XXL Nutrition

Meeting in rotterdam

Peiling Peiling In welke week zou je de meeting willen hebben ?

• week van 21 mei

Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

Stemmen: 36 64,3%

• Totaal stemmers
    56
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
hehe ja je mag me suzuki alto wel even lenen

Bumperdebump?

poging 3?:D

Hahah ik moet alleen reageren op de BBQ in het Kralingse Bos en voetballen. Holy shit, zie je het al voor je? 25 animals achter een bal aanrennen met nog en broodje worst in de hand en mosterdvlekken over hun witte Golds Gym hemd. Classic comedy.

OT: als Rotterdammer kan ik je sowieso aanrader niet met een enorme mannengroep te stappen omdat je dan geheid ruzie krijgt. Als je naar Hollywood gaat kun je meteen langs het stadhuis om je ballen in te leveren want dan ben je gecertificeerde f**got.

Bij Sumo kun je heerlijk all you can eat wokken en grillen. 6 rondes en je mag 5 gerechten per ronde. Je zit gegarandeerd vol met goed en heerlijk eten.

Ik doe mee, maakt niet uit wat we gaan doen al lijkt me een BBQ in kralingse bos wel lache :P

leeft dit nog?:D

Hahah ik moet alleen reageren op de BBQ in het Kralingse Bos en voetballen. Holy shit, zie je het al voor je? 25 animals achter een bal aanrennen met nog en broodje worst in de hand en mosterdvlekken over hun witte Golds Gym hemd. Classic comedy.

OT: als Rotterdammer kan ik je sowieso aanrader niet met een enorme mannengroep te stappen omdat je dan geheid ruzie krijgt. Als je naar Hollywood gaat kun je meteen langs het stadhuis om je ballen in te leveren want dan ben je gecertificeerde f**got.

Bij Sumo kun je heerlijk all you can eat wokken en grillen. 6 rondes en je mag 5 gerechten per ronde. Je zit gegarandeerd vol met goed en heerlijk eten
.

jep...:D

daar houden ik en Emile altijd onze re-feed dagen:P

Laatst nog met Jonko en Miel een mini-meer gehouden:D

Shabushabu is ook erg goed te doen btw:p

De vorige bbq in het bos kwam er ook niet veel van het stappen, en het uiteindelijke overgebleven groepje werd overal geweigerd :)

De vorige bbq in het bos kwam er ook niet veel van het stappen, en het uiteindelijke overgebleven groepje werd overal geweigerd :)

stelletje rukkers :D

dit leeft nog wel ja alleen ik zie het totale bbq gebeuren niet zo zitten, moet je weer organiseren wie wat mee neemt en dan nog boodschappen halen en weet ik veel wat.

ik stel voor gewoon lekker vreten bij zo'n onbeperkte tent en eigen vol vreten om daarna ergens flink te gaan zuipen en ik denk wel dat het overgebleven groepie ergens binnen komt want ken heel wat portiers die bij dezelfde werkgever werken als waar ik voor gewerkt heb en daarbuiten trainen 9/10 of hebben getraint bij de zelfde sportschool als waar ik eerst zat :D

of gewoon eerst een vriendinnengroep aanspreken beetje leuk doen om vervolgens met hun mee te lopen naar een tent waar ze naartoe gaan, wedden dat je dan wel binnen komt.

Laatst bewerkt:
ik stel gewoon voor om te gaan vreten bij brutus beer of weet ik veel wat voor beer het heet om daarna de enkelingen nog te gaan zuipen bij een geinige tent zoals off corso, sebonnet of een andere geinige tent.

Als je vooraf laat betalen voor een BBQ weet je wat voor budget je kunt uitgeven, en dat zal echt veel meer en lekkerder zijn dan zo'n beertje.

Lekker relax in het bos geeft ook veel meer bewegingsvrijheid en een totaal leukere sfeer dan netjes op je stoeltje aan je tafeltje.

Als je vooraf laat betalen voor een BBQ weet je wat voor budget je kunt uitgeven, en dat zal echt veel meer en lekkerder zijn dan zo'n beertje.

Lekker relax in het bos geeft ook veel meer bewegingsvrijheid en een totaal leukere sfeer dan netjes op je stoeltje aan je tafeltje.

denk dat dit niet gaat werken.

ja denk ook wel dat het gezelliger word maar het punt is, het is allemaal weer organiseren en kopen in de winkel etc.
nou bel ik op naar beer en reserveer ik voor x aantal mensen en klaar, maar ja ik denk met een paar bb'ers dat het netjes zitten op een stoeltje aan een tafel niet echt word gebeurd schat ik zo :D het word zowieso wel lachen of het nou in een bos is of in een etenstent.

gaat ie nou wel niet komen?:)

wat denk je zelf Ro ......trouwens Zippie weet ook een adres voor zeer grote hamburgers volgens mij daar ergens bij jullie in de buurt......Zippie vertel eens...jij bent er al geweest en post ook ff die foto

het zijn altijd dezelfde die het moeten regelen J maar een meet is altijd wel weer leuk. Ik weet al wel dat wij eind maart niet kunnen :D

American dream cafe in rotterdam jacky

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

2il1yfo.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven