Zeeschildpad
Cool Novice
- Waardering
- 122
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel naar acetyl coa en dus energie, en dus een overschot aan energie is een overschot aan energie > vet.Dus een eiwit kan transformeren naar een koolhydraat? Knap.
Wel naar acetyl coa en dus energie, en dus een overschot aan energie is een overschot aan energie > vet.
Of denk je dat alles maar verloren gaat.
En gluconeogenese dan?
Als zijzelf gelukkig zijn daarmee,dan is er toch geen probleem![]()
Oké dan niet....verdiep je in de materie.Joh als je teveel komkommers eet word je ook dik. Alsnog kan een eiwit niet transformeren naar een koolhydraat. Wel naar energie, daar heb je gelijk in.
Joh als je teveel komkommers eet word je ook dik. Alsnog kan een eiwit niet transformeren naar een koolhydraat. Wel naar energie, daar heb je gelijk in.
A glucogenic amino acid is an amino acid that can be converted into glucose through gluconeogenesis.

Is niet waar want komkommers.
wikipedia is niet betrouwbaar daar kan iedereen zomaar iets op zetten!!!
Mee eens.
Maar het is een feit dat spijt pas achteraf komt.
Lees: van je 17e tot pakweg je 25e moet je lekker leven, genieten en fouten maken in het leven.
Ik heb er al aardig wat gezien die als een achterlijke gaan trainen, kcal tellen en overal rijst met kip mee naar toe slepen om later tot de conclusie te komen dat ze het leukste deel uit hun leven zo goed als gemist hebben.
Stappen? Nee, morgen moet ik trainen.
Uit eten? Nee, ik ben aan het cutten.
Relatie? Nee etc etc
Dat is een keuze inderdaad, maar vaak beinvloed door de omgeving.
ik sleepte wel nergens kip mee naartoe 
Klopt!!?b§"wikipedia is niet betrouwbaar daar kan iedereen zomaar iets op zetten!!!
'Geen tas mee de gym in' : straps wraps elastiekje magnesium riem handdoek water nose torque deadlift slippers titan ram.
Niet mogen deadliften in de gym, teveel herrie en aanstootgevend.
Niet met blote armen mogen trainen (want aan stoorgevend), kijk ik naast me staat er een walvis in een naveltruitje. Dus ik:'' mag dat dan wel?'' Ja, want armen waren bedekt. Whuuuut.
Je begrijpt dat ik er niet meer train haha
Pallas I am disappoint.Alsnog kan een eiwit niet transformeren naar een koolhydraat.
dit ja, raak steeds shit kwijt hierdoor.
waar ik ook echt gek van word vaak, als ik wat moet tillen op me werk ofzo.
'' ja nu hoef je ook meteen niet meer te sporten''
Alas, athene.
danLiefies ik begrijp jullie glucose verhaaltje wel hoor, maar deze persoon zijn IQ reikte niet verder als dat van een aardbei en doelde meer op een hamburger die veranderd in een aardappel in de maag. No hate