Fitness Seller

Meet bij XXL NUTRITION op 4 februari

Peiling Peiling Kies:

• Totaal stemmers
    40
  • Peiling gesloten .
Je snapt neem ik aan dat ik niet 30 minuten ga omrijden om iemand op te pikken naast dat ik de volgende dag gewoon weer moet werken als het de 21ste wordt.

Naast dat de 21ste ook nog m'n verjaardag is.
Kinderachtig, je kan best wel even een kleine 6 uur in de auto zitten

:o:o:o

Als ik de mogelijkheid vind, kom ik dus ook af. Vertrek van omgeving Antwerpen uit België en rijd gratis (tankkaart), kan dan nog wel wat volk meepakken :D
Maar eerst zien of ik kan, weet ik pas kort ervoor :rolleyes:

14/21 januari?
Eventueel ook een tijdstip al bekend?

Ik heb ingestemd met 21 januari

Ik kom met mijn gezin. De kids houden er altijd van mijn bestellingen open te doen, en kiezen dikwijls goodies mee. Kwestie van goede opvoeding te geven.

Is er al een definitieve datum bekend? Mijn vrouw moet dan vrij nemen zodat er iemand voor de kids is.

Vroeg me hetzelfde af. Moet ook wat dingen proberen te regelen op 't werk.

Nog dik twee maand de tijd 😅

@wovano hoe ziet de dag er ongeveer uit? Eerst xxl en wat eten, trainen en daarna nog ergens eten?
Of eerst trainen en dan xxl en eten daar is het avond eten?
Dag ervoor word ik getatoeëerd, dus weet niet of ik mee train, maar xxl en eten lijkt me erg gezellig 👌🏼

• Topic Starter Topic Starter
Is er al een definitieve datum bekend? Mijn vrouw moet dan vrij nemen zodat er iemand voor de kids is.
Zie OP :)

@wovano hoe ziet de dag er ongeveer uit? Eerst xxl en wat eten, trainen en daarna nog ergens eten?
Of eerst trainen en dan xxl en eten daar is het avond eten?
Dag ervoor word ik getatoeëerd, dus weet niet of ik mee train, maar xxl en eten lijkt me erg gezellig 👌🏼
Eerst trainen en dan bij xxl rondleiding + eten

Terug
Naar boven