Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

And you missed it.............................................again![]()

Nou Dat zou ik niet te hard zeggen want Gros heeft nog fotos gemaakt vandaar dat ik op gegeven moment er beetje mee klaar was..Sorryyyyy. . Je ziet er wel goed uit..maakt dat het een beetje goed dat ik geen foto's van je heb gemaakt?

Leuk om jou te ontmoeten, en ook maxbiaggi en Ray Simon - wat zijn jullie groot!
En Miss H, wat ben je toch sterk!
Grosje, 3nigma, Marina, Ron, Dinky... het was gezellig om met jullie te trainen en te babbelen tussen de setjes door. En nog gefeliciteerd Dinky, leuk dat je er toch was op je verjaardag!

Leuke foto's! Gaaf om ze hier terug te zien! Ik ben ook benieuwd naar de jouwe, grosje, maar eerst nog veel plezier op het strand!![]()
![]()
Het was echt erg gezellig, leuke gym ook - bedankt, Mascha!Leuk om jou te ontmoeten, en ook maxbiaggi en Ray Simon - wat zijn jullie groot!
En Miss H, wat ben je toch sterk!
![]()
Grosje, 3nigma, Marina, Ron, Dinky... het was gezellig om met jullie te trainen en te babbelen tussen de setjes door. En nog gefeliciteerd Dinky, leuk dat je er toch was op je verjaardag!
![]()
![]()
Klopt helemaal

Was het maar waar