MuscleMeat

Review Mega Grow - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader

MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D

Ja ben ik ook wel benieuwd naar + of het te mixen valt met instant whey voor na de training. de scoop is trouwens toch gewoon 50 gram neem ik aan?

Heb vanmiddag gelezen dat een volle scoop 54 gram is, volgens renee gewoon bijna vol voor 50 gram.

Laatste vraagje: ik los het voor ik ga trainen op in water en neem het in een beker mee. dan na 1 tot 2 uur trainen neem ik het direct na mn laatste setje.

Is dit verstandig of verliest het werking door wat voor lange duur invloeden dan ook?

ik wacht daarna met het nemen van een whey shake ongeveer 15-20 minuten

niet doen... neem water ff apart mee in een flesje en meng on the moment.. aminozuren en creatine is niet stabiel in water..

Ja ben ik ook wel benieuwd naar + of het te mixen valt met instant whey voor na de training. de scoop is trouwens toch gewoon 50 gram neem ik aan?

niet mengen.. ;) de snelle opname gaat eraan dan

Heb vanmiddag gelezen dat een volle scoop 54 gram is, volgens renee gewoon bijna vol voor 50 gram.

ja klopt

Wat smaakt die megagrow trouwens lekker! heb kers smaak en na de Nos van vorige maand is dit echt een verademing:p Superlekker na de training.

Ga het denk ik afwisselen met Nos tenzij ik nog een ander goed product vindt wat soortgelijke werking heeft. Hopelijk wordt de nieuwe Nos trouwens wat lekkerder van smaak.

vannochtend mijn eerste glas naar binnen gewerkt, moet zeggen dat de smaak best aardig was. Maar wat zat er voor vieze drap bovenop?! heb het gewoon met een roerstaafje in mijn glas gemengd. Is dat altijd?

vannochtend mijn eerste glas naar binnen gewerkt, moet zeggen dat de smaak best aardig was. Maar wat zat er voor vieze drap bovenop?! heb het gewoon met een roerstaafje in mijn glas gemengd. Is dat altijd?

die "drab" zijn je 5 gram BCAA's..... haha.. laat het even staan en het lost helemaal op. Maar zo opdrinken kan ook.

Er wordt weer een nieuwe batch gemaakt waarbij de smaak wat wordt verbeterd.

aha dat verklaart een hoop haha! Zit er tijdens een minimumtijd tussen de 2 innames in de oplaadfase? want wil zo gaan trainen dus dan zou er 2.5 a 3 uur tussen de innames zitten, is dit voldoende?

aha dat verklaart een hoop haha! Zit er tijdens een minimumtijd tussen de 2 innames in de oplaadfase? want wil zo gaan trainen dus dan zou er 2.5 a 3 uur tussen de innames zitten, is dit voldoende?

Is prima.. komt allemaal niet zo nauw.. en de beste momenten zijn hoe dan ook na het ontwaken en na de training.

train ze!

hoe is de orange smaak, is deze dezelfde als die van dextrojuice?

XXL nutrition ik heb een vraag over mega grow.

Ik zit nu in een vetvrij dieet om een stuk droger in 6-8 weken te zijn. Ik zie wel dat er veel koolhydraten, en dan vooral dextroses, in mega grow zitten.

Gelden deze al voor de volledige carbs die je direct na je training nodig hebt? (oftewel is een shake met vitargo nog nodig?)
Voorbeeld hiervan: 16:00 trainen 17:45 mega grow 18:00 whey shake
en dan 20:00 pas weer je nieuwe maaltijd

Of is het niet de juiste samenstelling carbs en kan ik beter geen mega grow nemen omdat je door die suikers ??dikker?? wordt?

Groeten Erik

Mijn vraag is beantwoord via mail met xxlnutrition. Bedankt!

ff een vraagje voor dat ik het ga bestellen:

Op de site staat dat je in de oplaadfase s'óchtends 50 gram en na het trainen 50 gram moet nemen, maar na de oplaadfase alleen na de training 50 gram? of nemen jullie het altijd s'ochtends en na het trainen ook na de oplaadfase?

Ik gebruik kre alkalyn crea tabs voor de training en post w.o megagrow sinds 2 weken. Kan nu echt merken dat t goed werkt, net na een zware rug en triceps training nog ff kijken wat mn max is met bench en drukte 106 kg terwijl ik 2 weken terug amper 100 kg omhoog kreeg... :thumb:

Na de training kan je altijd wel wat suikers gebruiken.. Megagrow is daar zeker geschikt voor..

Direct na de training neem je MG, 20 minuten later een whey shake, 1 uur later een goede maaltijd..

Vergeet trouwens niet dat je ook goede vetten nodig hebt, dus een geheel vetvrij dieet is niet verstandig, zorg dan dat je 2 keer per week een goede vette vis eet, of neem wat omega 3.

Ga je erg laag in kcal kijk dan ook eens naar de recovery formula of essential amino stack, deze kunnen je spiermassa aanzienlijk beschermen tijdens een dieet..

Succes!

Met vriendelijke groet,

XXL Nutrition

Duidelijk verhaal.

Een uitgebalanceerd dieet met complexe koolhydraten, veel eiwitten en goede vetten is absoluut het belangrijkst bij een bodybuilding dieet.
Mega Grow kan een mooie toevoeging daarop zijn :)

ja wat ik nu dus doe is een beetje ongezond maar de snelste manier van vetkwijtraken:P maar dat is weer voer voor een ander topic

Ik wacht met Mega Grow kopen tot er een versie bestaat met CEE :D

Terug
Naar boven