben maar blijft wel deels een hobby voor mij. T'is ook omdat ik het graag doe. En moest het niet meer vooruit gaan dan zal ik eens alles beginnen bekijken en berekenen en meer in detail kijken. Ben nog maar 4maanden bezig met trainen vergeet da nie eh.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Tiffany. Ben best bereid om gewoon niets tegen uw lief te vertellen als ge eens wilt daten....

? Niet gericht genoeg dat interesseert mij ook nie.. Ben ook nie zo gericht bezig eh. Als het maar resultaat oplevert. Ben ook geen prof tis nog altijd een doel op mezelf dak doe.. En als het nu nie zo alles in details geeft het nie voor mij zolang het wel in de juiste richting gaat en me zelf gelukkiger voel met me lichaam wa ik hiervoor niet kon zeggen. En tis wel iets waar ik alle dagen mee bezig ben maar blijft wel deels een hobby voor mij. T'is ook omdat ik het graag doe. En moest het niet meer vooruit gaan dan zal ik eens alles beginnen bekijken en berekenen en meer in detail kijken. Ben nog maar 4maanden bezig met trainen vergeet da nie eh en denk dakt verschil wel ziet eh met foto 1 en 2 en 3 is al met beetje spier

zucht

#gewoonnormaaldoen

Dbb strikes again :roflol:

? Niet gericht genoeg dat interesseert mij ook nie.. Ben ook nie zo gericht bezig eh. Als het maar resultaat oplevert. Ben ook geen prof tis nog altijd een doel op mezelf dak doe.. En als het nu nie zo alles in details geeft het nie voor mij zolang het wel in de juiste richting gaat en me zelf gelukkiger voel met me lichaam wa ik hiervoor niet kon zeggen. En tis wel iets waar ik alle dagen mee bezig ben maar blijft wel deels een hobby voor mij. T'is ook omdat ik het graag doe. En moest het niet meer vooruit gaan dan zal ik eens alles beginnen bekijken en berekenen en meer in detail kijken. Ben nog maar 4maanden bezig met trainen vergeet da nie eh en denk dakt verschil wel ziet eh met foto 1 en 2 en 3 is al met beetje spier

Ik zal jou eens even flink in je kont neuken.

Wa moet ik in me hooft steken om skwonne te staan dan.

mohow zeg :)

Het meest irritante vind ik nog uitspraken over voeding of sport van mensen die de balle verstand er van hebben maar stellig beweren dat het zo is.
Koolhydraten wordt je dik.. Blabla
Wil afvallen en strakke kont dus doe 300squats met 0.0045 kg en dan krijg ik gespierde aars.

mmmmm aaaaars!!!!!

Zelfs al zou het zo zijn dan is kcal = kcal dus lekker boeie of het een koolhydraat wordt. Van koolhydraten word je niet dik, dat is het meest achterlijke bullshitverhaal ooit. Minder Linda lezen joh.
Kcal surplus = je komt aan. Kcal deficit = je valt af. Moeilijk he?

Dus....?.Kcal surplus = je komt aan. Kcal deficit = je valt af

Terug
Naar boven