Fitness Seller

Stelling Meest irritante quote die er bestaat!!

"train je jouw buik niet?"
:bang:

Wel naar acetyl coa en dus energie, en dus een overschot aan energie is een overschot aan energie > vet.
Of denk je dat alles maar verloren gaat.
En gluconeogenese dan?

Joh als je teveel komkommers eet word je ook dik. Alsnog kan een eiwit niet transformeren naar een koolhydraat. Wel naar energie, daar heb je gelijk in.

Als zijzelf gelukkig zijn daarmee,dan is er toch geen probleem :)

Mee eens.

Maar het is een feit dat spijt pas achteraf komt.
Lees: van je 17e tot pakweg je 25e moet je lekker leven, genieten en fouten maken in het leven.
Ik heb er al aardig wat gezien die als een achterlijke gaan trainen, kcal tellen en overal rijst met kip mee naar toe slepen om later tot de conclusie te komen dat ze het leukste deel uit hun leven zo goed als gemist hebben.

Stappen? Nee, morgen moet ik trainen.
Uit eten? Nee, ik ben aan het cutten.
Relatie? Nee etc etc

Dat is een keuze inderdaad, maar vaak beinvloed door de omgeving.

Laatst bewerkt:
Mee eens.

Maar het is een feit dat spijt pas achteraf komt.
Lees: van je 17e tot pakweg je 25e moet je lekker leven, genieten en fouten maken in het leven.
Ik heb er al aardig wat gezien die als een achterlijke gaan trainen, kcal tellen en overal rijst met kip mee naar toe slepen om later tot de conclusie te komen dat ze het leukste deel uit hun leven zo goed als gemist hebben.

Stappen? Nee, morgen moet ik trainen.
Uit eten? Nee, ik ben aan het cutten.
Relatie? Nee etc etc

Dat is een keuze inderdaad, maar vaak beinvloed door de omgeving.

Gelukkig dat ik stappen vroeger niet echt boeiend vond :) ik sleepte wel nergens kip mee naartoe :)

'Geen tas mee de gym in' : straps wraps elastiekje magnesium riem handdoek water nose torque deadlift slippers titan ram.

dit ja, raak steeds shit kwijt hierdoor.
Niet mogen deadliften in de gym, teveel herrie en aanstootgevend.

Niet met blote armen mogen trainen (want aan stoorgevend), kijk ik naast me staat er een walvis in een naveltruitje. Dus ik:'' mag dat dan wel?'' Ja, want armen waren bedekt. Whuuuut.

Je begrijpt dat ik er niet meer train haha

waar ik ook echt gek van word vaak, als ik wat moet tillen op me werk ofzo.

'' ja nu hoef je ook meteen niet meer te sporten''

dit ja, raak steeds shit kwijt hierdoor.

waar ik ook echt gek van word vaak, als ik wat moet tillen op me werk ofzo.

'' ja nu hoef je ook meteen niet meer te sporten''

Je moet er ook niet naar luisteren. Gqn uitleggen waarom je wel tas mee gaat nemen.

Het meest irritante vind ik nog uitspraken over voeding of sport van mensen die de balle verstand er van hebben maar stellig beweren dat het zo is.
Koolhydraten wordt je dik.. Blabla
Wil afvallen en strakke kont dus doe 300squats met 0.0045 kg en dan krijg ik gespierde aars.

No pain no gain

Liefies ik begrijp jullie glucose verhaaltje wel hoor, maar deze persoon zijn IQ reikte niet verder als dat van een aardbei en doelde meer op een hamburger die veranderd in een aardappel in de maag. No hate

Terug
Naar boven