AndroidHealthClinic

meeting in Hillegom

Bezoekers in dit topic

Nice hoor

Zie William ook nog op achtergrond
Beest ook
 
DSCN0644.jpg


DSCN0642.jpg


DSCN0646.jpg


DSCN0648.jpg


DSCN0653.jpg


DSCN0654.jpg


DSCN0655.jpg


DSCN0656.jpg


DSCN0658.jpg
 
de generaal kijkt of het goed gaat :)


















DSCN0660.jpg


DSCN0663.jpg


DSCN0664.jpg


DSCN0667.jpg


DSCN0674.jpg


DSCN0676.jpg


DSCN0678.jpg


DSCN0679.jpg


DSCN0670.jpg
 
Leuk, leuk, leuk!!!!!!!! Iedereen ziet er geweldig uit vind ik.
 
Gvd wie is die mooi boy in tanktop van Gas?





IMG_3370_zps1df06eba.jpg



no-homo

Mooi Boy???????
armen groter tja ik wil alles wel groter hebben maar hard gaat dat niet meer
ik ga mijn best doen en hoop de volgende keer ook iets meer armen te kunnen laten zien
 
Mooi Boy???????
armen groter tja ik wil alles wel groter hebben maar hard gaat dat niet meer
ik ga mijn best doen en hoop de volgende keer ook iets meer armen te kunnen laten zien

Ketting en haarstijl zeggen genoeg ;)

Beetje hgh erbij dan?
 
He gros!
echt gaaf! was die foto van mijn chin ups nog gelukt? was effe benieuwd. :D
 
Oke dan ben ik een mooi boy.. ook best :)
 
Leuke foto's Grosje. Ziet er allemaal top uit. :thumbup:Als dit het gemiddelde van DBB is dan gaat het goed in Nederland.
Dit moeten we er maar inhouden. Volgende keer in de middag en dan afsluiten met een wok-etentje?? :meal:
 
Ziet er een leuke groep uit! :)



Wie zijn die 2 kerels naast masha? DBB leden?

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 22:44 ----------

Leuke foto's Grosje. Ziet er allemaal top uit. :thumbup:Als dit het gemiddelde van DBB is dan gaat het goed in Nederland.
Dit moeten we er maar inhouden. Volgende keer in de middag en dan afsluiten met een wok-etentje?? :meal:
Volgende x de meets mengen? :dunno:
 
Leuke foto's Grosje. Ziet er allemaal top uit. :thumbup:Als dit het gemiddelde van DBB is dan gaat het goed in Nederland.
Dit moeten we er maar inhouden. Volgende keer in de middag en dan afsluiten met een wok-etentje?? :meal:
Hahaha.. lekker wokken met vis en kip en champies! ;) ik ben IN!
 
Leuke foto's Grosje. Ziet er allemaal top uit. :thumbup:Als dit het gemiddelde van DBB is dan gaat het goed in Nederland.
Dit moeten we er maar inhouden. Volgende keer in de middag en dan afsluiten met een wok-etentje?? :meal:

Een meet met een paar vrouwen en oude kerels is gemiddelde van dbb?

bish pls.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die 2 naast mascha zijn indd dbb leden;)
 
Een meet met een paar vrouwen en oude kerels is gemiddelde van dbb?

bish pls.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Want? Het gaat over sport toch. Niet over leeftijd. Of zit je eigen leeftijd je in de weg. :trollface:
 
Want? Het gaat over sport toch. Niet over leeftijd. Of zit je eigen leeftijd je in de weg. :trollface:

Zeg alleen dat je retarded bent als je vind dat die meet een representatief gemiddelde van dbb geeft.
 
Zeg alleen dat je retarded bent als je vind dat die meet een representatief gemiddelde van dbb geeft.

Misschien zegt deze opmerking meer over jou. Ik heb het over beleving niet over feitelijke waarheden.
 
He gros!
echt gaaf! was die foto van mijn chin ups nog gelukt? was effe benieuwd. :D
Volgens mij zit hij er ergens tussen
Helaas zijn veel foto's toch bewogen omdat ik de flitser had uitgedaan (krijg je langere belichtingstijden)
Maar gelukkig geeft dit wel een aardig beeld hoe het was
 
Volgens mij zit hij er ergens tussen
Helaas zijn veel foto's toch bewogen omdat ik de flitser had uitgedaan (krijg je langere belichtingstijden)
Maar gelukkig geeft dit wel een aardig beeld hoe het was
Ik heb hem nog niet gezien... als je hem alsnog vind dan graag. Zo niet maakt het ook niet uit. was gewoon benieuwd. zo vaak zie je geen foto van jezelf als je traint. :D

heb hem al gevonden. :D helaas wel in lage stand.. hahaha...
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel een compliment om van jou te horen Ray. Leuk je weer te zien en het allerbeste op de AC, zal vast goed komen.

Hoorde dat je vriendin ook goed bezig is, al 30 kilo kwijt.

Thanks kerel, gaat zeker goed komen :) Ook leuk om jou weer eens te hebben gezien.

Klopt, ze gaat als een jekko :D
 
Leuke foto's Grosje. Ziet er allemaal top uit. :thumbup:Als dit het gemiddelde van DBB is dan gaat het goed in Nederland.
Dit moeten we er maar inhouden. Volgende keer in de middag en dan afsluiten met een wok-etentje?? :meal:

We zijn weer leuk bezig geweest
 
Back
Naar boven