XXL Nutrition

Meet bij XXL NUTRITION op 4 februari

Kies:


  • Totaal stemmers
    40

Bezoekers in dit topic

Natuurlijk. Lamlul :roflol:
Mentat
Screenshot_2022-10-31-08-59-55-33_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
BB_ we hebben je gemist op de meet. Kom je dit keer wel?

Lesje crypto erbij en we hebben een totaalpakket
 
Misschien interessant, als we vanuit deurne naar veldhoven rijden kom je door Helmond letterlijk langs de mac, kfc en burger king 🫡
 
Het is me duidelijk wat de voorkeur is. Mensen willen ook graag trainen. Ik ga even contact opnemen met muscletotaal. Ik had van René al twee datums gekregen voor in januari. Als dit voor muscletotaal ook goed is, open ik een poll met de twee datums. Uiteraard mag diegene die alleen naar XXL wil komen en niet wil trainen ook gewoon komen.
 
Als Mentat komt ben ik in, vind ik interessanter dan bij XXL kijken :roflol:
Zonder de toevoeging "no homo" moet ik hier volgens de forum-regels toch wat ongemakkelijk van worden, hoewel het enorm vleiend is.

Dat is wel een heel goede trainingsmotivatie, nu durf ik tot januari helemaal niets meer te doen, dan heb ik tenminste een excuus!
 
Zonder de toevoeging "no homo" moet ik hier volgens de forum-regels toch wat ongemakkelijk van worden, hoewel het enorm vleiend is.

Dat is wel een heel goede trainingsmotivatie, nu durf ik tot januari helemaal niets meer te doen, dan heb ik tenminste een excuus!
Ben wel benieuwd of jij ook daadwerkelijk traint of net als Steks niet traint en enkel lid bent om over de politiek en andere aanverwante onderwerpen te discussiëren.
 
Zonder de toevoeging "no homo" moet ik hier volgens de forum-regels toch wat ongemakkelijk van worden, hoewel het enorm vleiend is.

Dat is wel een heel goede trainingsmotivatie, nu durf ik tot januari helemaal niets meer te doen, dan heb ik tenminste een excuus!
Ter verduidelijking,
FULL HOMO
 
Ben wel benieuwd of jij ook daadwerkelijk traint of net als Steks niet traint en enkel lid bent om over de politiek en andere aanverwante onderwerpen te discussiëren.
Vanaf mei dit jaar door omstandigheden helemaal niets meer gedaan in de gym of hardlopen, maar de jeuk en gunstige voortekenen in de agenda zijn er wel.

Ik krijg voortdurend ongetwijfeld goed bedoelde "complimenten" dat ik ben afgevallen, terwijl ik steeds meer op een marathonloper ga lijken. Dolf Jansen is niet mijn idee van peak performance!

Broeken kopen is wel een stuk makkelijker, datdanweerwel.

Huidige status: DnELAA (Doesn't Even Lift At All)
 
Ben wel benieuwd of jij ook daadwerkelijk traint of net als Steks niet traint en enkel lid bent om over de politiek en andere aanverwante onderwerpen te discussiëren.
Hij traint nog minder dan mij, ik ga straks gewoon weer hoor.
 
Zonder de toevoeging "no homo" moet ik hier volgens de forum-regels toch wat ongemakkelijk van worden, hoewel het enorm vleiend is.

Dat is wel een heel goede trainingsmotivatie, nu durf ik tot januari helemaal niets meer te doen, dan heb ik tenminste een excuus!
We gaan gewoon allebei en dan mogen ze raden wie wie is.
 
Mogen dikke mensen ook komen? :-)
 
We gaan gewoon allebei en dan mogen ze raden wie wie is.
Denk je dat ze dan nog willen, twee van die betweters erbij om de sfeer te maken?
 
Laatst bewerkt:
Beetje een indicatie welke maand deze meet ongeveer plaats gaat vinden? Dan hou ik er rekening mee
 
Back
Naar boven