AndroidHealthClinic

Review Mega Grow - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader

MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D

Maare.... kun je die Megagrow nou gewoon met whey innemen?

Ik neem namelijk bij het opstaan een portie ON whey en na de training een portie met dextrose.

mausje zei:

Ik neem namelijk bij het opstaan een portie ON whey en na de training een portie met dextrose.

sure

Maar een ding! VIES!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
mausje zei:

Dat kan. Alleen vond ik het niet zó smaken met m'n vanille-whey.
Omdat de smaak van de Mega Grow overheerst.
En daarnaast is een dikke 500ml water gemixed met Mega Grow in de ochtend zo'n zalige opkikker dat ik het liever apart neem :p

vind ik ook....... lekker opstaan met dat spul, dan even douchen en dan eten.
heerlijk

Re: Review: XXL Nutrition Mega Grow

Ik weet dat het een oude topic is maar wil toch ff het een en ander kwijt over die Mega Grow...

Ik gebruik het goedje al 3 dagen en neem het in de ochtend samen met wat whey in. Het is gewoon niet te pruimen met whey (heb ON whey chocolade smaak) erbij dus ik vraag me af of ik maar beter de whey kan weglaten in de ochtend en alleen die megagrow gebruiken? Of gewoon apart innemen?

Ik merk ook dat ik een beetje duizelig word in de ochtend als ik die portie megagrow naar binnen werk en een uurtje later me ontbijt nuttig.
Wellicht omdat ik altijd whey na het opstaan pakte zonder snelle suikers.
Misschien kan ik dan die megagrow beter op een ander moment van de rustdagen innemen?

Verder doe ik 45 min. KT en een 30 uurtje rustig cardio. Kan ik dan beter na me KT een whey shake nemen en na de cardio die megagrow? Of beter eerst megagrow en dan 30 min. later die whey?

Kerel,

Je neemt eerst die mega grow met water in en dan erna drink je je sjeekie op, dus achter elkaar..

Dus apart, tjaa geen wonder dat het vies is orange en choco smaak door elkaar :o

Ik vind die Mega-Grow kersen nog steeds 1 van de lekkerste sups!!!

hardgainers zei:
Kerel,

Je neemt eerst die mega grow met water in en dan erna drink je je sjeekie op, dus achter elkaar..

Dus apart, tjaa geen wonder dat het vies is orange en choco smaak door elkaar :o

Wie zegt dat hij orange heeft, misschien heeft ie wel kersensmaak. En kers - choco is goed te doen, kijk maar naar kersenbonbons :D

Ik zou sowieso geen megagrow en whey samen doen, er zitten al genoeg BCAA's en Glutamine in. Ook zal ik geen uur wachten met ontbijt maar slechts een half uurtje.

Ik heb er pas weer een pot doorheen gejaagd. Damn dat spul blijft me verbazen :brew: :lifter:

:hello:

Ik vraag me af onder welke naam Megagrow nog meer wordt verkocht want ik neem aan dat XXL het niet zelf maakt.

Ok dan wordt het gewoon apart drinken die handel allemaal.

Hoe zit dat nu eigenlijk na de training i.c.m. cardio?
Kan ik beter een whey only shake nemen na de KT en voor de cradio en na de cardio die megagrow of toch op een andere manier...zo ja welke?

Mars zei:
Ik vraag me af onder welke naam Megagrow nog meer wordt verkocht want ik neem aan dat XXL het niet zelf maakt.
en jij denk dat je zoiets te weten komt snuggere:rolleyes: wat een opmerking zeg

Mars zei:

Als je de eerste post leest zie je dat het vergelijkbaar is met Swole v2..
Dat is een creatine die bij heel veel mensen werkt (tenminste dat hoor en lees ik altijd)
Want gewone creatine deed vrijwel nix bij, werd iets zwaarder, maar was gewoon vocht en toen ik stopte was dat er ook zo weer af..

Dus ik ga t nog steeds een keertje gebruiken (dat zeg ik al een half jaar ofzo..:o )
Maar zit een beetje krap deze maand, dus volgende maand..

Ik houd jullie op de hoogte..;)

Lief doen en ontopic blijven

Rustig aan mannen :finger:

Toen ik het gebruikte kwam ik toch wel een kg of 4 aan en is mijn vet% aanzienlijk minder geworden. Mensen in mijn sportschool dachten dat ik een vette kuur nam, ik heb zelfs in een potje moeten plassen van de eigenaar...

Ja moest je echt in een potje plassen? wat erg haha, ik heb het idee dat de eigenaar een little b*ch is of heb ik het verkeerd Rob?

Rob G zei:
Toen ik het gebruikte kwam ik toch wel een kg of 4 aan en is mijn vet% aanzienlijk minder geworden. Mensen in mijn sportschool dachten dat ik een vette kuur nam, ik heb zelfs in een potje moeten plassen van de eigenaar...

haha, serieus? Gelukkig heb ik daar geen last van gehad, toen ik laatst in korte tijd behoorlijk wat kilo's aankwam:cool: :D Maargoed, om ontopic te blijven, klinkt allemaal mooi, ga het denk een keer proberen.

Terug
Naar boven