MuscleMeat

meeting in Hillegom

• Topic Starter Topic Starter
ik heb maar een paar foto's.... maar toch een leuke aanvulling

IMG_0051_zps0a8fb615.jpg

Marina's eerste incline Bench press

IMG_0053_zps716bcb54.jpg

Miss H... Incline met 40kg

9d694d58-daf0-4948-8ae4-9059f26958da_zps563434a2.jpg
4b26ba47-db0e-404d-ba96-80a92d1f74f7_zps0cf28e24.jpg

en dat ben ikke ;)

ennnnn we zijn weer thuis.... pff ook nog file op de terugweg :-S
ik vond het een geslaagde meeting! erg leuk om iedereen dan ook in RL te spreken :-D
Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken dat ik lelijk op een foto sta want ik sta er niet op :-P
Ik heb er in ieder geval weer wat extra motivatie door gekregen!

Nou Dat zou ik niet te hard zeggen want Gros heeft nog fotos gemaakt vandaar dat ik op gegeven moment er beetje mee klaar was..Sorryyyyy. . Je ziet er wel goed uit..maakt dat het een beetje goed dat ik geen foto's van je heb gemaakt????

Ziet er gezellig uit

ja zal best, zorgen dat je er de volgende keer bij bent dan..trouwens er lag geen sneeuw hoor vandaag:P

Leuk jullie even kortstondig gezien te hebben.

Kon niet meetrainen - ontstoken schouder dus ben al even uit de running.

En nog ben je mega huge GJM :)

Leuk daggie vandaag en leuk een paar leden te hebben ontmoet. Helaas niet genoeg tijd gehad om iedereen te ontmoeten omdat ik zelf ook nogal druk was met trainen met Will. Vooral de muziek vond ik trouwens vandaag erg goed haha

Laatst bewerkt:
Dat is wel een compliment om van jou te horen Ray. Leuk je weer te zien en het allerbeste op de AC, zal vast goed komen.

Hoorde dat je vriendin ook goed bezig is, al 30 kilo kwijt.

Nou Dat zou ik niet te hard zeggen want Gros heeft nog fotos gemaakt vandaar dat ik op gegeven moment er beetje mee klaar was..Sorryyyyy. . Je ziet er wel goed uit..maakt dat het een beetje goed dat ik geen foto's van je heb gemaakt????

de hele tijd foto's maken is ook niet leuk, en ik was zelf mijn fototoestel vergeten dus..
Maar thx voor het compliment dat maakt het helemaal goed:p

Leuke foto's! Gaaf om ze hier terug te zien! Ik ben ook benieuwd naar de jouwe, grosje, maar eerst nog veel plezier op het strand! ;) :)

Het was echt erg gezellig, leuke gym ook - bedankt, Mascha! :) Leuk om jou te ontmoeten, en ook maxbiaggi en Ray Simon - wat zijn jullie groot! :bow: En Miss H, wat ben je toch sterk! :eek: :) Grosje, 3nigma, Marina, Ron, Dinky... het was gezellig om met jullie te trainen en te babbelen tussen de setjes door. En nog gefeliciteerd Dinky, leuk dat je er toch was op je verjaardag! :birthday: :hb:

Gvd wie is die mooi boy in tanktop van Gas?

IMG_3370_zps1df06eba.jpg

no-homo

Dat is Grosje AKA Big Ed. ;)

Leuke foto's! Gaaf om ze hier terug te zien! Ik ben ook benieuwd naar de jouwe, grosje, maar eerst nog veel plezier op het strand! ;) :)

Het was echt erg gezellig, leuke gym ook - bedankt, Mascha! :) Leuk om jou te ontmoeten, en ook maxbiaggi en Ray Simon - wat zijn jullie groot! :bow: En Miss H, wat ben je toch sterk! :eek: :) Grosje, 3nigma, Marina, Ron, Dinky... het was gezellig om met jullie te trainen en te babbelen tussen de setjes door. En nog gefeliciteerd Dinky, leuk dat je er toch was op je verjaardag! :birthday: :hb:

En maar 3 uur geslapen zei je toch?

sorry ben net terug van het familie feest dus laat met de reactie
heb snel even de beste foto's er op gegooid en ik hoop dat ik niemand daarmee te kort doet
Helaas heb ik ook veel foto's van mijn eigen trainingsgroepje gemaakt en te weinig rond gelopen
Getracht zoveel als ik kon rond te lopen en te babbelen met iedereen en toch ook nog tussen het trainen foto's te maken maar ik moet tot mijn spijt zeggen dat ik ook niet iedereen geschoten heb
Sorry.
Heb wel veel foto's dus misschien toch veel leuke foto's er bij.
Ik vond het weer erg gezellig en hoop dat we dit er een beetje in houden zo 1 of 2x per jaar

Laatst bewerkt:
DSCN0630.jpg

DSCN0633.jpg

DSCN0635.jpg

DSCN0636.jpg

DSCN0638.jpg

DSCN0640.jpg

DSCN0645.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven