Fitness Seller

Meest over en onderschatte acteur/actrice?

ok maar daar draait het niet om: ik vind dat hij perfect naar waarde geschat wordt en niet over- of ondergewaardeerd is.

overgewaardeerd is in mijn ogen Brad Pitt..

Denk maar aan Fightclub en American History X

+ Primal Fear.
Hij had trouwens ook veel kans om in [IMDB]man on the moon[/IMDB] te spelen, maar de regisseur koos voor Jim Carrey omdat die bekender was.

le gout on ne dispute pas :)

• Topic Starter Topic Starter
De vraag is natuurlijk ging hij naar de gevangenis of niet ? ? ?

volgens de regisseur wel

zou zonde zijn: al die wonden voor niets :)

Ik vind Jason Statham ook een echte topper, Snatch, The Transporter 1, Transporter 2 vond ik als er film "erover" maar hij acteert wel goed. In Cellular en Italian Job is ie ook goed:).
The Rock (Dwayne Johnson) is ook fantastisch in The Rundown en Walking Tall.
Josh Hartnett is een p*ssy, kan er niet aandoen, ik vind hem niet zo goed.

onderschat: willem dafoe en christopher walken.
overschat: pitt en dicaprio

Brad Pitt zet meesterlijke rollen neer in 12 Monkeys, Fightclub, Seven, Sleepers, Snatch etc. Hij heeft alleen het 'nadeel' dat hij nogal goed bij de vrouwen ligt. Veel filmliefhebbers dragen hierdoor een gekleurde bril. Zo ook met Dicaprio, al vind ik die niet zo goed als Pitt, die heeft ook dat imago, en Titanic natuurlijk..

Brad Pitt zet meesterlijke rollen neer in 12 Monkeys, Fightclub, Seven, Sleepers, Snatch etc. Hij heeft alleen het 'nadeel' dat hij nogal goed bij de vrouwen ligt. Veel filmliefhebbers dragen hierdoor een gekleurde bril. Zo ook met Dicaprio, al vind ik die niet zo goed als Pitt, die heeft ook dat imago, en Titanic natuurlijk..

Ik zeg niet dat het slechte acteurs zijn, maar je moet toegeven dat het bedrag dat ze krijgen niet in verhouding staat met karakterkoppen als dafoe en walken.

Ik heb niet zo heel veel films van Walken gezien, maar ik vind hem niet echt geweldig.

Ik kan me niet herinneren dat hij ooit een hoofdrol heeft gespeeld, maar zijn bijrolletjes als bad guy zijn altijd meesterlijk, ook kan hij gerust een b-film (waar hij praktisch altijd voor gecast wordt) op zijn eentje dragen.

Denk maar aan Fightclub en American History X

History X is een bout film komt absoluut niet geloofwaardig, hij komt niet over als een rascist in de film. Kan die wat van leren van Denzel washington toen die Malcom X speelde of Tim roth in Hoodlum[is ook een bout film maar Roth laat zien wat een rascist is, dat is acteren.

History X is een bout film komt absoluut niet geloofwaardig, hij komt niet over als een rascist in de film. Kan die wat van leren van Denzel washington toen die Malcom X speelde of Tim roth in Hoodlum[is ook een bout film maar Roth laat zien wat een rascist is, dat is acteren.

Echt hoor ik snap niet dat je dat zo kan zien. Hij was waanzinnig goed in die film.

• Topic Starter Topic Starter

komaan dit kan je niet menen?

bah dafoe, die moet altijd de verwijfde kerel uithangen in elke rol... echt niet te doen

Terug
Naar boven