AndroidHealthClinic

meeting in Hillegom

Bezoekers in dit topic

ik heb hem nog niet gezien... Als je hem alsnog vind dan graag. Zo niet maakt het ook niet uit. Was gewoon benieuwd. Zo vaak zie je geen foto van jezelf als je traint. :d



bedoel je deze
helaas geen andere foto's geschoten

DSCN0636.jpg
 
Tja 3 posts met foto's geplaatst dus er zit van alles wat bij denk ik
Sta er alleen zelf niet op... maar goed ik vind de foto naast Mascha erg leuk
In de 5 minuten dat ik met haar gesproken heb kwam ze erg relaxt en vriendelijk op mij over
Gek dat je haar ineens zo naast je ziet terwijl je eerst alleen maar foto's in de BB bladen van haar voorbij zag komen
Had het idee dat zij zelf het meest geniet van de sporters om haar heen in haar sportschool
Mascha als je dit leest... je bent een topmeid
 
de hele tijd foto's maken is ook niet leuk, en ik was zelf mijn fototoestel vergeten dus..
Maar thx voor het compliment dat maakt het helemaal goed:p

Gozer wij hebben elkaar toch ook nog gesproken? De boxer toch? ik was degene met de kleine man samen...

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 02:15 ----------

Tja 3 posts met foto's geplaatst dus er zit van alles wat bij denk ik
Sta er alleen zelf niet op... maar goed ik vind de foto naast Mascha erg leuk
In de 5 minuten dat ik met haar gesproken heb kwam ze erg relaxt en vriendelijk op mij over
Gek dat je haar ineens zo naast je ziet terwijl je eerst alleen maar foto's in de BB bladen van haar voorbij zag komen
Had het idee dat zij zelf het meest geniet van de sporters om haar heen in haar sportschool
Mascha als je dit leest... je bent een topmeid
She likes big dudes...:cool:
 
Het was een eer om jullie allemaal te ontmoeten :)
Mascha was vriendelijk als ik weet niet wat! Een doodgewone vrouw zonder enige kapsones (qua gedrag) :yes:
Ray Simon.....ziet groter uit dan ik had gedacht :eek!:
Big Ron en Kitten hadden een benentraining van hun leven gehad :cool:
En atleten van Mascha waren ook wel heel aardig en chill, sommige kwamen gewoon naar ieder toe....netjes handje geschud, zich voorgesteld, klein babbeltje gedaan. Vind ik wel heel netjes van ze :rolleyes:
En met de rest hebben we gewoon leuk getraind en gebabbeld :cool:
Oh ja....Miss H en Poison, die tillen geen vrouwelijke gewichten op hoor :thumbs: Het was zo erg dat op gegeven moment moest ik wat hoger in gewichten gaan, anders stond ik voor schut :P
 
Oh ja....Miss H en Poison, die tillen geen vrouwelijke gewichten op hoor :thumbs: Het was zo erg dat op gegeven moment moest ik wat hoger in gewichten gaan, anders stond ik voor schut :P
Had je toch met mij moeten trainen he! :p
 
Dank jullie voor de gezellige dag.
Ik heb erg genoten van jullie enthousiasme en gezelligheid. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk goed bezig met de sport, ieder op zijn eigen niveau en leergierig genoeg om dat niveau steeds hoger te brengen.

En top dag en de deuren van mijn sportschool staan voor herhaling open :D
 
Goed bezig? Op de foto's sta je alleen maar te lullen met ze... ;)
 
Gym ziet er ook super uit. Ga zeker de volgende keer mee:p
 
Gozer wij hebben elkaar toch ook nog gesproken? De boxer toch? ik was degene met de kleine man samen...

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 02:15 ----------


She likes big dudes...:cool:

Hahaha tja die zal ze ook vast vaak ontmoeten in haar wereldje
Aardige meid hoor en ik was toch wel onder de indruk van haar
Heb jou niet gesproken maar zag wel een reus trainen met een baby, was jij dat?
Welke spieren trainde je nu met dat duwen van de buggy :D geintje hoor.. Respect voor je fysiek
 
Vond het wel gaaf om met chains te trainen, dat is echt heel anders. Lijkt wel hardcore als je de bekende boekjes moet geloven. :lifter:
Ik heb met Poison even gesproken over haar road to victory. :thumbs: Meid je bent een doordouwer. Echt grote respect voor je.
Trouwens voor de andere niet minder respect natuurlijk. :D
Kitten je bent lekker bezig, maar niet te snel willen meid. Het kost gewoon tijd en geef het dat dan ook. Je focus is er dus de rest komt goed. ;)
Mascha wat een top figuur heb je. :engel: Weinig met je gesproken maar dat komt nog wel. En Wiliam pffff wat een kogels van een schouders zeg. :haar: De rest ook natuurlijk maar die kogels vallen direct op. Aardig gast ook. GJM niet mee gesproken maar je lijf maakt indruk, top. :eek:
MaxBiaggi dude je bent groot. Kanonnen van armen. Je Wheels niet in actie gezien, maar die zullen niet achter lopen. Maar wat heb jij een ruimte nodig als je aan het eten bent. :roflol: :eating:

Ik geniet nog na van deze mooie bijeenkomst. Volgende keer weer lijkt me. Mascha dan wel buiten je normale openingstijden dan kunnen we aansluitend wokken. :laugh: :lol: :eatmeat::meal:
 
Ik vond echt iedereen van dbb er goed uitzien. Achteraf had beetje spijt dat ik niet zwaar ben gaan trainen als in uitsloven maar dat had niet gepast onder de omstandigheden. Was namelijk echt leuke groep en dan heb ik die behoefte niet. En er hing geen uitsloofsfeer. Dat vond ik ook super. Volgende meeting ben ik er ( hopelijk minder verlegen) bij.

Ow en Grosje? Spierpijn nog van al dat kwekken haagse harry?
 
Inderdaad een gezellige groep en gezellige mensen met passie voor de sport zijn altijd welkom. :D
Nieuw, oud, jong, bejaard alles is welkom. Heb respect voor elkaar en je verdient respect terug. :rolleyes:
Kritisch mag bitchen niet. Lachen noodzakelijk, steunen de normaalste zaak van de Wereld. :D
 
Supergave foto's _O_ Dinky nog gefeliciteerd! Als ik er op m'n 51e zo uitzie ben ik een gelukkige vrouw.
Ziet er in ieder geval naar uit dat de meeting meer dan geslaagd was, good job :)
 
thanks Masego... tja hoe je eruit ziet op je 51ste...
je kan het niet helemaal zelf bepalen. Maar : BB helpt
 
Ik vond echt iedereen van dbb er goed uitzien. Achteraf had beetje spijt dat ik niet zwaar ben gaan trainen als in uitsloven maar dat had niet gepast onder de omstandigheden. Was namelijk echt leuke groep en dan heb ik die behoefte niet. En er hing geen uitsloofsfeer. Dat vond ik ook super. Volgende meeting ben ik er ( hopelijk minder verlegen) bij.

Ow en Grosje? Spierpijn nog van al dat kwekken haagse harry?


Sorry die kaken van mij die train ik regelmatig :)
Probeer ook even met iedereen uit de groep even contact te hebben, uitslovers zijn we allemaal niet en je valt met zo een meeting ook door de mand als je roept dat je 150 kg kan benchen en dan vervolgens net 60 haalt met een gezicht alsof je zit te poepen :eek:
Maar tijdens mijn eigen trainingen dan ben ik heel gefocust hoor en klets ik nauwelijks.
Maar het zou ook heel ongezellig zijn als iedereen alleen maar zou trainen en niets zou zeggen

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 12:29 ----------


Ja lach maar... ik heb nu gelijk de bijnaam haagse harry :)

geen problem hoor kan ik tegen
 
Een meet met een paar vrouwen en oude kerels is gemiddelde van dbb?

bish pls.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dam die topless gozer zit er best goed uit:o, nohom ooh wait.......

Wel tof om ook te zien dat jullie een leuke meet hebben gehad in Hillegom. En dat is ook het leuke aan BB, je deelt een passie met mensen. Samen meeten om elkaar te ontmoeten en die passie uit te oefenen is gewoon gaaf. Ben zelf een voorstander van meets, mogen er nog veel komen!!

Oh en ook leuk om de gezichten achter de nicknames te zien:)

Ps: let maar niet op skyblazer
 
Tnx Ron. Zie ook wel in dat het tijd kost maar wat zien de meiden er goed uit! Mannen ook maar is anders
 
Back
Naar boven