XXL Nutrition

Review Mega Grow - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader

MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D

Ik heb er nu 4 weken opzitten met MegaGrow en ik moet zeggen dat ik toch zeer tevreden ben erover, vooral minder spierpijn de volgende dag. Ik merk wel niet zoveel van de creatine maar die doet zijn werk ook aangezien ik toch iets aan kracht gewonnen heb.

Heb gister een 2de pot besteld en ik raad het product zeker aan. Wel raad ik de kers smaak aan, de orange is niet te harden sinds die BCAA's erin zitten maar de nieuwe batch zal zoeter zijn zover ik begrepen heb (want deze batch is echt zuur/bitter).

maakt het uit of je de megagrow(orange) met sinaasappelsap drinkt of niet? want heb wat liggen opzoeken en de ene zegt het breekt de effecten af, andere zeggen maakt niet uit het maagzuur breekt het ook af. om den duur weet ik het ook niet meer ???

maakt het uit of je de megagrow(orange) met sinaasappelsap drinkt of niet? want heb wat liggen opzoeken en de ene zegt het breekt de effecten af, andere zeggen maakt niet uit het maagzuur breekt het ook af. om den duur weet ik het ook niet meer ???

ALs je dat lekker vind dan maak je dan gewoon met sap. voor de werking maakt het denk niets uit.

ok thx ;) geeft een lekkere smaak vind ik

Ben er ook weer mee begonnen.. blijft gewoon geweldig :D

Misschien kan iemand eens een nieuwe review schrijven over de nieuwe versie. Want dit topic is al erg oud en de nieuwe versie heeft ook wat meer BCAA.

Net 2 potten binnen gehad, gisteren begonnen.
Ben benieuwd ...

Rene, die oplaadfase is niet noodzakelijk voor de werking toch?
Als ik gewoon op rustdagen 's morgens neem en op trainingsdagen direct na de training, en dus geen oplaadfase heb gedaan, is dat geen probleem neem ik aan?

En vanaf wanneer mag je iets gaan merken qua kracht/uithouding/herstel?
Heb er nu bijna een week opzitten, zal nog wel een weekje duren voordat het verschil gaat maken ofniet?

Ik merkte het pas na 2,5 tot 3 weken.

Supergoedje ondertussen 2 weken bezig al bijna 3kg pure spiermassa aangekomen :)

Ik heb ook een pot staan, samen met unleash.
Heb het nog niet geprobeerd of geproefd.
Ik ben nu namelijk pas begonnen met crea ethyl esther caps.
De mega grow staat in de wacht om begin januari te worden gebruikt, meteen met unleash.. meteen volle bak het nieuwe jaar in!

Ik krijg echt aders aan mijn schouders die doorlopen naar mijn biceps/nek.
Door megagrow? :D

is de mega grow nu goed voor de cut periode of voor de bulk periode???

Terug
Naar boven