XXL Nutrition

Mega Grow - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader


[IMGREV]
MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D
 
Jopie zei:
Heb het ook gekocht en doe het nu na trainen en op niet trainingsdagen in de ochtend. Ben er net mee begonnen, Doe geen oplaadfase. Ben benieuwd.
Na het trainen neem ik er ook nog whey bij.


Ook nog whey erbij, toemaar het kan niet op bij jou :D
 
Brutez zei:
In de weken dat ik het gebruikte gebruikte ik verder geen andere supps. Ik nam 50 gram direct na het opstaan en 50 gram direct na het trainen. IMO de 2 beste momenten om zoiets te nemen.

Heel even offtopic...op mijn pot crea-glutamine staat meng 50gr met 250ml water...voor en na de fysieke inspanning. Neem aan dat dat een fout is want normaal moet je toch maar een theelepel erbij doen :cool:
 
Gebruik de mega-grow nu zelf ook, en ik vind de kersen smaak echt super goed te doen! Over de werking ook niks te klagen, wat kiloos erbij en een goede krachttoename!!!
 
BIG-G zei:
Met de whey zou je in principe even moeten wachten, en half uurtje na de mega grow zou je de whey moeten nemen

waarom?
 
witt3 zei:
Heel even offtopic...op mijn pot crea-glutamine staat meng 50gr met 250ml water...voor en na de fysieke inspanning. Neem aan dat dat een fout is want normaal moet je toch maar een theelepel erbij doen :cool:

Ik weet niet of jij een pot Mega Grow hebt of iets anders maar in het geval van Mega Grow is het dus 50gr= 4 volle eetlepels.
 
DBC01 zei:
Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten;

Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt.
Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd.

Je bevindingen met Pro-Male waren toch ook niet verkeerd?
Heb je dat er deze keer ook bij gebruikt en waarom wel/niet ?
 
Pro Male heb ik 1 keer gebruikt en vond ik goed. Niet overweldigend, gewoon goed.

Ik werd een tijdje terug beanderd door iemand op het forum die zei dat Tribosten een hele goeie Tribulus was en aangezien ik niet vies ben van wat uitproberen heb ik dit keer Tribosten eens geprobeerd, MrJ ook trouwens.
Zijn bevindingen kan ie misschien in een niuewe thread posten, dan post ik de mijne er ook bij. Ik kan je vast verklappen dat een test-dal zoals je wel merkt na een kuur met o.a. testosterone enanthate dit keer niet aan de orde was! :)
 
DBC01 zei:
Ik weet niet of jij een pot Mega Grow hebt of iets anders maar in het geval van Mega Grow is het dus 50gr= 4 volle eetlepels.

En die meng jij dus met 1 glas water van ong 250ml?
 
400ml water in een shakebeker, even de vork er doorheen en smullen maar. ;)
 
Hmm ok bedankt:)...maar vond het gewoon vreemd 50gr op 250ml. Wordt zo drappig als wat haha.
 
50gr met 400ml water is de bom...heerlijk om de ochtend mee te beginnen en als het niet ander kan, kun je het ook in je shake gooien. Maar liever 'plain' met water!
 
mmh kep net weer een nieuwe pot aminos en vendatta besteld...

zal dat spulletje dan ook maar ff halen! :rolleyes:
 
Dus ik moet niet kijken wat er op de verpakking staat: direct voor en na het fitness 250ml met 50gr? Gwoon s morgens en bijv net voor het slapen gaan 50gr op 400ml?

Weer ontopic: kga me binnekort ook maar mega grow halen(evenals nitrous). Hoop dat het aanslaat.
 
wat boeit de hoeveelheid water nu? Als drink je het met 2 liter water. Water bevat niets geen stoffen die de opname kunnen beinvloeden.
 
KaLe zei:
wat boeit de hoeveelheid water nu? Als drink je het met 2 liter water. Water bevat niets geen stoffen die de opname kunnen beinvloeden.

:D :thumbs:

Er zijn zelfs mensen die hun multivitamines vermalen voordat ze ze innemen; dan werkt het beter en voelen ze zich veéél beter zeggen ze en zo kan ik nog veel meer dingen bedenken...
 
Nee snap k...maar dan begrijp ik ook niet hoezo er niet op staat s morgens en s avonds nemen ipv direct voor en na de training. Want dan neem je 100 gr in een uur lijkt me beter dat je die 2x 50gr over de dag verdeeld toch?
 
Beste Witt, wij spreken over een ANDER PRODUCT dan jij.

Koop eerst Mega Grow en praat dan mee in dit topic anders heeft het geen zin.
Er staat op de Mega Grow verpakking duidelijk eerst 's ochtends en vervolgens na de training. Koop dus eerst het product dat behandelt wordt in dit topic.
 
Whahaha je zou bijna denken dat het een kloontje is..
 
Back
Naar boven