AndroidHealthClinic

meeting in Hillegom

Het gaat zeker een gezellige dag worden, een aantal atleten die bij For Fun Sport trainen en/of begeleid worden door mij zullen er ook zijn. Waaronder William Bonac :D

Het gaat zeker een gezellige dag worden, een aantal atleten die bij For Fun Sport trainen en/of begeleid worden door mij zullen er ook zijn. Waaronder William Bonac :D
oei.. ik voel me klein worden. :o
Misschien een gekke vraag. Maar heb nog nooit mijn vet% laten meten.. en ben nu toch wel eens benieuwd. Zou daar ook mogelijkheid toe zijn?

ja hoor Marina no problem

Gezellig. En dan ook lekker knalleh. Of geeft hij poseerlessen hahaha

Tjonge William Bonac en Mascha ... ik ga maar meer eten anders lijk ik te klein :)

• Topic Starter Topic Starter
je bent bijna 10 cm langer dan ik.... dus ik win de ieniminie prijs ;)
niet zeuren jij, we zijn allemaal eens begonnen, je bent goed bezig, en spieren kweken kost nu eenmaal tijd ;)

je bent bijna 10 cm langer dan ik.... dus ik win de ieniminie prijs ;)
niet zeuren jij, we zijn allemaal eens begonnen, je bent goed bezig, en spieren kweken kost nu eenmaal tijd ;)
langer wel.. gespierder zeker weten van never nooit niet! :o
maar ja.. ik weet het.. voel me gewoon wat bagger na 2 weken niet kunnen trainen en nu gewoon zo bek af zijn van alles dat het niet lukt en kan... :(
dan voel ik me ook meteen als een beetje loser....Maar zal wel weer komen. Eerst opknappen en dan knallen!

is het nu al zeker of het 13 of 14 juli wordt?

Oke! :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb net een nieuw trainingskloffie gekocht

Laatst bewerkt:
Nog 2 weken vrienden en dan is het alweer de 13e
Heb deze keer geen supps of zo geregeld met B&F want vorige keer hebben we al erg veel gekregen van B&F en ik durf eigenlijk niet nog een keer te bedelen :)
Is het al bekend hoe laat het gaat beginnen op de 13e? Ik neem aan vroeg in de ochtend?
Gaat iedereen ook nog mee? (gelukkig geen sneeuwstormen deze keer zoals in Haarlem :) )

Zijn er plannen over wat we gaan trainen (groepjes verdelen en samen trainen of ieder voor zich)
Of heeft Mascha een soort van bootcamp voor ons in petto en moeten we elke oefening die Mascha's atleten doen ook mee doen:)
Geloof dat de dames in de meerderheid zijn maar gezien de kracht van deze dames kan ik met sommige gewoon mee trainen (en heb ik het nog zwaar ook :( ) dus samen trainen moet geen problem zijn.
Ondanks de problemen met de schouder ben ik toch wel van plan om gewoon zo veel als ik kan mee te doen
Denk dat rug/biceps of triceps mij het beste momenteel ligt .
Nou we zien wel.. de planning is wel dat ik er gewoon nog bij ben

Laatst bewerkt:
Ik moet een slag om de arm houden ivm verjaardagen. Maar zal er alles aan doen om aanwezig te zijn.
Heb er zin in.

Wat mij betreft zou het zeker wel doorgaan dat ik kom. Moet alleen nog even een slag om de arm houden met mijn lift :o erheen! Zin heb ik er sowieso in! Ik zal ook dan wel veel leren!

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 12:44 ----------

Heb deze keer geen supps of zo geregeld met B&F want vorige keer hebben we al erg veel gekregen van B&F en ik durf eigenlijk niet nog een keer te bedelen :)
Ze mogen ook best persoonlijke donaties doen hoor! :D

Ik heb toch nog even heel voorzichtig een verzoek gedaan bij B&F... even afwachten of ze ons nog een keer zo willen verwennen als de laatste keer.
We zullen zien

Ik heb Rene van XXL ook ff berichtje gestuurd, niet geschoten.....altijd mis.

Jongens, om hoeveel mensen gaat het precies? :P

Terug
Naar boven