Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onderschat
1. Benicio Del Toro : Krijg veel te weining erkenning voor zijn werk , kan zich probleemloos omtoveren tot een ander personage net zoals bv Al Pacino dat doet. (zie : Snatch , 21Grams , Sin City , Traffic...)
2. Sean Penn : Geniaal! Hoort nu al thuis in het rijtje Pacino/De Niro.
3. Johnny Depp : Zelfde verhaal als Del Toro.
4.Ed Norton : Fight Club , American History X , 25th Hour , Primal Fear , Red Dragon , The Illusionist , .... maakte nog maar 17 films maar heeft er al verdomd veel toppers tussen , nog redelijk jong hij word een grote.
Jason Statham...Niet echt ondergewaardeerd misschien, maar toch benoemenswaardig omdat ik hem in meer films wil zien...Ik vind hem echt masculine...
Turkish: **** me, hold tight. What's that?
Tommy: It's me belt, Turkish.
Turkish: No, Tommy. There's a gun in your trousers. What's a gun doing in your trousers?
Tommy: It's for protection.
Turkish: Protection from what? "Zee Germans"?

Avi: Should I call you Bullet? Tooth?
Bullet Tooth Tony: You can call me Susan if it makes you happy.
Edward Norton is overschat speeld altijd net als Affleck van die simpele rolletjes.

onderschat:
Jim Carey. Die kerel is meer dan een gekkebekketrekker hij is geniaal
Charlie Sheen. Spijtig dat ie aan lager wal is geraakt en nu enkel nog gecast wordt voor de comedies
Overschat:
Ongeveer iedere zanger(es) die de overstap maakte naar het witte doek, op een enkeling na...
Voor de rest kan ik me wel vinden in Santino z'n lijstje
Onderschat? Door wie dan? Iedere beetje liefhebber is er toch over eens dat dit goede acteurs zijn, en wat mensen denken die vinden dat Mel Gibson, van Damme en Stalone geweldige acteurs zijn is niet zo heel erg boeiend lijkt me zo.
Edward Norton is overschat speeld altijd net als Affleck van die simpele rolletjes.

![]()
Edward Norton
Primal Fear
American History X
Fight Club
The Score
Red Dragon
25th Hour
...enz
... veel uiteenlopende personages , lijkt me niet echt "simpel"![]()
Wie is in jou ogen de meest over en onderoverschatte acteur/actrice?
Dit zijn mijn keuzes :
Overschat
Update
1. Kevin Spacey : zwaar overschat , speelt vaak "zichzelf" zie niet in waarom hij zoveel erkenning krijgt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
onderschat:
Jason Statham (revolver, crack, the transporter, italian job,...)
-vind ik persoonlijk een zeer goede acteur
Kevin Spacey vind ik een uitstekend acteur...
Wie is in jou ogen de meest over en onderoverschatte acteur/actrice?
Dit zijn mijn keuzes :
Onderschat
1. Benicio Del Toro : Krijg veel te weining erkenning voor zijn werk , kan zich probleemloos omtoveren tot een ander personage net zoals bv Al Pacino dat doet. (zie : Snatch , 21Grams , Sin City , Traffic...)
2. Sean Penn : Geniaal! Hoort nu al thuis in het rijtje Pacino/De Niro.
3. Johnny Depp : Zelfde verhaal als Del Toro.
![]()
4. Ed Norton : Fight Club , American History X , 25th Hour , Primal Fear , Red Dragon , The Illusionist , .... maakte nog maar 17 films maar heeft er al verdomd veel toppers tussen , nog redelijk jong hij word een grote.
![]()
Update
5. Kevin Bacon : Heeft veel talent , kon zin ook probleemloos transformeren (Mystic River , Sleepers , JFK) kies jammergenoeg vaak voor de foute films.
Overschat
Update
1. Kevin Spacey : zwaar overschat , speelt vaak "zichzelf" zie niet in waarom hij zoveel erkenning krijgt.
2. Tom Cruise : Paar leuke films maar nog geen "waw-prestatie" tot nu toe.
3. Ben Affleck : Teert nog altijd op het succes van Good Will Hunting (1998 , Oscar gewonnen samen met MD voor het schrijven ervan)