XXL Nutrition

meeting in Hillegom

jullie zijn toppers! Wordt weer een leuk klubje zo.

bij mij staan geloof ik rug- triceps- buik op het programma....
zijn er nog meer liefhebbers -- of gaan we meer met zijn allen iets doen

Ik hou wel alle spiertjes beschikbaar en trainbaar op zaterdag :p

Ik hou wel alle spiertjes beschikbaar en trainbaar op zaterdag :p

Ik heb eigenlijk benen staan maar ik houd ook gewoon alles beschikbaar. Doe donderdag nadat ik wakker ben om 16:00 borst/ triceps, vrijdag rug/ biceps en zaterdag gewoon van alles. Doe ik benen zondag wel. Komt goed.

Leek me leuk om erbij te zijn en jullie allemaal te ontmoeten, maar jongens, pfff... 10:00 trainen op een zaterdagochtend? :eek: ??? Zijn jullie allemaal ochtendmensen of zo? :p ;)

Ik laat me inspireren! :D ben toch nog redelijk nieuweling... :o

enne.. Poison.. ben nu al laat op.. ;) hahaha

Je vrouw komt niet kijken om je te steunen Ron?

+1 belachelijk

Ook al heeft ze er niks mee dan kan ze je toch supporten?

Kan haar niet dwingen he. :o Ze vind het niks dus komt ze niet ook, zie het probleem niet zo. :cool:

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 07:05 ----------

Leek me leuk om erbij te zijn en jullie allemaal te ontmoeten, maar jongens, pfff... 10:00 trainen op een zaterdagochtend? :eek: ??? Zijn jullie allemaal ochtendmensen of zo? :p ;)

Leek je leuk. Gewoon komen erg nuttig en gezellig en je spieren zullen je dankbaar zijn. :D

Ron daar gaat het toch niet om?
Als dansen haar passie is ga jij toch ook kijken bij een uitvoering?
(Ook al vind jij er geen reet aan)

Maar als jou niks uitmaakt prima ja.

Ik kijk zaterdag wel wat ik ga doen
Vanavond staat eigenlijk rug/biceps op het menu en zaterdag borst/triceps
Maar ik kan dat ook zo omgooien hoor, aan de andere kant als iedereen de rug wil trainen dan heb je om 10.00 uur al een file in de sportschool.
We zien wel, ik ben geen prof en heb geen strak schema dus hoe of wat ik train dat maakt niet zo veel uit
Het gaat Zaterdag ook niet zo zeer om wat je doet... maar meer dat je er bent en dat je lol hebt.

Grosje, ik zie ook wel wat ik doe. Je hebt gelijk dat we anders in file staan. Anders doen de profs volgens schema ( en gezelligheid trainen en de rest wat hij/zij wilt trainen ofzo.

Heel veel plezier allemaal! Belooft volgens mij een geweldige trainingsessie te worden :)

En Mack waar ben jij dan??

Het wordt zeker een hele leuke dag want buiten William en Ray komen er nog veel meer atleten van mij.....

En ach wat is te vroeg?? ik stond om 6u `s morgens bij Gold`s om met Charles te trainen...en ikke is echt geen ochtend mens....

Vorige keer in Haarlem was het heel gezellig en vooral ongedwongen.
Iedereen deed lekker wat hij wou en ondertussen kan je ook genoeg kletsen en ervaringen delen
Elke sporter bleef in zijn waarde of je nu groot, klein, dun, sterk of slap was het maakt allemaal niets uit
Uiteindelijk is iedereen op zijn eigen manier bezig met zijn hobby en/of doel en dat is leuk om te zien en te horen
Ik denk dat het nu nog leuker gaat worden omdat er wel een paar echte toppers bij zijn waar je veel van kan leren.
ik wil in ieder geval op de foto met iedereen toch een soort van trophee :)

Speciaal voor jou hebben we de Peanuthead Avondspecial. Een heuse 1-op-1 training met Peanuthead om 10 uur in de avond inclusief aperitiefje.

En Mack waar ben jij dan??

Het wordt zeker een hele leuke dag want buiten William en Ray komen er nog veel meer atleten van mij.....

En ach wat is te vroeg?? ik stond om 6u `s morgens bij Gold`s om met Charles te trainen...en ikke is echt geen ochtend mens....

Gezellig :) en pas ik dan nog wel op de foto met mijn 1.72 cm en 74 kg tussen al die spierbonken of verdwijn ik dan tussen al dat spiergeweld :p

• Topic Starter Topic Starter
Grosje... jij ziet er vast weer geweldig uit zaterdag!

Je moet niet vergeten, wij amateurtjes gaan trainen met Macha's top atleten, dan is het toegestaan als wij niet uitblinken in spiermassa.

ja stiekem ben ik onwijs gegroeid en zie ik er uit alsof ik nog maar 20 ben
Ik ben nu alleen al aan het oefenen om de hele tijd mijn buik aan te spannen
pfff valt niet mee.

geintje :)

.

Gezellig :) en pas ik dan nog wel op de foto met mijn 1.72 cm en 74 kg tussen al die spierbonken of verdwijn ik dan tussen al dat spiergeweld :p
Ik kan achter jou schuilen hoor! :p

@Mascha,
Ik had een tijdje geleden gevraagd of ik ook mijn vp zaterdag kon laten bepalen.
Zou dat nog kunnen? dan heb ik een echte startwaarde. :)

Laatst bewerkt:
Jaaa!! Ik wil ook mijn VP meten, mag ook handmatig :P *wink wink* ;)
Alleen graag niet door Ron of Grosje :p

als je er zo uit ziet dan heb je iets te veel vet
vreemd is het wel dat er benen uit haar .... groeien

Terug
Naar boven