Fitness Seller

meeting in Hillegom

Ik vind t altijd weer leuk om een gezicht achter de naam te zien, ben benieuwd.
Leuk Poison dat je ook komt!!

Oh ja? Naar welke gezichten ben je benieuwd dan?

gezellie!!! :)
enne.. ook effe je telefoon zetten op wekken he! ;)
Nou, de telefoon is juist mijn wekker! :D Ik word meestal ook wakker gebeld door een televerkoper of, erger, door een klant... :p Maar ik heb er twee, ik zal ze allebei zetten, met een kwartiertje verschil tussen... moet goed gaan! ;)

Top ik heb je erbij gezet op de eerste pagina!
Zorg maar dat je vijrdag optijd naar bed gaat..... en dan slapen hé!!!
Thanks :) Op tijd naar bed gaan schiet niet op, ik val toch niet in slaap. Ik ben een rasechte nachtuil, zit helemaal in het nachtritme, werk tot laat door en slaap niet voor 04:00. :o Dan maar een wat korter nachtje hè ;) Als jullie maar geen PR's van me verwachten zaterdag! :D

Die mag je dan in. Maar laat er geen muziek in komen he. :)

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 19:02 ----------

Ik kan niet slapen van de spanning. :shake:
En na dat trainen wil ik ook ff :eating: Kijken of mijn trainer het eens kan zijn met :fries::burger::bierbang:
Damn Ron, dat mag ik allemaal niet! :mad: Ik heb nog een fotoshoot voor een contest op de 27e, ja? ;) Ik neem dus wel gewoon mijn rijst&kip&broccoli mee, tenzij we ergens gaan eten waar ze dat ook serveren, dan is't ook goed. :)

Ik vind t altijd weer leuk om een gezicht achter de naam te zien, ben benieuwd.
Leuk Poison dat je ook komt!!
Thanks! Ik had je nog niet bedankt voor jouw PM over de meet, ik wist ook niet of ik erbij zou kunnen zijn, maar bedankt dus dat je mij over de meet verteld hebt :) Vind ik ook heel leuk!

Ik zie alleen maar strakke damesbuiken op de avatars.. Willen jullie ons vetbuiken
wat vertellen soms?

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik doe niet zo lullig
Show what you got
Ik heb een sixpack dus ik zal hem laten zien ook
Voorproefje alvast

ONZIN HOOR

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 08:21 ----------

Praat voor jezelf he Grosje. Ik zit in de voorbereiding dus mag nog een buikje hebben. :D

Ik ben ook niet strak Ron
als ik de boel aanspan dan ziet het er aardig uit maar 24/7 je spieren aanspannen dat red ik niet :)
Maakt ook allemaal niet uit... ook niet voor de dames die nog last van een beschermlaagje hebben ;) .... we zijn nu eenmaal geen prof en met mijn leeftijd 50 (volgende week ben ik alweer 51) kan je ook niet meer verwachten dat je zo strak als een 20 jarige er bij loopt.
ik heb er in ieder geval zin in.
Morgenochtend om 9 uur pik ik in Den Haag 3nigma op en dan zijn we er rond 10.00 uur.

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 08:23 ----------

In dat opzicht val ik enorm in het niet hoor. I.i.g qua showen niks

:) was ook maar een geintje hoor
Ik vind die strakke buiken erg mooi maar heb er zelf ook geen, dus no wories
Mijn 6 pack is verlegen en verstopt zich nog onder een laagje vet

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 08:24 ----------

oow is dat zo... ik weet nergens van

ben je niet jarig dan :eek:

Laatst bewerkt:
Nou mijn ava is ook met behoorlijke spieraanspanning hoor.
Gewoonlijk is dat buikje ook verstoppertje aan het spelen. :o

Maar zin in morgen! :D
alleen hopen dat ik dat niet weer om 5:00 klaarwakker ben zoals vandaag

Ik zal naar jullie zwaaien Grosje als ik jullie omhult in stofwolken passeer in mijn enorme bolide. Moet je niet net knipperen want dan ben ik al voorbij :-p. Ik kom vanuit leiden namelijk

Ik zal naar jullie zwaaien Grosje als ik jullie omhult in stofwolken passeer in mijn enorme bolide. Moet je niet net knipperen want dan ben ik al voorbij :-p. Ik kom vanuit leiden namelijk

Ik zwaai wel naar elke auto die voorbij komt;)

Ik ga naast Grosje staan met een bord dat zegt: "Ik ken hem niet!" :D

Ummm.....what is stupid? :scratch:

Ben een beetje zenuwachtig. Als ik naar wedstrijden ga kijken vond ik dat ook wel eng maar is anders. Ken ook niemand dan dus zit in mijn remy dan. Maar morgen is anders

Ben een beetje zenuwachtig. Als ik naar wedstrijden ga kijken vond ik dat ook wel eng maar is anders. Ken ook niemand dan dus zit in mijn remy dan. Maar morgen is anders
komt echt wel goed hoor. :) ik ken eigenlijk ook alleen Ron....
Het wordt gewoon gezellig hoor! We zijn onder elkaar dus lekker jezelf zijn oke? :)
bij ons kan en mag dat! ;)

Terug
Naar boven