3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok ok Ron, jij mag handmatig mijn vet meten.
But first you will have to buy me dinner!!![]()

Midlife crisis is genoeg.

Nee hoor. Maar je praat niet over meisjes maar over vrouwen.
Als iemand zegt later dan bedoelt hij ook later en niet doei.
Swag kennen wij niet, zwagers wel. Yolo is onbekend een jojo is een rond ding aan een touwtje.
Als je je daarin kan verplaatsen dan zit je goed.
Dus nee is niet voor 40+ en ook niet voor midlife crisis hebbende oudere jongeren.
Het is voor mensen met passie voor BB. En je moet gewoon leuk zijn. Niet met oordopjes meedoen bv![]()
Hmmm... ik mag nog wel niet veel spier hebben... maar kan toch nog een aardige linkse geven.Ik zou niet durven hoor
en als ik het toch doe dan zoek ik wel een slappe dame uit (dan komt die klap niet zo hard aan)

gezellie!!!Ik vind het steeds gezelliger klinken!Ik kom wel zaterdag. Wil jullie graag ontmoeten en ik ben ook erg benieuwd naar Mascha en haar atleten!
Als ik er niet ben, dan heb ik door mijn wekker heen geslapen![]()
Het zou niet de eerste keer zijn...

Ik vind het steeds gezelliger klinken!Ik kom wel zaterdag. Wil jullie graag ontmoeten en ik ben ook erg benieuwd naar Mascha en haar atleten!
Als ik er niet ben, dan heb ik door mijn wekker heen geslapen![]()
Het zou niet de eerste keer zijn...
Ik bereid me voor met een halfje zopiclon...Zorg maar dat je vijrdag optijd naar bed gaat..... en dan slapen hé!!!
wel effe uitgerust zijn. 

Kijken of mijn trainer het eens kan zijn met