Fitness Seller

Meest over en onderschatte acteur/actrice?

Ik vind Jenna Jameson onderschat. Zo lekker schijnt ze 't helemaal niet te vinden.

Onderschat

1. Benicio Del Toro : Krijg veel te weining erkenning voor zijn werk , kan zich probleemloos omtoveren tot een ander personage net zoals bv Al Pacino dat doet. (zie : Snatch , 21Grams , Sin City , Traffic...)

2. Sean Penn : Geniaal! Hoort nu al thuis in het rijtje Pacino/De Niro.

3. Johnny Depp : Zelfde verhaal als Del Toro.

4.Ed Norton : Fight Club , American History X , 25th Hour , Primal Fear , Red Dragon , The Illusionist , .... maakte nog maar 17 films maar heeft er al verdomd veel toppers tussen , nog redelijk jong hij word een grote.

Onderschat? Door wie dan? Iedere beetje liefhebber is er toch over eens dat dit goede acteurs zijn, en wat mensen denken die vinden dat Mel Gibson, van Damme en Stalone geweldige acteurs zijn is niet zo heel erg boeiend lijkt me zo.

• Topic Starter Topic Starter
Jason Statham...Niet echt ondergewaardeerd misschien, maar toch benoemenswaardig omdat ik hem in meer films wil zien...Ik vind hem echt masculine...

Leuke acteur , Snatch was de leukste tot nu toe :)

Turkish: **** me, hold tight. What's that?
Tommy: It's me belt, Turkish.
Turkish: No, Tommy. There's a gun in your trousers. What's a gun doing in your trousers?
Tommy: It's for protection.
Turkish: Protection from what? "Zee Germans"?

:roflol:

Laatst bewerkt:
Tommy:Are you sayin' I can't shoot?
Turkish: No Tommy, I'm not saying you can't shoot. I know you can't shoot. I'm saying that six-pound piece of shit stuck in your trousers would do more damage if you fed it to him.

Geweldige film, zeker 6 keer bekeken...Die stem van Jason is zo bruut...

Of wat dacht je van onze dikste n*ger ooit...Ade...Deze gast wordt zwaar onderschat:roflol:

Sol: He's a natural, ain't you Tyrone?
Tyrone: 'course I am...
[reverses into parked van]
Vinny: A natural ****ing idiot.

Vinny: Why are we stopped here? What's wrong with that spot?
Tyrone: It's too tight.
Vinny: Too tight? You could land a jumbo ****ing jet in that.

Tyrone: I didn't see it there.
Vinny: It's a four ton truck, Tyrone. Its not as though its a bag of ****ing peanuts, is it?
Tyrone: It was at a funny angle.
[All three turn and look back at the truck]
Vinny: It's behind you Tyrone. Whenever you reverse, things come at you from behind.

Tyrone: I don't want that dog dribbling on my seats.
Vinny: Your seats? Tyrone, this is a stolen car, mate.

:roflol::roflol::roflol:

Snatch is inderdaad geniaal, hoe ze dat verhaal in elkaar hebben gedraaid met die dialogen... gewoonweg bizar goed! Maar goed, da's offtopic :p

Edward Norton is overschat speeld altijd net als Affleck van die simpele rolletjes.

Edward Norton is overschat speeld altijd net als Affleck van die simpele rolletjes.

:eek:

Edward Norton

Primal Fear
American History X
Fight Club
The Score
Red Dragon
25th Hour
...enz

... veel uiteenlopende personages , lijkt me niet echt "simpel" :)

onderschat:

Jim Carey. Die kerel is meer dan een gekkebekketrekker hij is geniaal :)

Charlie Sheen. Spijtig dat ie aan lager wal is geraakt en nu enkel nog gecast wordt voor de comedies

Overschat:

Ongeveer iedere zanger(es) die de overstap maakte naar het witte doek, op een enkeling na...

Voor de rest kan ik me wel vinden in Santino z'n lijstje

Jim Carrey? ONDERschat? iedereen vind hem geweldig. Hij kan wel grappig zijn en acteren kan hij ook redelijk, maar hij krijgt niet minder positief commentaar dan hij verdient. Charlie Sheen is gewoon slecht.

Ik vind Sandra Bullock overschat, en Jack Black zéker.

Leonardo DiCaprio is ook sterk ONDERschat.

Leonardo DiCaprio is ook sterk ONDERschat.

Klopt, wie nam hem nog serieus na Titanic. Met die film wil je niet dood gevonden worden. Maar WAT een acteur, hij kan ook bijna alles aan.
Heb laatst Blood Diamond gezien en ook daar speelt hij de sterren van de hemel.

In What's Eating Gilbert Grape is hij ook super, daar speelt hij een gehandicapte. Daar heeft hij ook nog een oscar voor gekregen geloof ik.

onderschat:
Jason Statham (revolver, crack, the transporter, italian job,...)
-vind ik persoonlijk een zeer goede acteur

Wie is in jou ogen de meest over en onderoverschatte acteur/actrice?

Dit zijn mijn keuzes :

Overschat

Update

1. Kevin Spacey : zwaar overschat , speelt vaak "zichzelf" zie niet in waarom hij zoveel erkenning krijgt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kevin Spacey vind ik een uitstekend acteur...

onderschat:
Jason Statham (revolver, crack, the transporter, italian job,...)
-vind ik persoonlijk een zeer goede acteur

Kevin Spacey vind ik een uitstekend acteur...

Mee eens alhoewel hij niet al te veel diepgaande rollen heeft gespeeld naast American Beauty.

Edward Norton is dus echt niet overschat, die gast heeft misschien wel een paar van de moeilijkste rollen gespeeld van de afgelopen zoveel jaar.

Leonardo Dicaprio heb ik altijd al een goed,nee geniale acteur gevonden!

Ik kan er wel meer opnoemen maar ik zou eerlijk gezegd bij sommigen niet eens weten of ze nou echt worden overschat of onderschat...

Laatst bewerkt:
Wie is in jou ogen de meest over en onderoverschatte acteur/actrice?

Dit zijn mijn keuzes :

Onderschat

1. Benicio Del Toro : Krijg veel te weining erkenning voor zijn werk , kan zich probleemloos omtoveren tot een ander personage net zoals bv Al Pacino dat doet. (zie : Snatch , 21Grams , Sin City , Traffic...)

2. Sean Penn : Geniaal! Hoort nu al thuis in het rijtje Pacino/De Niro.

3. Johnny Depp : Zelfde verhaal als Del Toro.

Oscar_Johnny.jpg

4. Ed Norton : Fight Club , American History X , 25th Hour , Primal Fear , Red Dragon , The Illusionist , .... maakte nog maar 17 films maar heeft er al verdomd veel toppers tussen , nog redelijk jong hij word een grote.

norton-edward-photo-edward-norton-6201816.jpg

Update

5. Kevin Bacon : Heeft veel talent , kon zin ook probleemloos transformeren (Mystic River , Sleepers , JFK) kies jammergenoeg vaak voor de foute films. :(

Overschat

Update

1. Kevin Spacey : zwaar overschat , speelt vaak "zichzelf" zie niet in waarom hij zoveel erkenning krijgt.

2. Tom Cruise : Paar leuke films maar nog geen "waw-prestatie" tot nu toe.

3. Ben Affleck : Teert nog altijd op het succes van Good Will Hunting (1998 , Oscar gewonnen samen met MD voor het schrijven ervan)

ben het er mee eens maar spacey overschat noemen is belachelijk... zijn rollen in the usual suspects, k-pax en american beauty lijken in de verste verte niet op elkaar

Ik vind Spacey gewoon geen topper , eerder een subtopper.

Terug
Naar boven