MuscleMeat

Review Mega Grow - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader

MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D

mega grow is goed voor beter herstel en harder trainen

hoelang mag je het achter elkaar gebruiken???

als je het mij vraagt heb je geen pauze nodig maar anderen zeggen dat je beter kan cyclen vanwege de creatine. Of je neemt het enkel pwo en niet op rustdagen dan heb je al helemaal geen stop nodig.

als je het mij vraagt heb je geen pauze nodig maar anderen zeggen dat je beter kan cyclen vanwege de creatine. Of je neemt het enkel pwo en niet op rustdagen dan heb je al helemaal geen stop nodig.

ik zou na max 2 bussen even 2 weken stoppen... geen dagen overslaan dan is de werking minder.

moet je per shake 1schepje nemen?? heb het vandaag binne gekregen en zag dat dit schepje iets groter is al de whey?

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

en las iets van een wit laagje boven op dat dat de bbca waren?? klopt dit?? kan je gewoon drinken meteen of na het shaken effe laten staan??

Ik las ergens dat koffie de werking van creatine zou verminderen, klopt dit? En is dit ook van toepassing bij Mega Grow?

Ik heb het in ieder geval afgelopen zomer gebruikt en ben toen 4,5 kg aangekomen, je zag het ook nog eens goed, ook anderen viel m'n vooruitgang op. Ben er vorige week donderdag weer mee begonnen!

Ik las ergens dat koffie de werking van creatine zou verminderen, klopt dit? En is dit ook van toepassing bij Mega Grow?

Ik heb het in ieder geval afgelopen zomer gebruikt en ben toen 4,5 kg aangekomen, je zag het ook nog eens goed, ook anderen viel m'n vooruitgang op. Ben er vorige week donderdag weer mee begonnen!

Ik zou me er niet zo druk over maken. zal allemaal wel meevallen.

1shake na je training genoeg? of voor beter resultaat ook in de ochtend na je whey shake?

Net de bestelling geplaatst met megagrow der bij. Hopelijk maakt dat half uurtje later dan 3uur niet uit qua leverings tijd :P

Half uurtje later werd een dag later maar dat is geen probleem, blijft alsnog snelle levering :P

Maar vraagje over de MegaGrow, Had gister 1 klaar gemaakt en meteen opgedronken maar niet alles was opgelost en was best irritant al die poeder. Kan ik hem beter eerst 5min laten staan of meer water toevoegen ?

Half uurtje later werd een dag later maar dat is geen probleem, blijft alsnog snelle levering :P

Maar vraagje over de MegaGrow, Had gister 1 klaar gemaakt en meteen opgedronken maar niet alles was opgelost en was best irritant al die poeder. Kan ik hem beter eerst 5min laten staan of meer water toevoegen ?
<

Ik doe hem in een kleine shaker, wat water bij, schudden. dan komt er een laagje op te staan. Alles flink in 1 keer opdrinken en als er nog wat in blijft, even wat water bij, swirlen met die beker en slokje nemen :p

It ain't rocketscience :eyes:

Laatst bewerkt:
Nope geen rocketscience :P
Kreeg alleen een laag aan elkaar geplakte poeder naar binnen dus d8 vragen staan vrij, ik vraag het ff. Laat hem morgen anders wel ff 5min staan kijken hoe dat gaat.
Gewoon eigen science van maken xD

Nope geen rocketscience :P
Kreeg alleen een laag aan elkaar geplakte poeder naar binnen dus d8 vragen staan vrij, ik vraag het ff. Laat hem morgen anders wel ff 5min staan kijken hoe dat gaat.
Gewoon eigen science van maken xD

die laag is er ook bij mij.. als je het laat staan dan gaat die inderdaad weg.
Maar er staat op de pot: meteen na de training nemen :cool: dus geen 5 min later :D
Het maakt echt niet uit hoe je het doet, als je maar zorgt dat alles binnen is ;)
Je hebt nog tijd om het te leren, 40 doseringen ofzo zitten er in :p

Heb het al onder controle :P
Zo snel mogelijk opdrinken en verstand op 0 xD

Een vraagje over de smaak.

Is de smaak orange ongeveer net zoals Orange dextro juice ?

En met welke smaak van het supplement EAS zou ik het beste hiermee kunnen combineren?

Ik heb het ook genomen de pot is net op! jammer.....
ben enorm van gegroeit denk 3 4 kg ! super xxl!:D:D:D

Ik heb ook een hele pot op, totaal geen kracht toename gehad (heb al tijdje geen vooruitgang)
Enige wat mega gegrowd is, is mijn buik. Ik verdenk dit spul ervan.
Ben er dus niet positief over.

Ik ben vandaag begonnen met mijn "kuur", maar ik vroeg mij af of ik ook op rustdagen 2 keer moet nemen? Ik zit nu dus in de oplaadfase en vandaag is mijn rustdag. Moet ik dan ook 2 keer nemen of alleen als ik getrained heb?

Terug
Naar boven