- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oei.. ik voel me klein worden.Het gaat zeker een gezellige dag worden, een aantal atleten die bij For Fun Sport trainen en/of begeleid worden door mij zullen er ook zijn. Waaronder William Bonac![]()

Leuk dat dat kan! Ben benieuwd! zal het tegenvallen of meevallen.

valt wel mee hoor.. denk dat ik wel het ienieminitje ben.Tjonge William Bonac en Mascha ... ik ga maar meer eten anders lijk ik te klein![]()

langer wel.. gespierder zeker weten van never nooit niet!je bent bijna 10 cm langer dan ik.... dus ik win de ieniminie prijs
niet zeuren jij, we zijn allemaal eens begonnen, je bent goed bezig, en spieren kweken kost nu eenmaal tijd![]()

Gaan we ff langs de Mac onderweg, Grosje?Tjonge William Bonac en Mascha ... ik ga maar meer eten anders lijk ik te klein![]()
Anders staan we beetje voor schut 

)
) dus samen trainen moet geen problem zijn.
erheen! Zin heb ik er sowieso in! Ik zal ook dan wel veel leren!Ze mogen ook best persoonlijke donaties doen hoor!Heb deze keer geen supps of zo geregeld met B&F want vorige keer hebben we al erg veel gekregen van B&F en ik durf eigenlijk niet nog een keer te bedelen![]()