Fitness Seller

meeting in Hillegom

Ok ok Ron, jij mag handmatig mijn vet meten.
But first you will have to buy me dinner!! :p

Meestal weet ik als ik in iemands zijn billen knijp gelijk hoeveel vet% die persoon heeft
Dus dames niet schrikken als je zoiets voelt want ik bedoel daar niets mee... ben alleen het vet% aan het meten

:p

.

Hahaha grapjas;)

Ik zou niet durven hoor ;)
en als ik het toch doe dan zoek ik wel een slappe dame uit (dan komt die klap niet zo hard aan)

Ik heb er zin in. Dit wordt weer helemaal gaaf.

Moet je als man 40 plus zijn om mee te doen? :(

Moet je als man 40 plus zijn om mee te doen? :(

Nee hoor. Maar je praat niet over meisjes maar over vrouwen. :p
Als iemand zegt later dan bedoelt hij ook later en niet doei. :p
Swag kennen wij niet, zwagers wel. Yolo is onbekend een jojo is een rond ding aan een touwtje. :p
Als je je daarin kan verplaatsen dan zit je goed. ;)

Dus nee is niet voor 40+ en ook niet voor midlife crisis hebbende oudere jongeren.
Het is voor mensen met passie voor BB. En je moet gewoon leuk zijn. Niet met oordopjes meedoen bv :rolleyes:

Nee hoor. Maar je praat niet over meisjes maar over vrouwen. :p
Als iemand zegt later dan bedoelt hij ook later en niet doei. :p
Swag kennen wij niet, zwagers wel. Yolo is onbekend een jojo is een rond ding aan een touwtje. :p
Als je je daarin kan verplaatsen dan zit je goed. ;)

Dus nee is niet voor 40+ en ook niet voor midlife crisis hebbende oudere jongeren.
Het is voor mensen met passie voor BB. En je moet gewoon leuk zijn. Niet met oordopjes meedoen bv :rolleyes:

:(

ik heb gehoortoestellen :'(

Ik zou niet durven hoor ;)
en als ik het toch doe dan zoek ik wel een slappe dame uit (dan komt die klap niet zo hard aan)
Hmmm... ik mag nog wel niet veel spier hebben... maar kan toch nog een aardige linkse geven. :D
Maar ben wel benieuwd nu eindelijk eens naar mijn vet%.
weegschaal zegt 27%, Biamed 8%, schattingen 20%... maar ben nu wel erg benieuwd... dus laat je mening maar voelen. :roflol:
en ik beloof ik zal niet hard slaan.;)

Ik vind het steeds gezelliger klinken! :) Ik kom wel zaterdag. Wil jullie graag ontmoeten en ik ben ook erg benieuwd naar Mascha en haar atleten!

Als ik er niet ben, dan heb ik door mijn wekker heen geslapen :zzz: :o
Het zou niet de eerste keer zijn... :o:o:o

Ik vind het steeds gezelliger klinken! :) Ik kom wel zaterdag. Wil jullie graag ontmoeten en ik ben ook erg benieuwd naar Mascha en haar atleten!

gezellie!!! :)
enne.. ook effe je telefoon zetten op wekken he! ;)

• Topic Starter Topic Starter

Top ik heb je erbij gezet op de eerste pagina!
Zorg maar dat je vijrdag optijd naar bed gaat..... en dan slapen hé!!!

Joh gewoon komen.. en we zien wel wat we daar uitspoken..oja..kletsen is geen tijd voor:P *kuchhhhhh*

Die mag je dan in. Maar laat er geen muziek in komen he. :)

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 19:02 ----------

Ik kan niet slapen van de spanning. :shake:
En na dat trainen wil ik ook ff :eating: Kijken of mijn trainer het eens kan zijn met :fries::burger::bierbang:

Lekkere patatje oorlog als post-workout kan toch :p

Hmmmmmmmm oorlog zou het wel eens kunnen worden Ron ... Patatje vind hij vast niet goed
Maar we krijgen toch taart en bier van Dinkey ?
Dus rijst kip enz enz kan je gewoon thuis laten

Mmmm....post-workout bier :P

Terug
Naar boven